Strona 2 z 2

Post: 19 marca 2008, 20:46
autor: RudiszRR
Zatrze ci sie na pewno motor odpalaj tylko motor w idealnym pionie z poziomica na siedzeniu i zalanymi dwoma litrami oleju wiecej zeby miec 100% pewnosc ze wszystko jest ok i najlepiej rozgrzewaj go po kazdym uruchomieniu nie krocej jak 60min :roll:

Post: 20 marca 2008, 12:21
autor: goOly19
instruktorem chyba koparki recznej:D na forum scigacz.pl bym mogl chyba znalesc podobne tematy ale tutaj juz raczej ludzie sie mniej wiecej znaja ;) proponuje zainteresowac sie troche bardziej motorami jesli takie cos masz, pozdr

Post: 21 marca 2008, 00:26
autor: Piotrek
Juz nie przesadzajcie, nic sie motocyklowi nie stanie jesli bedzie pracowal na rozlozonej kosie. Na zakretach sila odsrodkowa oczywiscie dziala na olej, jednak nie jest on tak rzadki jak plyn hamulcowy. Po to wlasnie wymyslono uklady samarowania z sucha miska olejeowa, stosowane w motocyklach sportowych.
Poza przeciazeniami bocznymi na olej dziala rowniez cisnienie w skrzyni korbowej, dlatego miski olejowe wyscigowych motocykli maja ksztalt piramidy....
Ale to juz watek na inny temat :wink:

Post: 04 kwietnia 2008, 04:31
autor: kondzik
RudiszRR pisze:Zatrze ci sie na pewno motor odpalaj tylko motor w idealnym pionie z poziomica na siedzeniu i zalanymi dwoma litrami oleju wiecej zeby miec 100% pewnosc ze wszystko jest ok i najlepiej rozgrzewaj go po kazdym uruchomieniu nie krocej jak 60min :roll:


Tak jak Rudisz pisze, ja mam wlane 5L oleju dla pewnosci