Strona 16 z 18

Post: 05 listopada 2013, 23:05
autor: michal_beny
Co do marki to nie wiem, jedynie co wiem to że zwykłe do jazdy na co dzień nie torówki. Podawał mi tylko wymiary (125/70/17). Wiec moje pytanie dalej aktualne.

Post: 22 listopada 2013, 23:39
autor: melvin
zjeździłem kupę opon na 929 i najbardziej zadowolony byłem z kompletu dunlop d211, później były d209 qualifier i michelin pilot power 2ct. Co prawda d211 były potorówkami ale jak w pełnym złożeniu z plecakiem hamowałem awaryjnie od 120km/h do 60km/h nawet przez chwilę nie przyszło mi do głowy że mogą puścić, d209 już gorzej z przyczepnością, miałem dwa komplety i pierwsze kiedyś przy 100km/h na kolanie puściły obie ale złapały w ułamku sekundy, drugi komplet trzymał znacznie gorzej, kupiłem go od kumpla który po 600km zdjął go z k1 3/4 a w między czasie złapał na nich highside, jakiś czas później ja złapałem na tych gumach lowside... 2ct trzymały się drogi ale bez rewelacji, jakoś im nie ufałem w winklu i pożegnałem je po 2ch tygodniach... później miałem coni sport attack, to dopiero była tragedia :ooo:

Post: 13 grudnia 2013, 11:32
autor: tomek19877
[quote="Marcin_Łódź"]Czy ktos jezdzil na Miszelinach Pilot Road 2CT

Siemka,ja ujeżdżam pilot road 2CT w sc 44,na razie mam oponkę na tyle i powiem ze wygląda na to że ma naprawdę sporo mięsa do zdarcia,co do przyczepności jak dla mnie wystarczy założyłem nówkę 150km na słowackie winkle i oponka zamknięta,może do super zapi=nia się nie nadaje ale spokojnie można na kolonko (po rozgrzaniu:))zejść w tym sezonie zakładam na przód ,już kupiona.oby dwie oponki z połowy 2013 roku.(dla mnie to ważne by były w miare świeże)Pozdro.

Post: 20 marca 2014, 17:38
autor: lajt111
przewertowałem cały temat i nic o tym nie było tak wiec oponka baltax s20 dobra ? szybko sie grzeje ? mam ją NA TYLE prawie nówkę przednia musze zmienic i sie zastanawiam czy brac taką samą ? dodam ze w tym roku planuje troche polatac na torze jednak wiekszosc jazdy to miasto i weekendowe wyprawy nad polskie morze nie skoncza mi sie za szybko ? chodzi mi o przednia w sezonie robie ok 5k i wolał bym zeby chociaz przednia na troche stykła dłuzej ...podobna sa bardzo miekkie

Re: Jakie opony założyć do 929

Post: 09 grudnia 2014, 09:12
autor: Mr.Baton
Witam też trochę oponek zjeździłem. Wszystko zależy kto jaki styl jazdy preferuje. Ja polecam tak jak kolega wyżej dunlopy d211 lub d212 dla mnie bajka tak samo jak supercorsy sc0/1. Ale ostanie czasy ze zwykłych opon przypasiły mi Bridgestone s20 :) . O michelinie pilot powerze 2 mogę powiedzieć tyle ze nie miałem w ogóle zaufania do tej opony .... Aktualnie mój set uo to przod Supercorsa sc1 tyl s20 na zmiane s slickiem p. superbicke lub metzeler racetec.

Re: Jakie opony założyć do 929

Post: 21 stycznia 2015, 18:35
autor: d87mat
Odgrzeję temat.

Przymierzam się do zakupu nowego kompletu do swojej 929. Ogólnie opony które są teraz nie są jakieś tragiczne, ale przednia jest z 2006 roku, a tylna z 2007. Moto więcej stało niż jeździło i wolę na sezon zakupić nowy komplet, którego będę pewny.

W Hornecie na przodzie miałem Michelin Pilot Power pierwszej generacji i nigdy ta opona mnie nie zawiodła, więc chyba się na nią zdecyduję, ale zastanawiam się jeszcze nad tyłem. W necie można dorwać komplet 120 i 190 Michelin Pilot Power poniżej 800 zł tylko czy te oponki się sprawdzą?

Re: Jakie opony założyć do 929

Post: 21 stycznia 2015, 18:47
autor: maciekx
na początek oswajania się z bzykiem napewno Ci wystarczą takie pilot powery, jednak jeśli będziesz ostro latać polecałbym coś już typowo sport lub hypersport. diablo corsy 3, supercorsy, rosso corsa, metzeler m5 czy racetec k3, brigdestone bt016- S20, Dobre i tanie z tych gum to bt016 nówki można bardzo dobrej cenie kupić, ja osobiście kupiłem po raz kolejny śliczną używkę z 2010r bt016, jeździłem nawet kiedyś na supercorsach 07r i bt016 08r i też dawały radę. z najgorszych opon jakie miałem to chyba ostatnia dunlop sportsmart, i kiedyś szału nie robiła contisport.

Re: Jakie opony założyć do 929

Post: 21 stycznia 2015, 19:07
autor: d87mat
maciekx, dzięki za info. Więc na pierwszy sezon z 929 prawdopodobnie polecą Michelin Pilot Power pierwszej generacji. W Hornecie przerobiłem co prawda wszystkie trzy generacje tych opon i ogólnie nie miałem do nich zastrzeżeń - ale na 2ct dosyć dziwnie mi się jeździło, a Pilot 3 były zdecydowanie najlepsze na mokrym. Przebiegi podobne, bo w sumie trzasnąłem na nich ponad 30 tyś km ;)

Pytanie trochę z innej beczki - musi być 190/50 z tyłu? Wsadzał ktoś 180/55? Jakieś różnice?

Re: Jakie opony założyć do 929

Post: 22 stycznia 2015, 01:34
autor: AdamSsS
nie wsadzaj wąskiej opony bo sobie kuku jeszcze zrobisz :!: :ooo:

Szukaj 190/50 lub 55 ;)

Swoją drogą jak chcesz to mam kilka 190 przez 50/55 używanych na sprzedaż . Przednie także ;)

Re: Jakie opony założyć do 929

Post: 22 stycznia 2015, 01:47
autor: d87mat
AdamSsS - aż taka różnica pomiędzy 180/55 a 190/50? W Hornecie miałem przez chwilę 190 z tyłu, gdzie seria to 180 i jak dla mnie nie było żadnej różnicy...

Dzięki za ofertę, ale wolę nówki sztuki ;) Miałem używkę i w sumie byłem z niej zadowolony, ale jak mogę sobie pozwolić to wolę zakupić nowe opony.

Re: Jakie opony założyć do 929

Post: 22 stycznia 2015, 13:30
autor: blazej_CBR929
ja tez mam powery 1 w swojej 929 i nie narzekam,kumpel ma w TL powery 3 i tez jest zadowolony i tak jak ty mowisz ze sa ponoc dobre w mokrych warunkach, a jak chcesz nowki kupic to polecam z http://www.oponeo.pl , tam maja swieze oponki z biezacych rocznikow,szybka dostawa, ceny chyba jedne z nizszych jak nie najnizsze, sam zamawialem i znajomi i kazdy zadowolony z tego sklepu

Re: Jakie opony założyć do 929

Post: 22 stycznia 2015, 14:05
autor: d87mat
Ja ze swojej strony mogę polecić portal topgumy.pl - chłopaki z Poznania też ogarniają temat i ceny jeszcze niższe niż na oponeo.pl

Dla przykładu - na oponeo Michelin PILOT POWER 190/50ZR17 (73 W) kosztuje 477 zł z dostawą, a na topgumy ta sama opona jest za 439 zł + 13 przesyłka więc 452 zł. Jakby nie patrzeć 25 zł taniej ;) A opona z 2014 roku, więc też świeża. Brałem od nich opony do Horneta.