Dzisiaj jest 29 marca 2024, 14:26

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Oceniamy ogłoszenia z internetu - CBR 929 SC44

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 297
Rejestracja: 16 sierpnia 2010, 23:20
Lokalizacja: Kluczbork
Pochwały: 3
Motocykl: gsx-r 1000 k7
Rok produkcji: 2004

Post » 08 maja 2011, 01:10

Zadupek malowany był,naklejki na bocznych owiewkach są inne,z pewnością nie są to oryginały i dolna cześć pługu tez jest malowana,oryginalna występuje w macie,a nie w połysku :) tyle co widac na pierwszy rzut oka,cena dziwnie niska jak za taka igiełkę:)
Motocykle - mój ustrój, mój wybór, moje życie...

Awatar użytkownika
 
Posty: 24
Rejestracja: 31 października 2009, 00:15
Lokalizacja: Żyrardów
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 08 maja 2011, 01:19

dzieki za szybka odpowiedz. myslisz ze warto? cena niska a stan na pierwszy rzut nienajgorszy
drims kam tru :)

 
Posty: 74
Rejestracja: 15 lutego 2008, 13:38
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 929 RR>>ZX10R>GSXR1000 K6
Rok produkcji: 0

Post » 09 maja 2011, 18:08

co myślicie o tej ?
http://otomoto.pl/honda-cbr-900-rr-M2122857.html
Z tego co ja zauważyłem to lewy zadupek jest przerysowany i dolny pług jest czarny a powinien być srebrny.

Awatar użytkownika
 
Posty: 414
Rejestracja: 18 lutego 2008, 19:05
Lokalizacja: LONDYN
Pochwały: 7
Motocykl: CBR 929 + YZ 250f +DR-Z 400 E leśny naqrwiacz
Rok produkcji: 2001

Post » 09 maja 2011, 18:12

bak lakierowany na 100%-niewłaściwy kształt "skrzydełka"
owiewki sztukowane-z pługiem sztukowanie się nie powiodło:)

Awatar użytkownika
 
Posty: 246
Rejestracja: 26 listopada 2010, 15:52
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pochwały: 9
Motocykl: k8 1000 / F3 stunt
Rok produkcji: 2000

Post » 09 maja 2011, 18:24

Tą pierwszą mogę Ci oglądnąć jak chcesz. Wcześniej stała za 12100 ale miała amor skrętu który ktoś wydłubał. Jeżeli Ci zależy, daj znać to podjade.

Awatar użytkownika
 
Posty: 24
Rejestracja: 31 października 2009, 00:15
Lokalizacja: Żyrardów
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 10 maja 2011, 18:43

Tez myslalem o tej pierwszej, takze OZI jesli mozesz to bylbym wdzieczny gdybys ja zobaczyl i powiedzial cos na jej temat ;)
drims kam tru :)

 
Posty: 118
Rejestracja: 01 stycznia 2010, 17:59
Lokalizacja: Rybnik
Pochwały: 2
Motocykl: Obecnie brak (wypadek;/)
Rok produkcji: 0

Post » 10 maja 2011, 19:20

burnfeel pisze:co myślicie o tej ?
http://otomoto.pl/honda-cbr-900-rr-M2122857.html
Z tego co ja zauważyłem to lewy zadupek jest przerysowany i dolny pług jest czarny a powinien być srebrny.

Ten bladzioch jest odemnie z osiedla. Gościu buja się już troche ze sprzedażą tego moto. Wyjeżdża od czasu do czasu na wioske i bez blachy także moto chyba jeszcze nie jest zarejestrowane :) Z tego co się orientuje to handlarz wiec no... :P

Awatar użytkownika
 
Posty: 628
Rejestracja: 18 stycznia 2009, 18:55
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 3
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 13 maja 2011, 12:40

Hej,
mam na oku fajne SM i zastanawiam się na zamianą jeśli byś był zainteresowany mam pewną 929:
malowanie żółto-niebieskie
akcesoria: wyświetlacz biegów datatool, amor skrętu WP, tylnia lampa led z zintegrowanym kierunkiem, filtr BMC, szyba irydium, paski na kołach, dorabiane długie crashe

stan techniczny bdb+: jakies 3-4kkm wstecz robiony duży serwis u czikena (zawory, synchro, i takie tam), napęd RK GXW (najmocniejszy) przejechane jakies 6kkm (od założenia jeszcze nie naciągany), opony maja 5kkm przód igła, tył zostało jakieś 2mm
Aktualny przebieg to coś ponad 20tys mil, jestem pierwszym właścicielem w PL, posiadam dokumentacje potwierdzającą przebieg do 10tys mil (angielskie MOTy chyba od samego początku).

stan wizualny bdb-: czasza w 1 miejscu spawana, przerysowany dekiel, rysa na zadupku, kilka rys na szybie (oryginał dodaje), generalnie wymienione uszczerbki są widoczne dopiero po bliższym przyglądnięciu się. WSZYSTKIE plastiki w oryginalnym malowaniu i z oryginalnymi naklejkami! (nie ma sztukowania)

Szczerze informuje że cbra miała szlifa poleciała do rowu na plecy - doprowadziłem ją do stanu jaki wyżej opisałem - można by coś polakierować na nowo ale ja wolałem mieć oryginalne malowanie zwłaszcza że na prawdę wszystko wygląda cacy...

Motocykla nie wystawiam gdzie indziej, gdyż sam jeszcze nie jestem pewien czy chcę ją sprzedać. Jak ktoś będzie POWAŻNIE zainteresowany to pisać na PRIV wtedy zrobię aktualne zdjęcia i odpowiem na dodatkowe pytania.

[ Dodano: Pią Maj 13, 2011 12:52 pm ]
Jeśli chodzi o cenę to w tej chwili 11500 BEZ negocjacji

Awatar użytkownika
 
Posty: 628
Rejestracja: 18 stycznia 2009, 18:55
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 3
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 13 maja 2011, 12:43

w tym wątku opisałem swoje moto, jakbyś był zainteresowany:
http://forum.fireblade.pl/topics5/prosb ... .htm#66956

 
Posty: 4
Rejestracja: 18 czerwca 2011, 09:34
Lokalizacja: Boguchwał
Motocykl: sc50
Rok produkcji: 2002

pomoc w ocenie

Post » 18 czerwca 2011, 09:51

Witam jako , że jestem nowy powitam wszystkich, po kilku moto padła decyzja na wybór 929 i jako że wielu tu Was jest, którzy macie do czynienia z tym moto, zwracam się z prośbą o ocenę poniższych moto.
Może ktoś oglądał lub coś wie.
http://otomoto.pl/honda-cbr-929-sc-44-o ... 66793.html
http://otomoto.pl/honda-cbr-929-sc44-90 ... 80958.html

z góry wielkie dzięki

 
Posty: 198
Rejestracja: 24 maja 2010, 20:28
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 3
Motocykl: xx w ramie sc33
Rok produkcji: 2006

Post » 18 czerwca 2011, 09:56

Jedno i drugie szmelc. Za taka kase kupuje się sc33 a nie sc44 dodaj z 2-3 tyś i szukaj dopiero sc44
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
 
Posty: 134
Rejestracja: 02 lutego 2009, 13:30
Lokalizacja: Wolbórz/Piotrkov
Motocykl: JASZCZOMP TYSIONC
Rok produkcji: 2004

Post » 18 czerwca 2011, 10:12

robson1903 pisze:Jedno i drugie szmelc. Za taka kase kupuje się sc33 a nie sc44 dodaj z 2-3 tyś i szukaj dopiero sc44
Pozdrawiam




bo w polsce musisz kupić igłę od dziadka z wermachtu żeby to w ogóle jeździło...
ja bym jechał oglądać tą w plastikach, kij że po szlifie, może coś będzie warta jeśli prosta i silnik ok, na wyglądzie się nie jeździ... kumpel kupił 2 lata temu 929 porysowaną z pomalowanym bakiem za 9600zł i jeździ jak należy... więc olej opinie o tym że moto musi być po 11latach jak z salonu a jak stuka główka ramy to na pewno było katowane...
motocykle mają 2 koła i się niestety przewracają więc pier*ol to i kupuj jak w dobrym stanie technicznym.

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości