Strona 10 z 10

Post: 27 lipca 2013, 23:07
autor: wiertło
xxxCBR_929xxx, wieże ci że da się jeżeli moto jest doszykowane jak należy i wszystko zestrojone.

Post: 28 lipca 2013, 20:52
autor: xxxCBR_929xxx
wiertło, myslalem ze kazdy mnie wysmieje xd
Ale najlepsze jest to ze ja to moto kupilem na początku sezonu i nic przy nim nie robilem(zawory już dość mocno slychac) , w dodatku zalozony jest jakic chu...wy wydech przelotowy, tzn jakis malo znany... i jeszcze ostatnio zalozylem filtr K&N.

Żeby spalic ponad 8 litrów to musial bym chyba używac tylko 1,2 i 3 pod czerwone pole

Post: 29 lipca 2013, 10:13
autor: Czarny
xxxCBR_929xxx, no jak tak mało ci pali to raczej rzadko widzi te 8 Obr./min rotfl2:

Post: 29 lipca 2013, 20:59
autor: xxxCBR_929xxx
Jak jeżdze normalnie to zmieniam biegi przy 5-6 obr/min. Jak wjade do miasta to zależy albo praktycznie do odciny(wtedy zwykle na kolo) albo normalnie. Rzadko jeżdże te 200km/h, jakoś mnie to tak nie cieszy...

Ale nie wyobrazalem sobie jak sie przesiadalem z Bandita 600n 98r ktory palil mi przy mojej jezdzie 6-7 litrów ze Cbr bede mial praktycznie takie samo spalanie :D W trasie najmniej spalil mi 4,3 l/100

Post: 29 lipca 2013, 21:18
autor: kiri
Moja taka oszczędna nie jest , ale ponoć i łapkę mam ciężką . Tak po mieście przy dobrej zabawie to 9 sobie pobiera , na trasie jakoś 6,5 wychodzi . Nie jestem miarodajny :P gdyż oszczędnie się nie przemieszczam , ale i pojazd nie do tego

Post: 30 lipca 2013, 01:54
autor: Czarny
xxxCBR_929xxx, " W trasie najmniej spalil mi 4,3 l/100" <rozumię że mowa o tym Bandycie :mrgreen: | jak nie to nie rozumię :D

Post: 30 lipca 2013, 10:00
autor: MaciekM
Albo 929 jest oszczędniejsza niż 954 albo ja nie umiem jeździć ( fakt że wszystko co mam pali mi dużo) ja normalnie jeżdżąc mam 9-10 l/100km (niezależnie czy jeżdżę spokojniej czy ostrzej) ostatnio udało mi się spalić 6.5 w trasie ale tylko i wyłącznie dlatego że jechałem z dziewczyną na gs500. normalnie w trasie pali mi tyle samo co w mieście ( czasem minimalnie mniej 8.5 to minimum) dodam że w moto zrobione wszystkie regulacje ( już 2 krotnie u czikena) z silnikiem wszystko ok i od 20 tys cały czas jest tak samo.

Post: 30 lipca 2013, 20:28
autor: bartez
CENZURA dużo Wam pala te moto- rozumiem przy ostrym pałowaniu to i 15 sie zdazy, ale jakas spokojna traska z innymi moto w grupie 140km/h max to mi pali ok 5,5/ 6 litra, dla ciekawostki miałem wczesniej TL1000r to paliła mi mniej przy spokojnej trasie niz CBR :)



a sc 44 przebieg 52 tys; wersja na NIemcy z lambdą .....(nie wiem czy to ma znaczenie bo chyba nie wszystkie miały lambde???...) K@N i BOS (krótki przelot)

Post: 30 lipca 2013, 21:04
autor: xxxCBR_929xxx
Czarny, Tak mowa o Bandicie :D

Zawsze tankuje do pełna i jeszcze nie spalila mi wiecej jak 7,2l/100km. Jak ktoś jest z Krakowa i chce się przejechac gdzies w traske to chętnie :D wtedy potwierdzi moje wyniki xd

Post: 06 lutego 2014, 21:03
autor: thomaszwa
Witam
Czy ktoś orientuje się po jakim przebiegu jest zalecana regulacja wtryskiwaczy?

Post: 07 lutego 2014, 13:25
autor: jaco1509
Wtryskiwaczy się nie reguluje. Regulację robisz takich dodatkowych tłoczków/przepustnic (nie wiem jak się to nazywa profesjonalnie :]). Odpowiadają one za podawanie powietrza na jałowych obrotach jak przepustnice są zamknięte. Są one też otwierane przez termostat od ssania. Regulujesz tak jak przepustnice w zwykłych gaźnikach. Służą do tego takie małe nakręteczki na kluczyk 7. Co do regulacji to przy każdy większym serwisie z zaworami. Jak nie wiesz kiedy było robione to robisz kompletny duży serwis jak po każdym zakupie moto.