Im gęściejszy olej tym wolniej przepływa przez systemy tłumień kompresji i powrotu, co w połączeniu z ustaleniem poziomu od górnej krawędzi rury na oko zaowocuje zerwaniem nadgarstków i szybkiw wjazdem na pole przy wejściu w zakręt. Do 929 polecam 5W syntetyczny który jest bardziej czuły na dostrojenie tłumieniami i w przypadku widelców typu upside down sprawdza sie o wiele lepiej. Niektórzy nawet zalewają 2.5W. System regulacji ma bardzo szeroki zakres i śmiało można lać rzadkie syntetyczne oleje które doskonale spisują się w sporcie. Oleje 10W czy 15W są dedykowane w szczególności do tradycyjnych widelców choć są wyjątki (sc57np) Ustawienie poziomu lustra też daje pole do popisu zmieniając objętość wolnej przestrzeni gazowej w niewielkim zakresie co zmienia charakterystykę pracy zawieszenia. ściągnij serwisówkę ze strony i odczytaj wartość poziomu oleju od górnej krawędzi rury po dokładnym otpowietrzeniu układu tłumień. Po odpowietrzeniu i odczekaniu na odbombelkowanie oleju

ustalasz poziom oleum od górnej krawędzi przy wciśniętej górnej rurce. Do tego wykonaj narzędzie z prostej zaznaczonej na daną wysokość rurki którą znakiem trzymasz przy krawędzi rury. Jak odciągniesz nadmiar oleju to już Ty pomyśl ale polecam pogadać z dziewoją

Powisz jej że motórzyści tak piją trunki z rury przedniej i wciągnie nadmiar bez wahania. Efektem ubocznym będzie bekanie olejem danej marki podczas nocnych zmagań

Btw pamiętaj o bardzo istotnej rzeczy jaką jest pozostawienie odpowiedniej wysokości gwintu do zamontowania górnego korka z regulacją tłumienia. Tak w skrócie i pośpiechu dałem kilka moich sugestii z którymi nikt nie musi się zgadzać. Żeby zrobić to dobrze potrzeba troszki narzędzi i lusza do pomocy w odseparowaniu sprężyny też specjalnym przyrządem. POWODZENIA
