Dzisiaj jest 22 listopada 2019, 21:56

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Ogłoszenie Admina
BRELOKI HONDA FIREBLADE.PL cena dla forumowiczów 10zł info na PW

Jakie opony założyć do 929

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 110
Rejestracja: 12 października 2008, 12:06
Lokalizacja: Krosno
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2000

Post » 13 października 2008, 21:36

Panowie.. a ja mam takie pytanie. Dziś byłem założyć nową opene. kupiłem michleina pilot power 190 oczywiscie :) I gosć mi powiedział że nie da rady wyważyć, że sie tego nie robi. CO wy na to ? wam zawsze wyważali po zmianie opony ?? poprzednio( w poprzednim moto) miałem wyważaną i dlatego pytam.

 
Posty: 567
Rejestracja: 05 marca 2008, 01:29
Lokalizacja: małopolsk
Pochwały: 2
Motocykl: SATAN-LUCYFER 954RR
Rok produkcji: 0

Post » 13 października 2008, 22:28

kiki1989 trochę zszedłeś z tematu, więc krótko : Zawsze po wymianie opony trzeba wyważyć koło, by potem nie było niespodzianek typu wężykowanie, shimmy itp...
Ps. A pajac który nie umie tego robić to niech się przyzna, a nie ciśnie kitu!!!!

[ Dodano: Pon Paź 13, 2008 11:06 pm ]
A jeśli chodzi o opony to podobnie jak cziken- od kąd założyłem DANLOP SPORTMAX D208 GP RACER jestem mega zadowolony i nie chce innych!!! Tył zszedł po 4,5tys.km , przód po 6tys. (dodam, że ani razu na torze tylko Słowackie winkle i trochę po miejscu) ale za to motor cały i niezapomniane wrażenia z jazdy!!! POLECAM!!!!

Awatar użytkownika
 
Posty: 471
Rejestracja: 27 września 2008, 22:59
Lokalizacja: Wieluń
Pochwały: 1
Motocykl: Była SC57,SC44,SC50 i obecnie SC57
Rok produkcji: 2004

Post » 13 października 2008, 23:12

No to debil ten fachowiec wyważyć zawsze trzeba może jedynie nie założyć ani jednego ciężarka jeśli będzie OK bo raz tak miałem w aucie.

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 14 października 2008, 08:10

a wywarzyc mozna i samemu !! to jest banalne, a w sumie jesli duzego odchylku nie ma to mozna jezdzic

Awatar użytkownika
 
Posty: 265
Rejestracja: 02 listopada 2007, 06:17
Lokalizacja: Darłowo ;
Motocykl: ******
Rok produkcji: 0

Post » 14 października 2008, 08:50

Moze troszeczke odbiegne od tematu... Do tej pory jezdzilem na laczku 190 w swojej 954. Zastanawiam sie nad zmiana na 180, co o tym sadzicie? Ma ktos dosawiadczenie w tym temacie? Pozdrawiam!

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 14 października 2008, 09:15

jest nieźle :) ja rowniez bede zakladał 180 gdyz taka zakupilem (ogolnie taniej mozna kupic)

 
Posty: 530
Rejestracja: 05 października 2007, 10:45
Lokalizacja: LZA
Pochwały: 3
Motocykl: Piechota
Rok produkcji: 0

Post » 14 października 2008, 10:10

daniello22 pisze:Moze troszeczke odbiegne od tematu... Do tej pory jezdzilem na laczku 190 w swojej 954. Zastanawiam sie nad zmiana na 180, co o tym sadzicie? Ma ktos dosawiadczenie w tym temacie? Pozdrawiam!


Roznica bedzie na +. Poczujesz na zakretach chocby:)

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 14 października 2008, 18:47

w sc33 na 190 bylo gorzej w zakretach i szybko wrocilem na 180 Jezdze na Metzeler Sportec M3 i naprawde zajebista opona. Moim zdaniem lepsza od Pilot Powera na ktorym jezdzilem wlasnie ostatnio....

 
Posty: 1627
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 14 października 2008, 21:19

Witam moge sie wypowiedziedz odnosnie;DUNLOPA 207 jest zajebista M3 to samo i RENSPORT tez zajebisty tak samo i PILOT SPOTR .BT 21 taki sobie BT14 tez taki sobie :mrgreen:

Awatar użytkownika
 
Posty: 110
Rejestracja: 12 października 2008, 12:06
Lokalizacja: Krosno
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2000

Post » 14 października 2008, 22:28

no to dzięki Panowie, Dziś w sumie zrobiłęm na moto 170 km i bez żadnych niespodzianek, ale jutro zdejmuję koło i jade do innego mechanika na wyważanie. A co powiecie na opony które kiedyś były przebite a pózniej je naprawiono ( kołeczek ) ?

 
Posty: 567
Rejestracja: 05 marca 2008, 01:29
Lokalizacja: małopolsk
Pochwały: 2
Motocykl: SATAN-LUCYFER 954RR
Rok produkcji: 0

Post » 16 października 2008, 13:48

Żaden producent opon motocyklowych nie przewiduje naprawy opony (kołkowania), bo nigdy nie ma gwarancji, że "zbrojenie" czyli warstwy ochronne pod bierznikiem nie zostały uszkodzone, a jeśli jest kołek to dziura nie była mała !!! Osobiście uważam, że kołkowana opona nadaje się tylko do zabawy na parkingu w celu jej spalenia, natomiast kilka razy miałem opone z małą łatką, ale tylko z tyłu i zdawała egzamin jeśli chodzi o przód to bałbym się jeździć na oponie kołkowanej czy klejonej!!! Oczywistą żeczą jest , że na zdrowiu się nie oszczędza i teraz zakładam tylko nówki, bo ceny nówek zeszły trochę na ziemię w porównaniu kilku lat wstecz!!!

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 16 października 2008, 14:43

warto czasem kupic opony z toru ;) boki na jakies 40 % a srodek nowy wtedy sporo zaoszczedzic mozna ;)) no chyba ze sami jezdzimy po torze;)

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości