Strona 1 z 2

Małe pytanko odnosnie obrotów w cbr 929

Post: 03 marca 2010, 20:44
autor: HMB
Witam jestem nowym uzytkownikiem forum
dzisiaj stałem sie posiadaczem cbr 929 i chcialbym sie dowiedziec czy po odpaleniu motocykla na zimnym silniku obroty rosnace do 4 tysiecy to normalka ??

Post: 03 marca 2010, 20:57
autor: orzech
929 jest na wtrsyku i ma automatyczne ssanie, pod odpaleniu obroty silnika są zwiększone aż silnik osiągnie temp ok 35-40^C, później spadają do normalnego poziomu ok 1100rpm

Post: 03 marca 2010, 21:10
autor: siwerson
u mnie na ssaniu są troche ponad 2 tyś a potem spadają do 1 tyś

Post: 03 marca 2010, 21:10
autor: fesk
A przywitanie ... przedstawienie....
każdy szuka szybkiej odpowiedzi na swój problem....ale warto poświęcić trochę czasu na głupie powitanie :)

Post: 03 marca 2010, 21:16
autor: burnfeel
fesk ty jestes kims w rodzaju dyktatora na tym forum :P

Post: 03 marca 2010, 21:43
autor: miazga
No wg. mnie te 4000 to za duzo u mnie na ssaniu jest 2000 a jak juz osiagnie temp. to spada w okolice 1000 obr/min

Post: 03 marca 2010, 22:24
autor: orzech
burnfeel pisze:fesk ty jestes kims w rodzaju dyktatora na tym forum

fesk po prostu lubi się witać :diabel:

Post: 03 marca 2010, 22:54
autor: cziken929
Urządzenie zwane WAX UNIT ma za zadanie otworzyć zawory startu w celu dostarczenia odpowiedniej ilości powietrza podczas gdy ECM wzbogaca mieszankę bazując na sygnale z ECT sensor co powoduje wzrost obrotów do poziomu max 2.5 krpm przy zamkniętej przepustnicy. 4.0 krpm jest wartością za wysoką i wymaga odwiedzin w serwisie. Przyczyny są różne ;)

Post: 04 marca 2010, 06:26
autor: fesk
Chciałbym być kiedyś dyrektorem :):):)
A tak to narazie jestem zwykłym instalatorem :P po prostu robol i tyle :)
Pozdro :)

Post: 04 marca 2010, 10:27
autor: Zawadka929
U mnie jest ta sama sytuacja co u kolegi HMB i właśnie nie wiem jaka jest przyczyna bo na zimny silnik 4tys rpm to na pewno za dużo.

WIĘC JAK KTOŚ WIE JAKA JEST TEGO PRZYCZYNA I CO NALEŻY ZROBIĆ TO RÓWNIEŻ PROSZĘ O JAKIEŚ POMOCNE WSKAZÓWKI.
Z GÓRY DZIĘKI.

Post: 04 marca 2010, 11:34
autor: wuja
Może być np lewe powietrze.

Post: 04 marca 2010, 12:36
autor: DOMEL
Zawadka moze trzeba by rozebrac calego air boxa i popatzrec moze jest gdzies zle zlozony albo niedokrecony czy cos :P cholera wie.Chcialbym rozgryzc to co cziken powiedzial ale zapisalem sobie na komorce i bede dzisiaj caly dzien w pracy na polski przekladal :) Bynajmniej byla to fachowa wypowiedz i ciezkostrawna dla takiego tlomoka jak ja :P