Dzisiaj jest 22 listopada 2019, 22:17

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Ogłoszenie Admina
BRELOKI HONDA FIREBLADE.PL cena dla forumowiczów 10zł info na PW

Ile pali CBR 929 SC44 paliwa ?

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 194
Rejestracja: 28 lutego 2010, 12:38
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: 954fb
Rok produkcji: 2003

Post » 23 marca 2011, 21:18

Adam K pisze:a używasz trójki ? :P :P :P


hahaha dobre :mrgreen: no po warszawie od swiatel do swiatel ogien, kolo to i pali :mrgreen: nie trzeba krecic pod czerwone zeby troche schlala. 3 uzywalem ale z 4 juz gozej bylo rotfl2:

Awatar użytkownika
 
Posty: 367
Rejestracja: 25 lipca 2010, 22:22
Lokalizacja: Staszów
Pochwały: 1
Motocykl: Honda 929
Rok produkcji: 2000

Post » 23 marca 2011, 21:19

Normlna jazda to spalanie w granicach 8-9l Robiłem test nie przekraczałem 80km/h przez 100km i +/- wyszło mi 5.5-6l... Ale czy warto o te dwa litry tak sie gnębić ??

Awatar użytkownika
 
Posty: 85
Rejestracja: 22 października 2010, 19:34
Lokalizacja: Radomsko
Motocykl: CBR 929RR
Rok produkcji: 2001

Post » 23 marca 2011, 22:20

Srednie mi wychodzi kolo 10l.
Raz zszedlem do okolo 6l ale spokojna jazda na trasie do 130-140km/h

Najwiecej to kolo 16l, nie zrobilem nawet 100km do rezerwy ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 146
Rejestracja: 20 marca 2010, 20:14
Lokalizacja: Rudna
Pochwały: 1
Motocykl: R6 50th anniv.
Rok produkcji: 2006

Post » 23 marca 2011, 22:41

Widzę, że ze mnie CENZURA nie kierowca, bo mi jakoś mało paliła :diabel2:

 
Posty: 30
Rejestracja: 20 października 2010, 20:46
Lokalizacja: re
Motocykl: CBR 929 RR
Rok produkcji: 0

Post » 23 marca 2011, 23:05

no można się było spodziewać ze dla chcącego nic trudnego te 10l przekroczyć, ale na 4, 5 baków nie udało się zejść poniżej 10 :/ 140 km od pełnego baku i rezerwa świeci. Różnie próbowałem jak największym biegiem jechać - przykładowo jadę jakieś 80km/h, 90km/h na 6tce. Nie wiem czy to nie przegięcie w drugą stronę, ale obroty i tak na poziomie 3, 4 rpm.

Awatar użytkownika
 
Posty: 146
Rejestracja: 20 marca 2010, 20:14
Lokalizacja: Rudna
Pochwały: 1
Motocykl: R6 50th anniv.
Rok produkcji: 2006

Post » 24 marca 2011, 00:00

Trochę za mało tych obrotów. Z tego co mi wiadomo to max moment ma przy 7tys? Więc tak 5-7tys się powinno kręcić.

Sprawdź filtr powietrza, wymień świece, jak nie pomoże, to może jakieś regulacje?

 
Posty: 30
Rejestracja: 20 października 2010, 20:46
Lokalizacja: re
Motocykl: CBR 929 RR
Rok produkcji: 0

Post » 24 marca 2011, 01:03

pewno sie przejadę do jakiegoś mechanika. Nie wiem czy jest możliwość podpięcia pod komputer jak auto ale pewnie tak. Dzisiaj sprawdzałem z książką serwisową mignięcia czerwonej diody po zwarciu odpowiednich kabelków, i pokazało chyba kod 34, 35 i jeszcze jedne bodaj 19, ale nie jestem pewny bo dość szybko to miga.

Awatar użytkownika
 
Posty: 194
Rejestracja: 28 lutego 2010, 12:38
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: 954fb
Rok produkcji: 2003

Post » 24 marca 2011, 09:27

plastek87 pisze: ale nie jestem pewny bo dość szybko to miga.


nagraj i pusc sobie wolniej rotfl2: a tak serio to mi palila 10 przy normalnej jezdzie,wiec cos nie tak musi byc, najlepiej podpiac pod kompa tam gdzie sie znaja i bedzie jasne :one:

Awatar użytkownika
 
Posty: 593
Rejestracja: 06 sierpnia 2009, 21:15
Lokalizacja: Ziemia
Pochwały: 3
Motocykl: był zawsze moim marzeniem
Rok produkcji: 2018

Post » 24 marca 2011, 10:24

Sorki, że się wtrącam. Nie jeździłem 929 za to miałem kilka lat temu sc33 i spalanie miałem około 5,5 litra. czasami tylko 6 z kawałkiem mi wziął. Obecnie mam sc57a i jeszcze nigdy nie udało mi się dojść do 8 litrów. Średnie spalanie w sezonie 2010 to dokładnie 6,5 litra na 100km
Jest to bardzo dokładny wynik gdyż zbierałem wszystkie paragony i miałem spisany licznik na początku sezonu. I tak: zrobiłem 5432 km a wlałem 353,15 litra.

Zaznaczam - spokojnie nie jeżdżę. Może ma też znaczenie to, że nie jeżdżę na gumie i zazwyczaj poza miastem.

Co do obliczeń to uwierzcie mi na słowo, bo w tych kwestiach jestem mocno skrupulatny. :)

Wasze spalania 10- 12 litrów to dla mnie kosmos i nawet nie potrafię sobie tego wyobrazić. :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 194
Rejestracja: 28 lutego 2010, 12:38
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: 954fb
Rok produkcji: 2003

Post » 24 marca 2011, 11:17

mam nadzieje ze teraz ,moja 954 tez bedzie tak palic :mrgreen: choc od gumowania bedzie brala niestety, no i po warszawie ciezko jest jezdzic stalapredkoscia i na wysokim biegu wiec i pali

Awatar użytkownika
 
Posty: 210
Rejestracja: 23 maja 2008, 18:27
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: CBR 954
Rok produkcji: 2002

Post » 24 marca 2011, 14:06

niestety 954 nie będzie tak paliła - powód to kiepskie wtryskiwacze,
niestety nowe silniki nowa generacja .
Nowe TYSIĄCE palą teraz dużo mniej niż motory starej generacji

 
Posty: 104
Rejestracja: 19 stycznia 2010, 18:35
Lokalizacja: Jawor / L
Pochwały: 1
Motocykl: Ducati 996
Rok produkcji: 0

Post » 24 marca 2011, 15:06

I tak nie ma powodów do narzekań. Moja była VTR poniżej 10l/100km za nic w świecie nie chciała zejść. Standardem było spalanie na poziomie 12-14l.
No speed limit, no police - no FUN :-)

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości