Dzisiaj jest 09 grudnia 2019, 21:07

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Ogłoszenie Admina
BRELOKI HONDA FIREBLADE.PL cena dla forumowiczów 10zł info na PW

Odpalony motocykl na nóżce!

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 718
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 19 marca 2008, 20:46

Zatrze ci sie na pewno motor odpalaj tylko motor w idealnym pionie z poziomica na siedzeniu i zalanymi dwoma litrami oleju wiecej zeby miec 100% pewnosc ze wszystko jest ok i najlepiej rozgrzewaj go po kazdym uruchomieniu nie krocej jak 60min :roll:

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 20 marca 2008, 12:21

instruktorem chyba koparki recznej:D na forum scigacz.pl bym mogl chyba znalesc podobne tematy ale tutaj juz raczej ludzie sie mniej wiecej znaja ;) proponuje zainteresowac sie troche bardziej motorami jesli takie cos masz, pozdr

 
Posty: 530
Rejestracja: 05 października 2007, 10:45
Lokalizacja: LZA
Pochwały: 3
Motocykl: Piechota
Rok produkcji: 0

Post » 21 marca 2008, 00:26

Juz nie przesadzajcie, nic sie motocyklowi nie stanie jesli bedzie pracowal na rozlozonej kosie. Na zakretach sila odsrodkowa oczywiscie dziala na olej, jednak nie jest on tak rzadki jak plyn hamulcowy. Po to wlasnie wymyslono uklady samarowania z sucha miska olejeowa, stosowane w motocyklach sportowych.
Poza przeciazeniami bocznymi na olej dziala rowniez cisnienie w skrzyni korbowej, dlatego miski olejowe wyscigowych motocykli maja ksztalt piramidy....
Ale to juz watek na inny temat :wink:

 
Posty: 24
Rejestracja: 26 lutego 2007, 04:11
Lokalizacja: Ft.Myers
Motocykl: f4i, drz400, 929 erion
Rok produkcji: 0

Post » 04 kwietnia 2008, 04:31

RudiszRR pisze:Zatrze ci sie na pewno motor odpalaj tylko motor w idealnym pionie z poziomica na siedzeniu i zalanymi dwoma litrami oleju wiecej zeby miec 100% pewnosc ze wszystko jest ok i najlepiej rozgrzewaj go po kazdym uruchomieniu nie krocej jak 60min :roll:


Tak jak Rudisz pisze, ja mam wlane 5L oleju dla pewnosci

Poprzednia

Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości