Dzisiaj jest 08 czerwca 2025, 00:46

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

ustawienie zawiasu w SC33

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 265
Rejestracja: 20 maja 2008, 23:24
Lokalizacja: Leżajsk/Wiedeń
Pochwały: 4
Motocykl: SC28,SC33,SC57b,CR250, SC59/08, SC59/2012
Rok produkcji: 2012
Samochód: A5

Post » 11 marca 2009, 22:37

dzieki za pomoc, ustawiłem na 3 rowki na półce kluczem 14. ale mialem wczesniej, jak widac na fotce, wkrecone na maks sruby, było zawieszenie tak twarde zajebiscie, ze nadgarstki bolały, poza tym łożyska główki CENZURA.

ale jak mowicie ze im wyzej tym twardsze? tu problem mam, bo wydawalo mi sie ze im WIECEJ rowków wystaje tym zawias jest miększy.

Awatar użytkownika
 
Posty: 221
Rejestracja: 20 stycznia 2008, 15:35
Lokalizacja: LUBAWA
Motocykl: HONDA FIREBLADE SC33-98R
Rok produkcji: 0

Post » 11 marca 2009, 22:49

poczytaj dokladnie jedne info jest odnosnie przodu drugie info tylu-tak z przodu im wiecej wystaje tym jest miekszy
pozdrawiam Tomek

 
Posty: 9
Rejestracja: 15 grudnia 2008, 18:44
Lokalizacja: Nowy Dwór
Motocykl: HONDA CBR900RR
Rok produkcji: 1999

Post » 11 marca 2009, 23:27

U mnie tył jest na trzecie kliknięcie sprężyny a nie ogarniam jak to jest z tym dobiciem, chyba będe musiał sie pobawić z tym abym tylko nie pogorszył
pzdr.

Awatar użytkownika
 
Posty: 265
Rejestracja: 20 maja 2008, 23:24
Lokalizacja: Leżajsk/Wiedeń
Pochwały: 4
Motocykl: SC28,SC33,SC57b,CR250, SC59/08, SC59/2012
Rok produkcji: 2012
Samochód: A5

Post » 23 marca 2009, 19:44

kurde wyjechałem dzis przetestowac ustawienie zawiasu. ustawiłem optymalnie. nie twardo nie miękko. I słychać stuk przy wjezdzaniu na poprzeczne nierówności. jest nowy olej, nowe uszczelniacze. mozliwe ze sprężyny są CENZURA?
pzdr.

Awatar użytkownika
 
Posty: 232
Rejestracja: 17 lipca 2008, 16:35
Lokalizacja: Józefosła
Pochwały: 4
Motocykl: Tuono
Rok produkcji: 0

Post » 15 czerwca 2009, 10:53

W sobotę podłubałem w zawiasach swojego bladego
Wszystko podaje od położenia najbardziej wykręconego w lewo:
Widelec:
Napięcie wstępne sprężyny: 18 pełnych obrotów (czyli prawie na maksa wkręcone) – moto podniosło się o około 15 mm
Tłumienie, regulacja góra: 2,5 pełnych obrotów (twardo)
Tłumienie, regulacja dół: 2 pełne obroty
Amortyzator tył:
Napięcie wstępne: 3 schodek od dołu (nie przestawiałem bo nie mam klucza)
Tłumienie: na maksa Hard (ale chyba nie działa, bo nie czuje różnicy od poprzedniego ustawienia).
Mam 175 i 63 kg i jest to dość twarde ustawienie – raczej chyba na tor, które mam nadzieję niedługo sprawdzę.
Wczoraj zrobiłem traskę w koło komina (około 300 km) i troszkę mnie rączki bolą :P
na nierównościech troszkę telepie, ale na równym asfalcie prowadzi się bajka.
Chętnie się dowiem co i jak ustawić pod siębie, bo to co zrobiłem to raczej eksperyment.

[ Dodano: Pon Cze 15, 2009 12:15 pm ]
Tylik pisze:tomgt: Z tego co moge powiedzieć o ustawieniach w Sc 33 to:

- standardowo napięcie wstępne na przednich sprężynach wynosi 3 rowki (1,2 - miękkie, 4 i więcej..:?: - twarde)

- na tylnym amorze standardowo są 3 kliknięcia z 7 (1 i 2 - jest b.miękko, a 6 i 7 jest zalecane do jeżdżenia w trasy z ciężkim bagażem i plecaczkiem :wink:)


Każdy ustawia zawieche pod siebie z czasem - nigdy nie zrobisz tego za jednym machnięciem klucza :) ..no chyba że wynajmiesz kola z Ohlins'a :mrgreen:

W moim przypadku mam 179 cm wzrostu, 84 kg wagi i mam u siebie ustawione 3 rowki przód (zastanawiam się nad 2 :roll: ) oraz 4 kliknięcia tył, jedyne nad czym ubolewam to tłumienie i odbicie którego sam do tej pory jeszcze nie ogarnołem co i jak lepiej :?

Z tego co wiem twarde się ustawia zwłaszcza do gumowania bo lepiej wtedy idzie na koło :wink:


Ma ktoś może jakieś screen'y tych artykułów z WMC ? - Bardzo byłbym wdzięczny za pomoc :!:

[ Dodano: Pon Mar 24, 2008 9:46 pm ]
..nikt nie pomoże :roll: ?

Również chętnie zapoznam się z tymi artykułami, z tego co wiem to numery 2, 3, 4, 5 z 2008 roku.
Ktoś ma może?

Poprzednia

Wróć do Ogólne (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości