toper-utl pisze:Sa to chinskie lozyska pakowane w ladne opakowania. Jedyne co działa na ich plus to fakt sprzedawania ich jako komplet, razem z uszczelnieniami przeciwpyłowymi (ale przy delikatnym demontarzu mozna uratowac stare). Ja u kilku znajomych założyłem NTN-a na gore i dół + stare uszczelniacze, najwiecej kombinacji jest ze zdjeciem beżni dolnego łozyska ze sztycy, ale podciecie flexem i delikatny strzał młotkiem wykonał robote, oczywiscie nowe najlepiej zakladac na prasie. U siebie na dole zalozylem KOYO 32006 JRRS - jedne z nielicznych stozkow fabrycznie uszczelnionych, więc odpada problem z delikatnym zdjeciem dolnego uszczelniacza bo jest ono juz wbudowane w łożysko, a do tego jest ono znacznie lepiej wykonane niż fabryczne co zapewnia wiekszą ochronę lozyska przed wodą i pyłem. Na górze mam klasycznie NTN (chyba żaden inny DOBRY producent nie produkuje lozysk stozkowych o tym wymiarze). Kombinowałem dość długo i raczej nie ma lepszej opcji a do tego na NTN-ach wyjdzie ci kwota 70-90 pln i masz pewnosc najlepszej jakości.
palik82 pisze:wszystko zależy od tego jak kontrolują jakość.
Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości