Strona 1 z 2

Cos nie tak z 929 pomocy

Post: 21 marca 2008, 15:51
autor: lukaszcbr
Otoz taki problem gdy jade motocyklem na wyzszym biegu niz jedynka i sa bardzo niskie obroty okolo 1 tys i gdy daje gazu na maxa np na drugim biegu motor sie przydusi i dopiero jak minie 2 tys obrotow zaczyna ciagnac... co moze byc przyczyna?? Nie zagladalem do filtra powietrza ale tak troche na niego obstawiam, jakby malo powietrza bylo. A wy co sadzicie w czym tkwi problem...

Post: 21 marca 2008, 20:10
autor: koma600
Może exap

Post: 21 marca 2008, 20:45
autor: goOly19
przeciez ponizej 2 tys obrotow nie jezdzi sie na 2 ;| ja bym to olał i sie tym nie przejmowal:)) a ogolnie jak sie spisuje maszyna bo kupilismy w podobnym czasie yoyoy

Post: 22 marca 2008, 00:02
autor: lukaszcbr
Exap sprawny bo kontorlka F1 sie nie zapala, ktora mowi o niesprawnosci tego ustrojstwa. Maszynka sparwuje sie oki ale zastanawia mnie czemu jednak on nie ciagnie powoli do gory na tych bardzo niskoich obrotach tylko zaczyna szarpac :/

Post: 22 marca 2008, 13:37
autor: Lodzia
Nie próbowałem co prawda nigdy ostro przyspieszać z tak niskich obrotów. Na twoim miejscu sprawdził bym jednak filtr powietrza i swiece. Pozdrawiam

Post: 22 marca 2008, 17:32
autor: goOly19
a podepne swoje pytanie, czy jak jedziecie np 4,5 bieg i rozpedzacie go od 3 tys do samej gory to jest cos takiego ze dosc slabo przyspiesza do tych 7 tys a pozniej juz zapie***ala?? na nizszych biegach tego tak sie nie odczuwa ale tu wlasnie cos takie ma miejsce jak to jest u was pozdro

Post: 23 marca 2008, 10:14
autor: Piotrek
a na 6 juz tego nie ma?

Post: 23 marca 2008, 12:21
autor: goOly19
oj zapomnialem ze to ma 6 biegow:D nie no to w takim wypadku na 5 i 6 biegu no ale chyba to norma;)

Post: 23 marca 2008, 13:49
autor: teo929
goOly19 pisze:przeciez ponizej 2 tys obrotow nie jezdzi sie na 2 ;| ja bym to olał i sie tym nie przejmowal:)) a ogolnie jak sie spisuje maszyna bo kupilismy w podobnym czasie yoyoy


goOly19 ma racje. Chyba w kazdym silnikowym pojezdzie z takich obrotow nie ciagnie silnik ;] jak tak robisz to moim zdaniem szybciej sprzet zajedziesz :D.

Jezdzilem Lanserem evo8 i tez ma takie turbo dziury :D jak go nie przypniesz na odpowiednim biegu nie pojedzie jak strzala :)

Post: 23 marca 2008, 16:42
autor: RudiszRR
BO jak regulujesz exup to albo pod gorny zakres obrotow albo pod dolny i ty pewnie masz wyregulowany pod gorny wiec szarpie ci na niskich obrotach zreszta nie powinno sie az na tak niskich jezdzic dlatego moto sie tak dziwnie zachowuje wiec poprostu zredukuj bieg nizej i bedzie git. A FI nie zawsze sie bedzie swiecic.

Post: 04 kwietnia 2008, 04:27
autor: kondzik
goOly19 pisze:a podepne swoje pytanie, czy jak jedziecie np 4,5 bieg i rozpedzacie go od 3 tys do samej gory to jest cos takiego ze dosc slabo przyspiesza do tych 7 tys a pozniej juz zapie***ala?? na nizszych biegach tego tak sie nie odczuwa ale tu wlasnie cos takie ma miejsce jak to jest u was pozdro



no chyba z 5 czy 6 jak go rozpedzasz od 3tysia to wiadomo ze nie bedzie CENZURA tak jak na jedynce, a po za tym to jak Wy jezdzicie ze na 6 macie 3tys. obr?

Post: 04 kwietnia 2008, 13:44
autor: Karli
Nigdy nie przyspieszaj maksymalnie od tak niskich obrotów. To przecież sportowy motor i takim stylem jazdy niszczysz silnik i układ napędowy.
Według mnie jest wszystko OK.
Zmien styl jazdy.