
Aby wyciągnąć licznik demontujemy lusterka a następnie szybę, licznik przykręcony jest na jednej śrubie i siedzi na dwóch gumowych mocowaniach, w licznik wpięta jest jedna wtyczka która zabezpieczona jest od dołu klipsem.
Po wyciągnięciu licznika odkręcamy śrubki od tyłu

Po odkręceniu śrubek rozpoławiamy licznik i widzimy takie coś

Teraz musimy przełożyć wskazówkę przez ogranicznik, jesli tego nie zrobimy i odrazu ściągniemy wskazówkę a następnie zamontujemy ją w pozycji 0 po przekręceniu zapłonu wskazówka bedzie szybowała do ok 40km/h i tam bedzie jej punkt 0.
Po przełożeniu wskazówki przez ogranicznik musimy wymierzyć w którym miejscu sie zatrzyma, robimy to aby ponownie zamontować ją w tym samym miejscu. U mnie było to 13mm od ogranicznika do wskazówki.
Sam demontaż wskazówki jest identyczny jak w każdym liczniku, używamy do tego dwóch plastików, podważamy i samo musi zejsc.


Po zdjeciu wskazówki odkręcamy dwie śrubeczki trzymające blat i zdejmujemy tarcze.

Składamy dokładnie odwrotnie pamietając o wymierzeniu punktu 0 wskazówki i przełożeniu jej przez ogranicznik.

Po całej operacji mozemy sie cieszyć z prędkości liczonej w km/h. Czas jaki jest nam potrzebny to ok 30min. Jesli ktoś ma jakies pytania lub potrzebuje pomocy prosze pisać.
Jeśli czyta to jakiś stary rezacz mam chęć zmienić przebieg w liczniku europejskim, obecnie jest 79tys motor ma udokumentowane 54 tys i chciał bym zmniejszyć przebieg licznika do oryginalnych 54tys, czy orientuje sie ktoś jaki interfejs obsłuży licznik z sc33 ??? mam dostep do większości interfejsów do aut europejskich lecz nigdy nie bawiłem sie czyms takim w japońcu i do tego motocyklu dlatego potrzebuje porady.