Strona 1 z 6

Jaki masz przebieg w swojej 929?

Post: 22 grudnia 2010, 18:59
autor: odiz
Witam,
Tak się zastanawiam czy 50tys km. przebiegu to już duża dla 929 ? I czy już czas może na zmianę konia ?
Jak tam u Was wygląda sprawa z przebiegiem ?

Post: 22 grudnia 2010, 19:28
autor: KrzyHo
Chłopie zerknij na przebiegi w UK a większość maszyn dzisiaj w PL to import z UK właśnie po małej korekcie lub co gorsze z Italii. 50 Tyś w km to dopiero początek dla tej maszyny jeśli o nią dbali tak jak trzeba.

Post: 22 grudnia 2010, 19:31
autor: sc-xxx
Zgadza sie. Ja kupiłem od KrzyHo Fireblade 954 i ma ponad 50kkm i chodzi cudownie

Post: 22 grudnia 2010, 19:52
autor: marcinSC33
50000km to raczej standardowy przebieg dla w miarę normalnie użytkowanego 8-10 letniego motocykla. Czy to dużo? Kwestia jak moto było uzytkowane , serwisowane itd. Jeśli był sprzęt rozsądnie uzywany , przeglądany serwisowo , nikt na nim nie żydził monety na regularne wymiany i przeglądy to można śmigać śmiało i nie jest to bardzo dużo. Napewno wypadałoby zaglądnąć po raz kolejny do rozrządu i jeśli nie było to jeszcze robione to być może wymienić łańcuszek , sprzęgło też zależnie od użytkowania ale jeśli nie było masakrowane to może być jeszcze oryginalne i niebawem może się kłaniać wymiana. Osobiście widziałem świeżo przywiezione 2 sztuki 929 z przebiegami 50-55000km i silniki chodziły bardzo głośno i brzydko (choć oryginalnie one do kulturalnych strasznie nie należą).
Generalnie zależy na co masz zmieniać i jaka dopłata wchodzi w grę. Jeśli moto Ci leży to może warto zrobić duży przegląd , wrzucić te części , które wymagają wymiany i nadal śmigać. Chyba, że masz monetę i chęci to może również warto kupić coś nowszego - choć znalezć zdrowy sprzęt trudno.

Post: 22 grudnia 2010, 20:03
autor: misiopajur
2 LATA TEMU zadałem identyczne pytanie ..dzisiaj moja 929 ma na liczniku 90 tys.
poza jaraniem sie alternatora co 3-5 tys km chodzi idealnie :D

Post: 22 grudnia 2010, 20:08
autor: KrzyHo
misiopajur do Twojego posta można tylko dodać AMEN :D

Post: 22 grudnia 2010, 20:19
autor: misiopajur
:D AMEN to mówie jak skończe o 2 w nocy wymieniać alternator na stacji benzynowej 200 km od chaty..
Polecam każdemu kto ma przebieg wiekszy niż 50 tys-jazda z zapasowym alternatorem i zestawem kluczy :D :D :D

Post: 22 grudnia 2010, 20:31
autor: odiz
No to trochę spokojniejszy już jestem :) więc chyba wstrzymam się z wymianą jeszcze w tym sezonie jednak. Generalnie spasował mi ten motocykl i dobrze mi z nim :) jdyną, dosyć uciążliwą wadą są te masakryczne drgania. Mojemu plecaczkowi aż noga z seta spada czasami.
Jeżeli chodzi o alternator to był robiony 2 lata temu, a rozrząd cały wymieniałem w poprzednim sezonie bo łańcuszek zaczęło dosyć konkretnie słychać.
Teraz poszukuje jakiegoś tłumika końcowego, aby serię zastąpić. Może też te drgania trochę przez to ustąpią.
Dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam.

Post: 22 grudnia 2010, 21:54
autor: Martin.B.M.
misiopajur pisze:..dzisiaj moja 929 ma na liczniku 90 tys.


Skąd wy macie takie przebiegi jak na allegro ciężko 24k spotkać same 12-14k :D
Tak na poważnie swoje 954 czy 929 zawsze miałem powyżej 40-50k i chodziły normalnie,jak się o nie dba,nie wystarczy tylko osiek smarować a będą latać i służyć długo hihi:

Post: 22 grudnia 2010, 22:14
autor: matzss
witam , ja mam fire'a dopiero pierwszy sezon przelatałem jakies 7 tys., a ogólnie to stukneło już 50 tys. i wszystko ok poza wymiana uszczelniaczy perzedniego zawieszenia . Kosz sprzegłowy lekko sie odzywa ale nie ma tragedii , zawory tez ale słyszałem , ze ten typ tak ma ? mam nadzieje :) pozdrawiam i życzę szerokości :D

Post: 22 grudnia 2010, 22:21
autor: Kamil929
ja mam najechane 60k ostro dostaje nawet żeby zapodział sie gram oleju czy jakieś dziwne odgłosy stuki nie ma mowy :) i v-max 280+licznikowe :) HONDA :) Cóż więcej chcieć od życia ?

Post: 22 grudnia 2010, 22:23
autor: odiz
To ja nie wiem skąd biorą się te fajery na allegro co mają po 15-25k przejechane. Heh