Strona 1 z 3

Lozysko główki ramy all bals

Post: 13 stycznia 2011, 14:40
autor: Mateo38
Mial z Was ktoś moze do czynienia z lozyskiem główki firmy all bals? Ponieważ robię przegląd i chciałbym wymienić a takie mi zaproponowali w sklepie chłopaki, rzekomo amerykańskie i dobre. Chce mieć wszystko na igle wiec pytam czy opłaca sie to kupować czy lepiej szukać czegoś innego, jak tak to czego? Koszt tego to 130 zeta.

Post: 13 stycznia 2011, 16:01
autor: cycu_rsko
Zakladalem tej firmy kumplowi w zx6r narazie nie narzeka, ale duzo km na nim nie zrobil ;)
Raczej dobre lozyska.

Post: 13 stycznia 2011, 16:18
autor: toper-utl
Sa to chinskie lozyska pakowane w ladne opakowania. Jedyne co działa na ich plus to fakt sprzedawania ich jako komplet, razem z uszczelnieniami przeciwpyłowymi (ale przy delikatnym demontarzu mozna uratowac stare). Ja u kilku znajomych założyłem NTN-a na gore i dół + stare uszczelniacze, najwiecej kombinacji jest ze zdjeciem beżni dolnego łozyska ze sztycy, ale podciecie flexem i delikatny strzał młotkiem wykonał robote, oczywiscie nowe najlepiej zakladac na prasie. U siebie na dole zalozylem KOYO 32006 JRRS - jedne z nielicznych stozkow fabrycznie uszczelnionych, więc odpada problem z delikatnym zdjeciem dolnego uszczelniacza bo jest ono juz wbudowane w łożysko, a do tego jest ono znacznie lepiej wykonane niż fabryczne co zapewnia wiekszą ochronę lozyska przed wodą i pyłem. Na górze mam klasycznie NTN (chyba żaden inny DOBRY producent nie produkuje lozysk stozkowych o tym wymiarze). Kombinowałem dość długo i raczej nie ma lepszej opcji a do tego na NTN-ach wyjdzie ci kwota 70-90 pln i masz pewnosc najlepszej jakości.

Post: 14 stycznia 2011, 02:16
autor: Michaael
toper-utl pisze:Sa to chinskie lozyska pakowane w ladne opakowania. Jedyne co działa na ich plus to fakt sprzedawania ich jako komplet, razem z uszczelnieniami przeciwpyłowymi (ale przy delikatnym demontarzu mozna uratowac stare). Ja u kilku znajomych założyłem NTN-a na gore i dół + stare uszczelniacze, najwiecej kombinacji jest ze zdjeciem beżni dolnego łozyska ze sztycy, ale podciecie flexem i delikatny strzał młotkiem wykonał robote, oczywiscie nowe najlepiej zakladac na prasie. U siebie na dole zalozylem KOYO 32006 JRRS - jedne z nielicznych stozkow fabrycznie uszczelnionych, więc odpada problem z delikatnym zdjeciem dolnego uszczelniacza bo jest ono juz wbudowane w łożysko, a do tego jest ono znacznie lepiej wykonane niż fabryczne co zapewnia wiekszą ochronę lozyska przed wodą i pyłem. Na górze mam klasycznie NTN (chyba żaden inny DOBRY producent nie produkuje lozysk stozkowych o tym wymiarze). Kombinowałem dość długo i raczej nie ma lepszej opcji a do tego na NTN-ach wyjdzie ci kwota 70-90 pln i masz pewnosc najlepszej jakości.


Dokładnie tak :one: POPIERAM :brawo:

Post: 19 stycznia 2011, 13:06
autor: Mateo38
Dzięki za informacje bede szukał, mam nadzieje ze znajdę cos dobrego:)

Post: 23 stycznia 2011, 22:40
autor: palik82
A ja tam zalożylem all balls, tyle ze w ta zimę wiec jeszcze nie jeździlem. Zakladalem sam, bez większych problemów. Mam mechanika u którego zamawiam części i twierdzi ze ladnych kilka lożysk już zalożyl i nie slyszal o problemach. A że w chinach produkowane to co? teraz większość rzeczy robi sie w chinach, wszystko zależy od tego jak kontrolują jakość.

Post: 24 stycznia 2011, 05:30
autor: walek809
palik82 pisze:wszystko zależy od tego jak kontrolują jakość.

raczej zależy to od pracownika który to robi czy się przyłożył do produkcji czy miał zły dzień i poszła partia poniżej tolerancji :)

Post: 24 stycznia 2011, 12:32
autor: sasza_19
chinski to jest dobry ryż ;) ja kupilem usczelniacze lagi do 929 all balls ktore mialy byc bardzo dobre no i niestety jeden poszedł po miesiacu :(

Post: 24 stycznia 2011, 17:34
autor: Mateo38
Z uszczelniaczami mialem podobnie, tyle ze poszedł po miesiącu, ale nie pamiętam jakiej były firmy. Teraz mam Ari i jestem zadowolony. Łożysko kupiłem tego Allbalsa i mam nadzieje ze zrobi robote. Nie chciało mi sie jeździć i szukać, bo w okolicy to i tak male szanse na znalezienie

Post: 24 stycznia 2011, 19:41
autor: sasza_19
a ja sobie chyba zamówie teraz orginały z motofun krk.. wie ktos jakie ceny orginalnych uszcz??

Post: 24 stycznia 2011, 20:15
autor: toper-utl
W zeszłym sezonie wymieniałem uszczelniacze w mojej Hance - kupowałem w aso, koszt 120 pln za komplet razem z osłonami przeciwpyłowymi.

Post: 31 maja 2011, 15:36
autor: wiertło
lozysko główki Kapletne NTN lub cos lepszego nie chce badziewia do 929 gdzie dostane ?? jakies namiary czy cos macie ??