Strona 7 z 7

Post: 06 lipca 2011, 09:20
autor: remek 2o
no własnie..ponoc hihi:

Post: 06 lipca 2011, 15:25
autor: rainer
285km/h i nic wiecej. to jest max w mojej.zebatki seryjne,sport wydech,droga prosta,bez wiatru.

Post: 06 lipca 2011, 15:36
autor: blady46
jak byś miał serie wydech albo chociaż power commandera by lepiej :) w brew pozorom założenie samej końcówki wydechu może nie poprawić a pogorszyć osiągi więc nie dziw się :)

Post: 06 lipca 2011, 18:02
autor: Yarson 954
z innej beki
zapraszmy was i twoich bliskich na I Ogolnopolski zlot fireblade.plszczegoly i plakat dotyczacy imprezy tutaj

http://forum.fireblade.pl/topics12/i-og ... vt7800.htm

Co prawda ankieta jest ale 30-31 Lipca 2011 to wybrany termin, zapraszmy do komentowania i odwiedizn:)

Pozdro

Post: 16 marca 2012, 01:55
autor: jarecki06
Witam... moim leciałem 299km/h , nie mam pojecia czy to realna predkosc bo jak tu czytałem licznik moze przekłamywać. wydech sport, zębatka raczej seryjna, coś kombinowane było przy module zapłonowym (brak obudowy którą teraz potrzebuje skąś skombinować i jakis kabelek dolutowany , ktoś kombinował wczesniej) ale 299 faktycznie ujrzałem na cyferblacie ten wynik :)

Post: 16 marca 2012, 04:36
autor: wiertło
jarecki06, hmm a jesteś pewien co było robione itp ???

Post: 16 marca 2012, 21:53
autor: jarecki06
mialem zalany moduł zapłonowy i mi moto swirowało ( immo, palenie na 3 garki itp) wiec oddałem do zaprzyjaznionego serwisu, chlopaki wyciagneli płytke modułu ( oczywiscie plytka byla bez obudowy zawinieta w szmate i zawiazana w woreczku, taka kaszana) , wysuszyli, oczyscili i chula powiedzieli ze cos bylo kombinowane przy tej płytce jakis kabelek dolutowany być moze ktos kombinował dla zwiekszenia mocy... tego nie wiadomo... kombinowane było ale po co ? dlaczego? tego najstarsi indianie nie wiedza. Ale moto w pełni sprawne jak i teraz tak i do tej pory zadnych problemow ... :)

Post: 30 września 2012, 11:31
autor: dzik929
Najpierw się przywitam,

Piotrek z Wrocławia, witam wszystkich :)

Mam 929 z 2001. Ja jechałem swoja 293, innym razem 291, może jeszcze troszkę by było bo bez wiekszych problemow do 290 dociąga, ale nie chce piłować na max obrotach za dużo, szanuję motocykl ;) takie tylko rozpędzenie i puszczenie manetki. W garażu na podnóżkach 307km/h.
Sprawdzałem prędkościomierz z CBR F3 i Hornetem kolegów, pokazywały nam prawie tak samo, różnica kilka km/h przy 200km/h.
Moto bez Power Comandera, z działającym EXUP-em, LeoVince SBK, jakiś sportowy filtr pow., stalowy nie papierowy, ale nie K&N tylko jakiś inny, był jak kupiłem moto.