Strona 1 z 1

standartowe przełożenie - połowa naciągu

Post: 31 marca 2010, 08:47
autor: Pietrucha
Witam. jestem szczęśliwym użyszkodnikiem cbr 929 z 2000r. Zakupiłem ją w lutym br. W moto znajduje się nowy zestaw napędowy - zębatki 16 i 42 zęby oraz łańcuch 108 ogniw. Zakładał go sprzedający. Co mnie jednak zaskakuje to fakt, że mimo tego, jak naciąg jest prawidłwy, to regulacja naciągu jest w połowie znaków na wachaczu. Łańcuch nie wyciąga się na zębatce i jest naprawdę nowy, jak i zęatki. Czym jest to spowodowane? W serwisówce wyczytałem, że na wachaczu winna znajdowaćię naklejka z określeniem kiedy łńcuch jest do wymiany (taka z zielonym polem i czerwonym). U mnie jej nie ma, natomiast z fiszki na manualnu zobaczyłem, że włśnie w połowie regulacji naciągu (piąty rowek) zaczyna się czerwone pole :ooo: . Mój zestaw jest nowy, a już wkracza na czerwone pole? WHY? Aha oponę z tyłu mam 190/50 na 17, czyli jak w manualnu. Czy ktoś spotkał się z czymś takim?
P.s. przegląałem forum, ale nic o tym nie znalazłem.
Pozdrawiam seredcznie. Piotr.

Re: standartowe przełożenie - połowa naciągu

Post: 31 marca 2010, 10:35
autor: Martin.B.M.
Normalne jak masz nowy standardowy napęd 16/42 i nowy łańcuch 108 ogniw to nigdy nie będzie na 1 kresce.Nic się nie martw jak by był mocno zużyty to by rzęził,lub by był nierównomiernie rozciągnięty i miał by luz jak na foto...

http://foto.scigacz.pl/gallery/temat_ty ... ncucha.jpg