Dzisiaj jest 21 listopada 2019, 15:28

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Ogłoszenie Admina
BRELOKI HONDA FIREBLADE.PL cena dla forumowiczów 10zł info na PW

Wibracje silnika

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 103
Rejestracja: 12 października 2008, 20:20
Lokalizacja: NOWE MIAS
Motocykl: fireblade 900 rr sc33
Rok produkcji: 1999

Post » 08 kwietnia 2009, 09:59

JA MAM WIBRACJE BO PO REGULACJI GAZNIKÓW U PAPUDRAKA , MOTO ZACHOWUJE SIE JAKBY NIE DOSTAWAŁO PALIWA PRZY MOCNYM KRECENIU MANETĄ , I MOJA RUDA SŁABAIUTKA JAK CHOLERA,
CZEKAM NA WIZYTE U PRAWDZIWEGO DOKTORA ŁUKI 213 TRZYMAM CIE ZA SŁOWO .
rzymas

 
Posty: 44
Rejestracja: 24 września 2008, 11:27
Lokalizacja: Nowa Dęba
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 1997

Post » 08 kwietnia 2009, 10:21

Wy jeździcie bladziakami czy harleyami ze śruby gubicie:pp u mnie nie ma żadnych wibracji. pozdro

Awatar użytkownika
 
Posty: 937
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 08 kwietnia 2009, 10:37

U mnie także występują wibracje. Największe w przedziale 4,5 do 6 tyś. obr.
Moim zdaniem to może być kwestia rezonowania wydechu.

 
Posty: 555
Rejestracja: 25 marca 2008, 20:25
Lokalizacja: NNM
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33 '98
Rok produkcji: 0

Post » 08 kwietnia 2009, 10:38

Dzisiaj Ruda Dziwka bedzie chodzic jak wsciekla, Czarodziej zaprasza :mrgreen:

 
Posty: 202
Rejestracja: 20 sierpnia 2008, 14:15
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 2
Motocykl: sc50
Rok produkcji: 0

Post » 08 kwietnia 2009, 16:39

u mnie też wibracje są dość mocne czuć na manetkach i podnóżkach. też zgubiłem swego czasu ciężąrek kierownicy z tego powodu.

Jeźdze tak już drugi sezon i nic sie nie zmienia więc nie jest to objaw jakiegoś elementu 'w ostatnim stadium zużycia' bo by zdążył już całkowicie paść.

Filtry i świece nowe, moto chodzi jak wściekłe tylko te wibracje... niech ktoś w końcu napisze czym to jest spowodowane, bo to wkurzające jest.

Awatar użytkownika
 
Posty: 34
Rejestracja: 08 kwietnia 2009, 21:35
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 929 RR
Rok produkcji: 2001

Post » 09 kwietnia 2009, 21:35

Mój też mnie pieści :lol: Ja tam jakoś daje rady ale moja pani jak siądzie to ciągle tylko słyszę "drżyj go drżyj" :mrgreen:
Na poważnie to faktycznie telepią mu się manety i podnóżki jakby się bidula mnie bał :cry: Sprawdzałem połączenia ramy z silnikiem,sprawdziłem całą ramę-nic-żadnej przyczyny...
CBR 929 RR Xenon,Carbon, Akropovic, Stalowe oploty, K&N, D.I.D.,Crash Pady,Michelin Pilot Sport,

Awatar użytkownika
 
Posty: 679
Rejestracja: 02 marca 2009, 21:45
Lokalizacja: Olesno
Pochwały: 4
Motocykl: HONDA CBR 1000RR
Rok produkcji: 2004

Post » 09 kwietnia 2009, 21:52

U mnie tak samo w przedziale powyżej 6000obr. zaczynają się drgania wyczuwalne na podnóżkach, drży całe moto a przy 200km/h to jeszcze mocniej, ale widocznie ten typ tak ma, bo wszystko poskręcane. przestałem się tym przejmować.

 
Posty: 1627
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 09 kwietnia 2009, 22:54

A ja nie mam takich problemow wszysko dobrze :mrgreen:

Awatar użytkownika
 
Posty: 34
Rejestracja: 08 kwietnia 2009, 21:35
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 929 RR
Rok produkcji: 2001

Post » 10 kwietnia 2009, 22:46

Kamraci muszę wam się poskarżyć!!! :evil:
Plan był dziś piękny-wolne popołudnie,trasa ok 160 km i mocna ekipa. Czyli ja,moja pani oraz DWA ciężarki od kiery :mrgreen: .Wszystko pięknie oprócz klątw które rzucałem pod adresem wibracji tworzonych przez silnik niby najlepszego producenta moto!Wróciłem jakieś 1,5 h temu a jeszcze palce mam zmrowiałe.No a wracając do trasy-poszło pięknie,pogoda dopisała niestety moja ekipa nie wróciła w komplecie :( . Wróciłem ja,moja pani i JEDEN ciężarek od kiery. Fuck-w sprzęcie tej klasy-jestem zawiedziony...Odpadł po ok 600 km od skręcenia :!:
CBR 929 RR Xenon,Carbon, Akropovic, Stalowe oploty, K&N, D.I.D.,Crash Pady,Michelin Pilot Sport,

 
Posty: 555
Rejestracja: 25 marca 2008, 20:25
Lokalizacja: NNM
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33 '98
Rok produkcji: 0

Post » 10 kwietnia 2009, 23:47

Skad to sie bierze, ja nie mialem takich drgan jak od mechnika wrocil to takich dostal, sa tam jakies gumowe podkladki czy cos w tym stylu zeby to tlumic??

 
Posty: 202
Rejestracja: 20 sierpnia 2008, 14:15
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 2
Motocykl: sc50
Rok produkcji: 0

Post » 21 kwietnia 2009, 11:57

a probował ktoś robić synchronizacje przepustnic w kontekscie tego problemu?

Awatar użytkownika
 
Posty: 34
Rejestracja: 08 kwietnia 2009, 21:35
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 929 RR
Rok produkcji: 2001

Post » 22 kwietnia 2009, 22:14

No w sumie ja nie...
Zastanawiałem się czy synchro coś by dało-ale w sumie wibracje są tylko w pewnej rozpiętości obrotów a nie w pełnym zakresie :/
CBR 929 RR Xenon,Carbon, Akropovic, Stalowe oploty, K&N, D.I.D.,Crash Pady,Michelin Pilot Sport,

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość