Strona 1 z 1

Alternator

Post: 01 września 2008, 16:34
autor: SZCZEPAN
Witam

zarejestrowałem się niedawno, wiec jesli temat sie powtarza to przepraszam.

mam problem z alternatorem w 929 z 2001 roku, dostał przebicia na mase, po wymianie na regenerowany i przejechaniu 200 km historia sie powtuzyła. więc mam pytanie o przyczynę czy możę regulator napięcia powodować przegrzewanie sie i przebicie w alternatorze??

Post: 01 września 2008, 19:51
autor: misiopajur
siema!w mojej jest to samo :shock:
spalona byla jedna cewka.przewinałem ALT....i o przejechaniu 3 tys km.znow sie spalił :shock:
Wczoraj...wracałem z niemiec--1000km w jeden dzien -nawalił mi 200km od domu...dzieki B.. :lol: ...jutro opowiem o tym w temacie---NA CBR 929 DOOKOŁA EUROPY... 8)

Post: 01 września 2008, 21:37
autor: cziken929
to raczej wina rzemieślnika który podjął się przewinięcia uzwojenia. Regulator nie powoduje spięcia między fazami

Post: 01 września 2008, 22:13
autor: mirosik
Niewiem co jest z tymi alternatorami lecz u mnie zaobserwowałem straszne grzanie się przewodów idących od alternatora do reguletora napięcia oraz grzanie się samego regulatora napięcia (po lewej stronie siedzenia pasarzera).Ktoś ma podobne wrażenia ?

Post: 01 września 2008, 22:19
autor: fabiq
to ze sie grzeje to norma, jesli sie cos zaczyna topic to juz masz regler do wyje... a te przewijanie alternatorow to tyle warte co koledzy napisali wiec mysle ze szkoda zachodu