Dzisiaj jest 28 marca 2024, 10:58

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Odłączona wytczka od exupa. Konsekwencje?

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 264
Rejestracja: 13 lipca 2010, 13:40
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 6
Motocykl: GSXR 1000
Rok produkcji: 0

Post » 02 marca 2011, 16:48

Premo23, dzięki za wyczerpującą odpowiedź. PC kiedyś założę ale przez kwestie finansową muszę to odłożyć na dalszą przyszłość.

Faktycznie dołu nie ma takiego jak powinna i dostaje potężnego kopa od jakiś 6tys. Tragedii nie ma ale trzeba się chyba jednak spiąć i kupić tego exupa. Linki i wszystko mam całe, kwestia tylko kupić i założyć exupa i potem to wyregulować.

Przeglądałem allegro przed chwila i znalazłem exupa od 1000rr, wizualnie jest identyczny, nawet wtyczka wydaję się być taka sama. Podejdzie taki pod 929?

 
Posty: 17
Rejestracja: 17 lutego 2011, 09:31
Lokalizacja: Hrubieszó
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2000

Post » 02 marca 2011, 18:41

Tego to ci nie powiem trzeba by jakiegos mechanika spytac.na twoim miejscu p[rzed zalozeniem silniczka dalbym sprzet do warsztatu i samemu sie w zakladanie nie bawil,u mnie ktos wczesniej rozbieral exup i zle go zlozyl-byl o 90stopni przekrecony w polozeni starttowym czyli juz czesciowo otwartym.W momencie gdy zawor byl otwarty na full silniczek krecil jeszcze dalej i automatycznie zerżnal wszystkie zabki...reszty mozesz sie domyslic...mozna tu zacytowac ,,Polak mądry po szkodzie,,
Motocykle to nie wszystko...liczy sie pasja

Awatar użytkownika
 
Posty: 283
Rejestracja: 20 lipca 2010, 07:38
Lokalizacja: Wyszków
Pochwały: 2
Motocykl: aprilia sl falco 1000/ yamaha xt600
Rok produkcji: 2001

Post » 05 marca 2011, 10:35

Kubcyś, co dla ciebie znaczy normalna cena :) mam jeden zapasowy :)

 
Posty: 9
Rejestracja: 12 kwietnia 2011, 11:34
Lokalizacja: Białobrze
Motocykl: Blady 929
Rok produkcji: 2001

Post » 20 kwietnia 2011, 18:17

Czytam ten temat i widzę, że najprawdopodobniej i u mnie exup jest CENZURA... . Ale mam też niezestrojonego PCIII. W takim razie co jest lepsze: Wymiana exupa czy zestrojenie PC?

Awatar użytkownika
 
Posty: 283
Rejestracja: 20 lipca 2010, 07:38
Lokalizacja: Wyszków
Pochwały: 2
Motocykl: aprilia sl falco 1000/ yamaha xt600
Rok produkcji: 2001

Post » 20 kwietnia 2011, 19:13

jak exup jest walnięty to ci się będzie fi świecić. co do strojenia pc to trzeba to zrobić ale silnik exup powinien być ok tylko odpięte linki i wywalona przepustnica.

[ Dodano: Sro Kwi 20, 2011 7:23 pm ]
Bardockk1, przyleć w sobotę do mnie to ci oblukam czy chodzi czy nie.

 
Posty: 9
Rejestracja: 12 kwietnia 2011, 11:34
Lokalizacja: Białobrze
Motocykl: Blady 929
Rok produkcji: 2001

Post » 20 kwietnia 2011, 20:14

nie no sobota odpada :). ale mam urlop po świętach więc w tedy jak najbardziej.

Awatar użytkownika
 
Posty: 283
Rejestracja: 20 lipca 2010, 07:38
Lokalizacja: Wyszków
Pochwały: 2
Motocykl: aprilia sl falco 1000/ yamaha xt600
Rok produkcji: 2001

Post » 20 kwietnia 2011, 21:32

daj znać jeszcze chyba pamiętam jak to się robi :)

 
Posty: 18
Rejestracja: 19 stycznia 2015, 19:57
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 929 SC44
Rok produkcji: 2001

Re: Odłączona wytczka od exupa. Konsekwencje?

Post » 23 stycznia 2015, 10:01

Poprawka dla ścisłości, gdyby ktoś przeglądał kiedyś ten wątek:

IAT (intake air temeperature) to czujnik temperatury zasysanego do silnika powietrza.
Badaniem ciśnień w dolocie zajmuje się sensor MAP (manifold air presure)

Poprzednia

Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości