Dzisiaj jest 29 marca 2024, 08:43

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Cos nie tak z 929 pomocy

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 33
Rejestracja: 13 kwietnia 2007, 20:12
Lokalizacja: Londyn
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 0

Re: Cos nie tak z 929 pomocy

Post » 04 kwietnia 2008, 21:04

lukaszcbr pisze:Otoz taki problem gdy jade motocyklem na wyzszym biegu niz jedynka i sa bardzo niskie obroty okolo 1 tys i gdy daje gazu na maxa np na drugim biegu motor sie przydusi i dopiero jak minie 2 tys obrotow zaczyna ciagnac... co moze byc przyczyna?? Nie zagladalem do filtra powietrza ale tak troche na niego obstawiam, jakby malo powietrza bylo. A wy co sadzicie w czym tkwi problem...



Także miałem podobne odczucia gdy przesiadłem sie z mojej sc28 z większą tylną zębatką na sc44 ale okazało sie szybko że z moto jest wszystko ok tylko ja musiałem dopasować sie do innego stylu jazdy, ten silnik lubi wysokie obroty, a poniżej 2 tys po prostu sie nim nie jeździ, ruszasz i dynamicznie przyspieszasz a nawet jeżeli wolno jedziesz to po prostu wciśnij sprzęgło żeby nie katować silnika wolnymi obrotami.

Awatar użytkownika
 
Posty: 900
Rejestracja: 07 września 2007, 23:16
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Rok produkcji: 2007

Post » 04 kwietnia 2008, 22:14

No z dwóch tysięcy to można przyspieszać jakimś boxerem...Normalne że z dwóch tysięcy niepowinno się zamulać na wysokim biegu a jak już spadną Ci obroty na 6tym biegu na 3tysie to zbij dwa w dół i pojedzie.Taka charakterystyka jest normalna dla silnika R4 każdy kto latał jakąś 600 wie o co chodzi(tam to jest bardziej odczuwalne bo w porównaniu do 900 to praktycznie niema dołu z reguły).

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 06 kwietnia 2008, 17:21

No dokładnie. Brat ma F2 i poniżej 10 tys to niewiele się dzieje.... Te maszyny potrzebują wysokich obrotów. to nie TDI......

 
Posty: 131
Rejestracja: 21 lutego 2008, 16:10
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 4
Motocykl: cbr929
Rok produkcji: 0

Post » 10 kwietnia 2008, 18:57

Tak jest, że masz dwie możliwości regulacji exapu, od wolnych obrotów do 3 tysięcy na godzinie 12, i od 3 tysięcy do odcięcia na godzinie 6. (regulacja na pracującym silniku, tzn weryfikować położenie znaków odpalając i wkręcając najpierw na 3 a potem na 8 tysięcy) jeśli po ok. piątym razie znaki są dokładnie na 9 to będzie git. Po regulacji exapu synchro przepustnic (u mnie były duże rozbieżności) Wcześniej jednak zachęcam do regulacji zaworów...i świece jednak irydowe - najlepiej oryginalnie zalecane denso !!! Po wszystkich tych zabiegach moje 929 odzyskało kulturę pracy i doskonałe równe oddawanie mocy ale od 3000 rpm :mrgreen:
kogut

Poprzednia

Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości