Dzisiaj jest 12 listopada 2019, 03:31

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Ogłoszenie Admina
BRELOKI HONDA FIREBLADE.PL cena dla forumowiczów 10zł info na PW

Przepustnice

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 712
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 28 stycznia 2010, 01:17

KrzyHo, to jest honda prelude - znajomy ma taka - na silniku jego prelki 2.0i widniał napis PGM-F1 - czyli może nie ma wiekszych przeszkód z wtarganiem tego samego typu wtrysku z cbr do preludy.. Moim zdaniem nieciekawy pomysł z włozeniem tego wtrysku do fiata.. Po pierwsze sterowanie tym wszystkim ?? Czujników od cholery min czujnik położenia wału? map sensory i inne.. ssanie.. Jeśli miałeś swojego fiata na gaźniku to potrzebujesz sterownik .. od cbr kupisz? wogóle sobie nie wyobrażam tego :ooo:

[ Dodano: Czw Sty 28, 2010 12:24 am ]
44 stopnie ssanie sie u mnie wylacza

Awatar użytkownika
 
Posty: 628
Rejestracja: 18 stycznia 2009, 18:55
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 3
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 28 stycznia 2010, 12:19

No wg mnie też bardzo ciężki temat ale Polak potrafi :D ja bym wszystko co się da przeszczepił z motocykla: wtryski, air box (z map sensorem), itd... Podstawowa wiedza to manual (do ściągnięcia z strony fireblade.pl) rozdział 5 Fuel System. Jak Ci się to uda to chce zobaczyć jak to chodzi :diabel:

Awatar użytkownika
 
Posty: 255
Rejestracja: 29 grudnia 2007, 03:44
Lokalizacja: Bełchatów
Pochwały: 6
Motocykl: Byla 954 i SC33 x2
Rok produkcji: 0

Post » 28 stycznia 2010, 17:12

sasza_19 ja nie wiem co to jest za honda i nie chcę wiedzieć :P Gość zadał pytanie a tu teoretycy zaczynają go jechać skąd ma takie pomysły, więc wkleiłem link z filmem że takie coś jest możliwe.

 
Posty: 5
Rejestracja: 27 stycznia 2010, 19:43
Lokalizacja: Puławy
Motocykl: wtrysk 929 rr
Rok produkcji: 0

Post » 28 stycznia 2010, 18:21

Na youtube jest wiele filmikow pokazujacych itb zamontowane w autach, do ktorych teoretycznie nie jest przeznaczone.
Dobre rozwiazanie z wolnymi obrotami. Ten czarny przewod z taka ala zebatka sluzy do recznego doregulowania wolnych obrotow?
Dziekuje za pomoc.

 
Posty: 1627
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 28 stycznia 2010, 18:27

dokladnie do tego

 
Posty: 5
Rejestracja: 27 stycznia 2010, 19:43
Lokalizacja: Puławy
Motocykl: wtrysk 929 rr
Rok produkcji: 0

Post » 28 stycznia 2010, 23:28

Jak to srednio chce sie przekrecac to trzeba krecic na hama? Czy np. cos trzeba przycisnac zeby przekrecic? Ma to mozliwosc krecenia w obu kierunkach?

Ten regulator wolnych obrotow zamyka kanaly powietrzne, na ktore wplywa po nagrzaniu, czy otwiera?

Awatar użytkownika
 
Posty: 241
Rejestracja: 04 maja 2009, 20:36
Lokalizacja: Okolice K
Pochwały: 11
Motocykl: Honda CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 28 stycznia 2010, 23:41

to raczej ciezko sie kreci w obu kierunkach

Awatar użytkownika
 
Posty: 155
Rejestracja: 22 września 2009, 00:50
Lokalizacja: Bytom
Pochwały: 1
Motocykl: Yamaha Xmax 400
Rok produkcji: 2015
Samochód: Audi A3

Post » 05 lutego 2010, 13:21

ITB w aucie jest dość popularne ,szczególnie w UK.

Ja do swojej corsy kupiłem dBilas-a śr. przep 45mm , będzie wysterowane Ecumasterem II ,
Zamiast seryjnej przepływki będzie map sensor -aby założyć trąbki , ecumaster wykonuje konwersję maf/map :)
Obrazek
Tak to wygląda , ale widziałem w UK wiele fur na zestawach z moto .

 
Posty: 1008
Rejestracja: 29 sierpnia 2009, 22:04
Lokalizacja: podlasie,
Pochwały: 2
Motocykl: sc33 98r. CZARNA
Rok produkcji: 0

Post » 05 lutego 2010, 18:52

to naprawde ludzie bardzo kombinuja,
zeby w autach ztosowac zestawy z motocykli, to juz wyzsza szkola

Poprzednia

Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości