Page 1 of 1

laickie pytania

PostPosted: 15 November 2009, 01:41
by mgr_dlugi
witam wszystkich grupowiczow
Od niedawna jest wlascicielem 929. I mam pare pytan kotre moga wydawac sie laickie dla zawaonsowanego posiadacza fireblada.
A mianowice od czego jest taka linka zakonczona jakims czarnym pokretlem po lewej stronie pomiedzy zbiornikiem i blokiem slinika. Drugie jak ustawic godzine w zegarze, nacikam guziki dwa na raz, kazy z osobna, przytrzymuje i nic. Znaczy zmienia sie cos tam ale zeby ustawic godzine to nie moge wejsc w ta opcje.
Tyle na dzis, ale na pewno jeszcze bede mial sporo pytan :) z gory wielkie dzieki za pomoc.
Ogolnie mam jakies pojecie o motocyklach, ale nie za bardzo chce mi sie rozkrecac wszystko by zobaczyc gdzie jakas linka czy kabel idzie...
jeszcze raz dzieki za podpowiedz
pozdrawiam
dlugi

PostPosted: 15 November 2009, 02:48
by KRzycho
To pokrętło służy do regulacji obrotów, a ustawianie godziny już komuś chyba tutaj wyjaśniałem więc poszukaj dobrze albo w dziale o 929, albo 954.

[ Dodano: Nie Lis 15, 2009 1:53 am ]
już znalazłem, jest tutaj:
http://forum.fireblade.pl/topics4/jak-n ... vt1761.htm
wtedy pomogło, myślę że i Ty dasz rade.

PostPosted: 15 November 2009, 12:34
by chanbord
W tym roku oglądałem sc57b, chciałem kupić i moto po rozgrzaniu miało ponad 2 tyś obrotów. Ani sprzedający, ani jego kolega (poprzedni właściciel moto) nie wiedzieli, że jest pokrętło do regulacji wolnych obrotów. Ustawiłem obroty, a oni zdziwieni, że tak można. :) No cóż, zdarza się. :)

PostPosted: 15 November 2009, 18:50
by mgr_dlugi
wielkie dzieki KRzycho, dziala :)
mam jeszcze jedno troche trudniejsze.. :)
dlaczego sa dwie linki od gazu? wlasciwie 2, czy jest gdzies kranik paliwa? szukalem dzis i nie znalazlem.
z gory dzieki

PostPosted: 15 November 2009, 18:57
by kubahsb
:ups:

PostPosted: 15 November 2009, 19:20
by bobi 929
choć nie wiem jak byś się starał to i tak go nie znajdziesz w tym modelu, kolego to nie gaźnikowiec hihi:

PostPosted: 15 November 2009, 19:55
by mgr_dlugi
tak tez myslalem, ale wolalem sie upewnic :)
a jak bede chcial zdjac zbiornik to co wtedy, drewnianym koleczkiem ?? :)
a jeszcze co z tymi dwoma linkami gazu?? po co ta druga ?
pozdrawiam

PostPosted: 15 November 2009, 20:29
by chanbord
Jedna idzie do gaźnika a druga do kranika :lol:

Żarcik, się nie obraź. :)

PostPosted: 15 November 2009, 23:47
by crazyduck
jedna otwiera druga zamyka przepustnice

PostPosted: 16 November 2009, 13:30
by mgr_dlugi
tez tak myslalem :)
dzieki

PostPosted: 16 November 2009, 20:53
by Yannkes
kranika nie ma w tym motorze. Jak ja sciagalem bak to na przewody paliwowe (2) zakładałem takie szczypce zaciskowe takie same jak na filmach chirugricznych ktorymi zaciskaja zyly