Strona 8 z 10

Post: 25 czerwca 2012, 23:23
autor: EMEK
moja maszyna pali 6-7 l przy spokojnej jeździe, a jak się zapomnę, to i 10 l wypije

Post: 26 czerwca 2012, 07:30
autor: mepawel
ostatnio po spokojnej trasie udalo sie osiagnac spalanie 6 L, tak na codzien miasto - 7-9L
a jak jest ostre palowanie 10-12L

Post: 26 czerwca 2012, 10:07
autor: Puciaty
moja przy spokojniej jezdzie na trasie 6 L ....a jak ostra jazda to wiecej ...

[ Dodano: Wto Cze 26, 2012 10:09 am ]
EMEK,

witam sąsiada :mrgreen:

Post: 26 czerwca 2012, 15:42
autor: EMEK
gdzieś na forum czytałem, że jak przelotowy tłumik się wstawi, to więcej mocy CBRka ma i mniej pali - czy ktoś może to potwierdzić na własnym przykładzie?

Puciaty sie ma ;-)

Post: 26 czerwca 2012, 15:56
autor: wiertło
EMEK, jest troszke inaczej raczej więcej pali na takim wydechu i na filtrze K&N wiem bo miałem org wydech i filtr po zmianach spalanie wzrosło a moto coś tam odżył ale kolosalnych różnic nie spodziewaj się

Post: 15 lipca 2012, 18:48
autor: trauma
Panowie jestem w szoku jak teraz popatrzylem na wasze spalania :o. Dzisiaj po cyklu mieszanym z przewaga miasta i bez jakiegos zamulania zajezdzam na stacje po 105,3km na stacje leje do pelna i szok. Na tym dystansie spalila mi 5,3l! Nie potrafie sobie nawet wyobrazic zeby mi lyknela 10l jak tam niektorzy pisza :p

Post: 16 lipca 2012, 10:46
autor: indi765
trauma pisze:Panowie jestem w szoku jak teraz popatrzylem na wasze spalania :o. Dzisiaj po cyklu mieszanym z przewaga miasta i bez jakiegos zamulania zajezdzam na stacje po 105,3km na stacje leje do pelna i szok. Na tym dystansie spalila mi 5,3l! Nie potrafie sobie nawet wyobrazic zeby mi lyknela 10l jak tam niektorzy pisza :p


Potwierdzam. Wczoraj wracaliśmy z Helu z Narzeczoną i na odcinku 210km cbra spaliła mi 11,6l. Co prawda to nie był szaleńczy pościg, ale czasami do 170kmh odkręcaliśmy. Chłopaki sprawdźcie ciśnienie w oponach :P. Na baku robię około 270 nawet do 300km. Pozdro!

Post: 16 lipca 2012, 13:16
autor: Redd
Ostatnio jeździłem ze słabszymi maszynami z dziadkową prędkością do 120km/h (i z drętwiejącą prawą ręką:/) to nie spala więcej jak 7l. Jeżeli daję odpocząć prawej ręce i barkom to 8-9l. Jestem zadowolony bo żeby spaliła więcej jak 10l to naprawdę trzeba by się postarać (i spisać testament) albo jeździć po torze - tak z moich obserwacji.

Post: 25 lipca 2012, 00:56
autor: adicb500
a ja robię tak chłopaki jadę na stacje do pełna i ogień patrze w bak ooo trzeba moto na karmić to znowu na stacje i do pełna miałem trochę motorów chodziarz młody jestem i nigdy nie patrzyłem ile pali moto a lubie zapier... gdy człowiek za dużo się dowie to się martwi a ja nie patrze ile pali tylko kończy się wacha to leje proste

Post: 25 lipca 2012, 09:14
autor: mati1411
moja pali prawie zawsze 10l. czasem trochę ponad. Do rezerwy robię max 153km. Z tym że faktycznie latam nią prawie jak po torze ;-) no i przelot +k&N

Post: 25 lipca 2012, 16:47
autor: Martin.B.M.
trauma pisze:Panowie jestem w szoku jak teraz popatrzylem na wasze spalania :o. Dzisiaj po cyklu mieszanym z przewaga miasta i bez jakiegos zamulania zajezdzam na stacje po 105,3km na stacje leje do pelna i szok. Na tym dystansie spalila mi 5,3l! Nie potrafie sobie nawet wyobrazic zeby mi lyknela 10l jak tam niektorzy pisza :p


Hehe to zacznij odkręcać manetkę :D 929 średnio mi spalała 7-8l 954 9-10l jak się lata do 100-140km/h to ok 5-6l .Powyżej 200km/h 10l jak nic.

Post: 25 lipca 2012, 16:57
autor: diobol
szczerze mówiąc to ja nie wiem co trzeba robić żeby moto 10 spaliło na ulicy. Albo macie coś pokombinowane albo jeździcie nawet za samochodami na czerwonych obrotach nie zmieniając biegów tylko ciągle na 1-ce
Na trasie pałując ile się da przy ruchu ulicznym światłach itd to nie da się wejść powyżej 8,5 chyba że faktycznie niepotrzebnie trzyma się obroty nawet jadąc chwilowo 90km/h za samochodem i 10tyś