Strona 2 z 3

Post: 25 lutego 2010, 10:01
autor: melvin
będzie to pasowało do 929?
http://www.allegro.pl/item925673538_swi ... 0_900.html
btw. jaki jest symbol świec denso do 929?
i czy wystarczy NGK czy jednak denso?

Post: 25 lutego 2010, 11:54
autor: Martin.B.M.
gonzo pisze:Świece NGK cr9ehi-9 są obecnie wycofywane. Ich miejsce zajmują NGK CR9EHIX-9.



Człowieku skąd Ty masz takie wiadomości...Robisz w Ngk.. hihi:

Nie myl 929 z 954 czy jakąś inną 900..
Cr9ehi-9 są jak najbardziej na czasie i jak najbardziej zalecane z Ngk (po dziś dzień produkowane) to samo Denso Iuh 27. ;)

``Melvin`` nie kupuj tego..tu masz opis z Denso.

http://www.globaldenso.com/cgi-bin/glob ... cc=&FF=450

Post: 25 lutego 2010, 12:19
autor: melvin
dobra panowie ja już się pogubilem w tych wszystkich świecach...
napiszcie mi konkretnie:
jakie (denso czy ngk)?
jakie mają oznaczenie?
gdzie najtaniej kupić?
jaki byłby całkowity koszt?
moje moto to 929 2000r bez sondy lambda wersja europejska (sprowadzone z UK)
co dają te irydowe i czy opłaca się za nie płacic?

Post: 25 lutego 2010, 12:50
autor: Martin.B.M.
Obojętnie w jakiej Hurtowni byś zapytał czy nawet na str NGK do 929 są Cr9ehi-9 !! Lub
Denso IUH27

``Fabiq` pracuje w Inter motors niech Ci powie jakie są w katalogu Inter Motors.

Tu proszę larson

http://www.larsson.pl/?c=odk&nt=1611&cd ... bid=104558
M-line to samo !!Można sobie pobrac katalog i sprawdzic..
http://www.m-line.com.pl/
A co sobie sprzedawca napisze na allegro aby wcisnąc swój towar to już nie moja sprawa.. ;)

A ceny są różne,zależy czy ktoś kupuje legalnie z hurtowni czy szmugluje z zagranicy itp.. Opłaca się je założyc bo moto na nich pracuje najlepiej w porównaniu do innych platynowych czy zwykłych świec :piwo:

Post: 13 marca 2010, 21:58
autor: jacmiz
Ok,wiec jakie przebiegi mozna osiagnac na tych irydowkach wiadomo zalecana wymiana co 24000km. moze ktos zrobil wiecej jesli tak to ile ? :D

Post: 12 kwietnia 2010, 23:20
autor: dudis
kupiłem denso uh27 i dupa moto stracił z 20 koni żeby go na kolo postawić to nie wiem chyba tylko strzał ze sprzęgła!!! wsadziłem stare ngk i jest ok ale i tak po odkręceniu to nie to samo co było wcześniej.teraz wywaliłem kase w błoto na danso a i tak muszę kupić ngk bo o niebo lepiej na nich chodzi. ale w ogóle o co chodzi że przed wymianą rwal w góre jak dziki a teraz z gazu wogole niepojdzie ani na denso ani na starych ng?:(

Post: 13 kwietnia 2010, 02:57
autor: spsx
Do 929 przychodza IUH27D. Czy takie nabyłes?

Post: 13 kwietnia 2010, 08:33
autor: dudis
dokladnie takie.i dupa, o wiele gozej jak na tych starych ngk.lecz na ngk po wkreceniu 2 raz tez niema tyle mocy co mial przed ich wykreceniem

Post: 13 kwietnia 2010, 10:39
autor: Martin.B.M.
A wygrzałeś je odpowiednio po zamontowaniu ??

Post: 13 kwietnia 2010, 10:58
autor: dudis
wymienial mi je mechanik wiec chyba powinien o tym wiedziec.jeżeli tego niezrobil to by zrobilo az taka roznice w mocy??

Post: 13 kwietnia 2010, 20:31
autor: zbir
Martin.B.M. pisze:A wygrzałeś je odpowiednio po zamontowaniu ??


ja tam nic nie wygrzewałem i od razu zapie...dalała bez zająkniecia

Post: 14 kwietnia 2010, 09:24
autor: Martin.B.M.
zbir pisze:
Martin.B.M. pisze:A wygrzałeś je odpowiednio po zamontowaniu ??


ja tam nic nie wygrzewałem i od razu zapie...dalała bez zająkniecia


No bo jak wkręciłeś świece i od razu odpaliłeś i CENZURA...łeś to to chyba normalne,że się wygrzały.. :D A jak się wkręci i odpali moto na krótko a później zgasi to różnie bywa z świecami później... Mam kilka nowych kpl co iskra wali do o koła świecy bo kolesie też nic nie wygrzewali tylko odpalali na krótko i nawet km nie zrobili..

Polecam lekturę..Informację o produkcie ... :piwo:

http://www.larsson.pl/?c=r&no=MTIwMDQzOA==&t=cr9e