Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 22:15

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Spalanie SC33

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 556
Rejestracja: 25 marca 2008, 20:25
Lokalizacja: NNM
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33 '98
Rok produkcji: 0

Post » 01 kwietnia 2008, 02:04

Tytus powaga!!! nie krece go ostro ale nie zamulam i chocbym nie wiem jak liczyl tyle pali!!! fire jest z angli gosc byl maniak na punkcie moto. Dbal o nie jest dopieszczone, zachowal oryginal tylko szczegoliki dopracowal, dynojety?? watpie, denerwuje mnie to jak cholera jutro bede dzwonil do serwisu i umawial sie na zrobienie bo mnie to wnerwia. Wiem ze 10L to max ale 12,5 to przesada!!! Chlopaki mowia ze regulacja i wakuometr zrobi swoje bo nic innego nie moze byc.

Awatar użytkownika
 
Posty: 85
Rejestracja: 18 czerwca 2007, 07:55
Lokalizacja: Koszalin
Pochwały: 1
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 01 kwietnia 2008, 07:17

synchronizacja to podstawa, ale aby nie zapomnieli oprócz samego synchro ustawić też samej mieszanki (bo jak jest za bogata to też wpływa na spalanie)

 
Posty: 556
Rejestracja: 25 marca 2008, 20:25
Lokalizacja: NNM
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33 '98
Rok produkcji: 0

Post » 01 kwietnia 2008, 15:50

Rozmawiałem z gosciem co jest obcykany w temacie i mowi ze synchro daje tylko na wolnych obrotach a regulacja w tym przypadku nie pomoze mowi ze moze byc milion powodow dlaczego tyle pali m.in. dynojety lub rozwiercone dysze. Powiedzial ze spalanie rzedu 12L przy jezdzie na 1, 2 rzadko na 3 biegu to normalne i zalezy od sprawnosci nadgarstka. Ja juz nic nie wiem, i na dodatek silnik sie nagrzewa do 108 stopni i wentylator sie nie wlacza. :(

 
Posty: 1
Rejestracja: 19 marca 2008, 08:34
Lokalizacja: Zabrze
Motocykl: SC 33
Rok produkcji: 0

Post » 01 kwietnia 2008, 19:55

może pali 12 na sto mil ??

Awatar użytkownika
 
Posty: 900
Rejestracja: 07 września 2007, 23:16
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Rok produkcji: 2007

Post » 01 kwietnia 2008, 21:08

Luki skoro koleś jest taki obcykany to daj mu motor niech przejrzy wyreguluje i sprawa się wyjaśni...Tylko niech nie prawi że może być milion powodów lecz niech zdiagnozuje ten konkretny i usunie go.Myśle że forum w tym temacie wiele już nie wymyśli chyba że ktoś mieszka blisko i podjedzie Ci pomóc.Popatrz jeszcze raz po filtrze wszystkich połączeniach , odpowietrzeniach, przewodach paliwowo powietrznych.Jeśli czujesz się na siłach wyczyść gazniki.Zalej paliwo na dobrej stacji pod korek (może to mało prawdopodobne ale jak lejesz na jednej stacji i jakieś lipne paliwo możes sie zdziwić-koleś lał na jakiejś no name stacji i motor palił 8l/100km a po zatankowaniu na bp bodajże przy tej samej jezdzie spalił 6l/100km-prawdziwy przypadek,sprawdzony).

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 01 kwietnia 2008, 21:56

Jak ja mialem nie wyregulowane gazniki i bez synchro w F2 to fakt palila wiecej ale max 0,5-1litra wiecej wiec nie wiem co ty masz ale na pewno nie to. Tym bardziej jesli mowisz ze mocno nie krecisz sprzeta. Ja sie zdziwilem jak mi 954 wziela 11 ale to bylo praktycznie non stop czerwone pole i biegi tylko 1-3 tak normalnie to w 6,5 sie miesci a przy ostrej jezdzie do 8,5 ale 12,5 to moze cos zle liczysz albo poprostu masz bak jakis pomniejszony po szpachli ?

Awatar użytkownika
 
Posty: 50
Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 08:45
Lokalizacja: Aleksandr
Motocykl: sc28/sc44
Rok produkcji: 0

Post » 01 kwietnia 2008, 23:23

Moze masz jakies nieseryjne przełozenie ? Jesli nie to tak jak ktos napisal wczesniej Dynojety lub rozwiercone dysze,ogolnie serwis gaznikow rozwieje te watpliwosci.

 
Posty: 556
Rejestracja: 25 marca 2008, 20:25
Lokalizacja: NNM
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33 '98
Rok produkcji: 0

Post » 02 kwietnia 2008, 11:44

Tak tez uczynie jak mowicie, wczoraj zalalem do pelna i jeszcze raz sprawdze juz ostatni ile pali, cisnalem ja w trasie jak ch.. reszte w miescie wyjezdze i Wam powiem. A mile wlasnie przeliczam na km, takze to nie ten problem. Z tym paliwem to sie zgadzam ze zalezy od jakosci ale zawsze tankuje na ORLENie a nie u prywaciarzy. Umowilem sie juz na serwis tylko wiecie co??? Tam sie umawia z 2tyg wyprzedzeniem a gosc takiej CENZURA nie zrobi przez dzien trzeba u niego moto zostawic a ja nie ukrywam ze sie boje poniewaz nie chcialbym zeby mi czesci nie zamienili. Wiem ze to chore ale ja KOCHAM FIREBLADE i moglbym postawic krzeselko i z nim wódke pić. To juz choroba ale cóż pewnie nie tylko ja tak mam he he

[ Dodano: Nie Kwi 06, 2008 6:10 pm ]
Po przejechaniu 70km w trasie i na calej CENZURA 220-260km/h a potem 25km w miescie 160-200km/h i zalalem ja znowu do pelna to wyszlo mi 8L / 100km.

Awatar użytkownika
 
Posty: 221
Rejestracja: 20 stycznia 2008, 15:35
Lokalizacja: LUBAWA
Motocykl: HONDA FIREBLADE SC33-98R
Rok produkcji: 0

Post » 10 kwietnia 2008, 23:03

ja mam dynojety +k&n+ERION RACING kompletny ----w trasce do 160 5,5litra---w miescie do 9,5 .i nie oszczedzam maszyny
pozdro
pozdrawiam Tomek

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 28 kwietnia 2009, 08:09

W sobote mojego fajerka wziela moja polowka i przejechala trase ponad 300km. predkosc 120 - 140. Mam zalozone Dyno Jet + K&N + Akrapovic + tylna zębatka 44z (+2) no i spalanie.........4,52l/100km. Jechalem z nia drugim sprzetem, sam tankowalem i liczylem 3 razy.....

Awatar użytkownika
 
Posty: 310
Rejestracja: 24 marca 2009, 22:27
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1997

Post » 28 kwietnia 2009, 14:11

Swoją od zakupu przejechałem z 600km, zrobione regulacje, nowe świece, itp. Przełożenie standard 16/42 jazda tylko po mieście z obrotami do 5000 rpm, czasem do 10000rpm - spalanie 5,7/100km

Trasy jeszcze nie przetestowałem

Aha - odcinki po 14 kilometrów (do pracy i wstecz)

Awatar użytkownika
 
Posty: 6
Rejestracja: 13 kwietnia 2009, 15:31
Lokalizacja: Pieszyce
Motocykl: Honda CBR 1000RR
Rok produkcji: 2004

Post » 28 kwietnia 2009, 17:10

Minimalne 4,8 srednio 6,5 max 8 litrów. Tlumik remus reszta orginal.

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości