Dzisiaj jest 29 marca 2024, 13:09

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Lozysko główki ramy all bals

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 23
Rejestracja: 22 grudnia 2010, 21:54
Lokalizacja: Trzebnica
Motocykl: FireBlade 929
Rok produkcji: 2000

Lozysko główki ramy all bals

Post » 13 stycznia 2011, 14:40

Mial z Was ktoś moze do czynienia z lozyskiem główki firmy all bals? Ponieważ robię przegląd i chciałbym wymienić a takie mi zaproponowali w sklepie chłopaki, rzekomo amerykańskie i dobre. Chce mieć wszystko na igle wiec pytam czy opłaca sie to kupować czy lepiej szukać czegoś innego, jak tak to czego? Koszt tego to 130 zeta.

Awatar użytkownika
 
Posty: 85
Rejestracja: 22 października 2010, 19:34
Lokalizacja: Radomsko
Motocykl: CBR 929RR
Rok produkcji: 2001

Post » 13 stycznia 2011, 16:01

Zakladalem tej firmy kumplowi w zx6r narazie nie narzeka, ale duzo km na nim nie zrobil ;)
Raczej dobre lozyska.

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Post » 13 stycznia 2011, 16:18

Sa to chinskie lozyska pakowane w ladne opakowania. Jedyne co działa na ich plus to fakt sprzedawania ich jako komplet, razem z uszczelnieniami przeciwpyłowymi (ale przy delikatnym demontarzu mozna uratowac stare). Ja u kilku znajomych założyłem NTN-a na gore i dół + stare uszczelniacze, najwiecej kombinacji jest ze zdjeciem beżni dolnego łozyska ze sztycy, ale podciecie flexem i delikatny strzał młotkiem wykonał robote, oczywiscie nowe najlepiej zakladac na prasie. U siebie na dole zalozylem KOYO 32006 JRRS - jedne z nielicznych stozkow fabrycznie uszczelnionych, więc odpada problem z delikatnym zdjeciem dolnego uszczelniacza bo jest ono juz wbudowane w łożysko, a do tego jest ono znacznie lepiej wykonane niż fabryczne co zapewnia wiekszą ochronę lozyska przed wodą i pyłem. Na górze mam klasycznie NTN (chyba żaden inny DOBRY producent nie produkuje lozysk stozkowych o tym wymiarze). Kombinowałem dość długo i raczej nie ma lepszej opcji a do tego na NTN-ach wyjdzie ci kwota 70-90 pln i masz pewnosc najlepszej jakości.

Awatar użytkownika
 
Posty: 541
Rejestracja: 22 czerwca 2009, 22:38
Lokalizacja: Wieluń/Wr
Motocykl: CBR 900 RR
Rok produkcji: 1999

Post » 14 stycznia 2011, 02:16

toper-utl pisze:Sa to chinskie lozyska pakowane w ladne opakowania. Jedyne co działa na ich plus to fakt sprzedawania ich jako komplet, razem z uszczelnieniami przeciwpyłowymi (ale przy delikatnym demontarzu mozna uratowac stare). Ja u kilku znajomych założyłem NTN-a na gore i dół + stare uszczelniacze, najwiecej kombinacji jest ze zdjeciem beżni dolnego łozyska ze sztycy, ale podciecie flexem i delikatny strzał młotkiem wykonał robote, oczywiscie nowe najlepiej zakladac na prasie. U siebie na dole zalozylem KOYO 32006 JRRS - jedne z nielicznych stozkow fabrycznie uszczelnionych, więc odpada problem z delikatnym zdjeciem dolnego uszczelniacza bo jest ono juz wbudowane w łożysko, a do tego jest ono znacznie lepiej wykonane niż fabryczne co zapewnia wiekszą ochronę lozyska przed wodą i pyłem. Na górze mam klasycznie NTN (chyba żaden inny DOBRY producent nie produkuje lozysk stozkowych o tym wymiarze). Kombinowałem dość długo i raczej nie ma lepszej opcji a do tego na NTN-ach wyjdzie ci kwota 70-90 pln i masz pewnosc najlepszej jakości.


Dokładnie tak :one: POPIERAM :brawo:

Awatar użytkownika
 
Posty: 23
Rejestracja: 22 grudnia 2010, 21:54
Lokalizacja: Trzebnica
Motocykl: FireBlade 929
Rok produkcji: 2000

Post » 19 stycznia 2011, 13:06

Dzięki za informacje bede szukał, mam nadzieje ze znajdę cos dobrego:)

 
Posty: 69
Rejestracja: 18 grudnia 2008, 21:31
Lokalizacja: częstocho
Pochwały: 1
Motocykl: honda cbr 900 (929)
Rok produkcji: 2001

Post » 23 stycznia 2011, 22:40

A ja tam zalożylem all balls, tyle ze w ta zimę wiec jeszcze nie jeździlem. Zakladalem sam, bez większych problemów. Mam mechanika u którego zamawiam części i twierdzi ze ladnych kilka lożysk już zalożyl i nie slyszal o problemach. A że w chinach produkowane to co? teraz większość rzeczy robi sie w chinach, wszystko zależy od tego jak kontrolują jakość.
coco jumbo i do przodu

Awatar użytkownika
 
Posty: 566
Rejestracja: 09 lutego 2010, 20:42
Lokalizacja: Wrp
Pochwały: 7
Motocykl: streetfighter
Rok produkcji: 0

Post » 24 stycznia 2011, 05:30

palik82 pisze:wszystko zależy od tego jak kontrolują jakość.

raczej zależy to od pracownika który to robi czy się przyłożył do produkcji czy miał zły dzień i poszła partia poniżej tolerancji :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 24 stycznia 2011, 12:32

chinski to jest dobry ryż ;) ja kupilem usczelniacze lagi do 929 all balls ktore mialy byc bardzo dobre no i niestety jeden poszedł po miesiacu :(

Awatar użytkownika
 
Posty: 23
Rejestracja: 22 grudnia 2010, 21:54
Lokalizacja: Trzebnica
Motocykl: FireBlade 929
Rok produkcji: 2000

Post » 24 stycznia 2011, 17:34

Z uszczelniaczami mialem podobnie, tyle ze poszedł po miesiącu, ale nie pamiętam jakiej były firmy. Teraz mam Ari i jestem zadowolony. Łożysko kupiłem tego Allbalsa i mam nadzieje ze zrobi robote. Nie chciało mi sie jeździć i szukać, bo w okolicy to i tak male szanse na znalezienie

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 24 stycznia 2011, 19:41

a ja sobie chyba zamówie teraz orginały z motofun krk.. wie ktos jakie ceny orginalnych uszcz??

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Post » 24 stycznia 2011, 20:15

W zeszłym sezonie wymieniałem uszczelniacze w mojej Hance - kupowałem w aso, koszt 120 pln za komplet razem z osłonami przeciwpyłowymi.

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 31 maja 2011, 15:36

lozysko główki Kapletne NTN lub cos lepszego nie chce badziewia do 929 gdzie dostane ?? jakies namiary czy cos macie ??
Oddam nerkę za cbr :)

Następna

Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości