Dzisiaj jest 11 maja 2024, 23:51

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Różnice między 600 a 1000rr

Forum dotyczące wszystkich modeli Hondy CBR600 i innych CBR

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 29
Rejestracja: 21 czerwca 2011, 12:02
Lokalizacja: Śląsk
Motocykl: SC57A White-Red
Rok produkcji: 2005

Post » 16 sierpnia 2011, 21:59

Mnie się tam podoba K5 :)
To tak jakby powiedzieć że sc57a to stara konstrukcja ;)

 
Posty: 417
Rejestracja: 15 kwietnia 2011, 14:38
Lokalizacja: OGL
Pochwały: 5
Motocykl: S1000RR
Rok produkcji: 2012

Post » 16 sierpnia 2011, 22:19

ja chcesz ale K6-7 ma juz np,org wyswietlacz biegów i wyglada jakos juz normalnie ,ma smukła sylwetke jest juz taki teraźniejszy, a K5 to jeszcze taki stary kloc

Awatar użytkownika
 
Posty: 29
Rejestracja: 21 czerwca 2011, 12:02
Lokalizacja: Śląsk
Motocykl: SC57A White-Red
Rok produkcji: 2005

Post » 16 sierpnia 2011, 22:36

Jak dla mnie to lepiej. Bo teraźniejsze moto są za małe jak dla mnie. Takie mam wrażenie. Ostatnio jechałem nową zx6r i miałem wrażenie że jade na 250ccm. Dlatego K5 jest jak najbardziej odpowiednia :) Blady też ma fajne wymiary

 
Posty: 417
Rejestracja: 15 kwietnia 2011, 14:38
Lokalizacja: OGL
Pochwały: 5
Motocykl: S1000RR
Rok produkcji: 2012

Post » 16 sierpnia 2011, 22:48

źle myslisz, ale kiedys sam do tego dojdziez, bo wszak nie po to wymymyslaja nowe konstrukcje zeby było gorzej,własnie dlatego mam sc59 gabaryty 600 a moc prawie idealna, i w zakretach przezucam ja jak rower, a te starsze konstrukcje jednak trzeba z nimi powalczyc, zeby wejsc, np. w sekwecje szybkich zakretów, tyle ze sa stabilniejsze przy gumowaniu

Awatar użytkownika
 
Posty: 29
Rejestracja: 21 czerwca 2011, 12:02
Lokalizacja: Śląsk
Motocykl: SC57A White-Red
Rok produkcji: 2005

Post » 16 sierpnia 2011, 23:30

Ale ja wiem o tym że mniejsze poręczniejsze. Chodziło mi bardziej o kwestie "bezpieczeństwa" wizualnego. Tak to nazwę. Nie czuję się dobrze na małym motocyklu. Przykładowo na nowszych R6 jak usiadłem to widziałem z przodu koło. Chodzi mi o wizualne wrażenia. Wiadomo że mniejsze gabaryty będą poręczniejsze. Ale nie uważam żeby K5 było duże.
Ale koniec OFFTOPA :)

Jest ktoś jeszcze kto ma porównanie ?

Awatar użytkownika
 
Posty: 591
Rejestracja: 21 kwietnia 2009, 18:38
Lokalizacja: Radomsko
Pochwały: 1
Motocykl: sc57a
Rok produkcji: 2005

Post » 17 sierpnia 2011, 07:17

Ja bym nie powiedział, że sc57 jest duża bo taka nie jest po prostu w porównaniu do 600 jest tęga :D i to określenie najbardziej pasuje.
Moto Psycho

 
Posty: 6
Rejestracja: 14 maja 2011, 11:30
Lokalizacja: Śląsk
Motocykl: cbr 1000 rr
Rok produkcji: 2005

Post » 17 sierpnia 2011, 13:59

Ja nie mialem porownania bo nigdy nie jezdzilem 600 , ale mam sc57a kobla i jestem mega zadowolony. Jesli chodzi o porownanie typowo scigow, to jezdzilem jeszcze troche r1 2007r. bratowa i jakbym mial to do czegos porownac, oba motocykle ,to sa to tak samo skuteczni platni zabojcy,tylko r1 jest conanem barbarzynca ktory odgryza gardla, a blady hitmanem:) oddawanie mocy jest bardzo przyjemne, choc te moc sie czuje. Jezeli mialbym kupowac motor ktorym sie smiga tez przez miasto, do pracy,cokolwiek to hondzia nadaje sie do tego duzo bardziej niz porypane erłany czy, choc okazji nie mialem,tylko ze slyszenia wiem, gsxry, jezeli strikte na tor, to pewnie wolalbym r1 czy gsx. podsumowujac 1000 jest barzdo wygodnym motorem, ktory ma ten zapas mocy, mozna jezdzic relatywnie eko i w trase, a jednoczesnie napier... polecam bardzo.

Awatar użytkownika
 
Posty: 258
Rejestracja: 07 grudnia 2010, 11:23
Lokalizacja: Mława, Sz
Motocykl: było SC 57 B jest GIX 1000
Rok produkcji: 2008

Post » 17 sierpnia 2011, 15:08

sam się przesiadłem z 600 na litra i jest duża róznica w prowadzeniu w winkach.600 mozna było się klaśc bez umiaru i nic takiego się nie działo w poruwaniu do litra który jak za mocno odkręcisz to koło już ci ucieka i jest baredziej oporna do współpracy takie mam odczucia,co do wygody to cbr wszystki kładzie inne moto w tym temacje jak na sporta jest dobrze wygodna,aż tak mocno nie lerzysz na baku jak na innych.

Awatar użytkownika
 
Posty: 29
Rejestracja: 21 czerwca 2011, 12:02
Lokalizacja: Śląsk
Motocykl: SC57A White-Red
Rok produkcji: 2005

Post » 17 sierpnia 2011, 15:21

Coraz więcej wiem dzięki Waszym wypowiedziom. Dzięki. Oczywiście będę chciał się przejechać bladym tylko nie wiem jak bo nikt nie ma ze znajomych :/ Nie jest ktoś ze śląska może ?:) Okolice Bielska-Białej. Byłbym wdzięczny.
Potrzebuję moto do szybkich winkli.

 
Posty: 6
Rejestracja: 14 maja 2011, 11:30
Lokalizacja: Śląsk
Motocykl: cbr 1000 rr
Rok produkcji: 2005

Post » 17 sierpnia 2011, 15:28

ja jestem ze slaska, dokladnie z zabrza z tym ze na codzien mieszkam we wroclawiu i obecnie tam przebywam, jak bede w najblizszym czasie, dam znac:)

 
Posty: 417
Rejestracja: 15 kwietnia 2011, 14:38
Lokalizacja: OGL
Pochwały: 5
Motocykl: S1000RR
Rok produkcji: 2012

Post » 17 sierpnia 2011, 19:56

do szybkich winkli to tylko sc59, miałem kilka litrowych moto ale najlepiej zwinna z nich to honda, suzuki bardzo silna, r1 za delikatna, honda optymalna

Awatar użytkownika
 
Posty: 29
Rejestracja: 21 czerwca 2011, 12:02
Lokalizacja: Śląsk
Motocykl: SC57A White-Red
Rok produkcji: 2005

Post » 17 sierpnia 2011, 20:34

Marek760i nie będę miał tyle kapusty na sc59 niestety .. Także to moto odpada
Jakie miałeś litry ?

PoprzedniaNastępna

Wróć do CBR600RR, CBR600F, CBR1100XX, CBR650, CBR500, CBR250, CBR125

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości