Strona 1 z 5

Na co zwrocic uwage przy zakupie 929? POMOCY!

Post: 30 marca 2010, 21:16
autor: szkudlardbwa
Witam

Mam zamiar przesiasc sie z r6 na 929. Jade jedna obejrzec za dwa dni, chcialbym sie dowiedziec na co amm zwracac uwage.

z gory dziekuje, pozdrawiam.

Post: 30 marca 2010, 21:19
autor: crazyduck
temat poruszany poszukaj dobrze

Re: Na co zwrocic uwage przy zakupie 929? POMOCY!

Post: 30 marca 2010, 22:07
autor: borro
szkudlardbwa pisze:Witam

Mam zamiar przesiasc sie z r6 na 929. Jade jedna obejrzec za dwa dni, chcialbym sie dowiedziec na co amm zwracac uwage.

z gory dziekuje, pozdrawiam.


Siemanko, ja też jade po 929 w czwartek ;D podeślij mi linka albo fotki co upatrzyłeś.
A co do Twego pytania to fakt że jest już troche na ten temat, ale ja Cie rozumiem bo też chętnie przeczytałbym nowe lub nawet znane mi wytyczne na co zwracać uwagę ;)
także skoro już kolega założył wątek to napiszcie proszę te główne specyficzne cechy 929 którym warto sie szczególnie przyjrzeć.
Sezon dopiero się zaczyna więc ten wątek będzie takim kompedium , na szybką powtórke przed wyjazdem hehe mysle ze paru osobom się przyda. Podstawy wszyscy znają ale pewnie nie każdy wszystkie :D no i przede wszystkim te specyfiki dot. 929. pozdrawiam.

Post: 30 marca 2010, 22:26
autor: KRzycho
Zwracać uwagę na wszystko, pytać o każdy szczegół budzący podejrzenia. Jeśli chodzi o 929 to ja zabrałbym ze sobą miernik żeby sprawdzić ładowanie. Model znany z usterek alternatora i regulatora napięcia. Poza tym dobrze przyjrzeć się ramie - w egzemplarzach katowanych na kole mogą występować pęknięcia! Sprawdzić czy nie wyskakuje 2-gi bieg...itd.

Post: 30 marca 2010, 23:10
autor: sasza_19
jakie tam pękniecia w hondzie moja 929 lata ciagle na gumie i po peknieciach ani śladu - kolega tez latał na gumie kiedy tlyko sie dało 4 lata.

chłopaki miernik to podstawa - 15zł podpinasz do aku ma być chcoiaż te 14.2V na wolnych obrotach - warto sprawdzic jak sie zagrzeje jaki bedzie wynik. Ładowanie niestety glowna wada tego modelu.

drugie - pod deklem alterantora - z lewej strony sprawdzić czy nie jest spawany blok silnika. Jeśli jest a wam to nie przeszkadza to sprawdzić czy nie cieknie olej.

zagrzac fure do 103 stopni czy tam do wlaczenia alternatora wbic jedynke przedni hamulec i zdusić go na biegu tak zeby obrotyspadły ponizej 1tys ale zeby nei zgasł - ma nie mrugnąc OLIWIARA puki nie zgasnie - jesli mignie SZROT silnik.

929 to popularne cykacze - jesli silnik wydaje jakieś dźwieki cykanie czy jak ktos to sobie nazwie może byc wszystko w porządku - tak już mają.

no wiadomo jak to w reszcie moto - sprawdzic czy prosty ograniczniki czy cale -- no duzo pisania ;)

Post: 04 maja 2010, 17:38
autor: Blade
witam, podłączę się pod temat, bo też jestem w trakcie poszukiwania 929 pytanie z mojej strony czy 13k to dobra cena za '00 rok bladego? mam kilka na oku, jednak wole przepłacić niż kupić jakiś ulep, wiem ze za 10tys mozna kupic a są i ceny powyżej 15k i jeszcze jedno pytanko jaki przebieg w 929 nalezy unikac, wiadomo ze to nieraz cieżko dojść prawdy... z góry dzięki za odp

Post: 04 maja 2010, 17:42
autor: Kamcio
Mi się udało wyrwać za 11800 sprowadzoną, myślę, że cena była dobra. 13k powinienieś już dostać ładny egzemplarz. Patrz pod lewy dekiel, czy nie ma śladów oleju, to najważniejsze. Przebegu nie dojdziesz, ale słyszałem, że pod 100k nawet potrafi cebra przelatać więc, ważne, żeby silnik chodził cicho :) I nie zwracaj uwagi an cykający zawór wydechowy.

Post: 04 maja 2010, 17:55
autor: Blade
no właśnie słyszałem o cykaniu, że to norma w sc44, ładowanie podobno jest minusem 929, czy ktoś może zna jakiegoś wartego uwagi fajera? bo szukajac poprzedniego (sc33) pół polski zjeżdziłem zanim kupiłem.

Post: 04 maja 2010, 18:46
autor: goOly19
kuba z forum ma do sprzedania, buja sie ze sprzedaniem bo cena za wysoka, ale jak mowi nie spieszy mu sie. chyba w miare pewne moto

Post: 04 maja 2010, 19:35
autor: Blade
goOly19 pisze:kuba z forum ma do sprzedania, buja sie ze sprzedaniem bo cena za wysoka, ale jak mowi nie spieszy mu sie. chyba w miare pewne moto

ja tez sie ze swoim bujałem jakiś czas temu, ale z doświadczenia wolę przepłacić niż pluć sobie później w brodę :)

Post: 04 maja 2010, 19:52
autor: homerek
Ja ostatnio szukalem 929 , i wkoncu znalzlem ale trwalo to 2 miesiace po polsce zrobilem jakies 2000tys km zanim znalazlem wiekszosc ogloszen to same szroty byly na zdjeciu ladnie wygladalo przez telefon tez ladnie mowili a na miejscu okazywalo sie co innego , ja zaplacilem 13000 tys , takze powodzenia w szukaniu

Post: 04 maja 2010, 20:01
autor: Blade
homerek pisze:ja zaplacilem 13000 tys , takze powodzenia w szukaniu

i tyle własnie planuje przeznaczyć na 929. a jak wyglada sprawa rejestracji sprowadzonego moto, tak jak z autami?