Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 00:00

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Wymiana łańcuszka sc33

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 90
Rejestracja: 16 listopada 2009, 00:24
Lokalizacja: k/Opole
Motocykl: STREETFIGHTER CBR1100XX
Rok produkcji: 0

Post » 15 grudnia 2009, 14:49

Czy przy każdej wymianie łańcuszka trzeba też wymienić napinacz??
Ile kosztuje napinacz??

 
Posty: 567
Rejestracja: 05 marca 2008, 01:29
Lokalizacja: małopolsk
Pochwały: 2
Motocykl: SATAN-LUCYFER 954RR
Rok produkcji: 0

Post » 15 grudnia 2009, 14:59

Trzeba!!! Koszt napinacza w ASO około 300-330zł!!

 
Posty: 43
Rejestracja: 01 października 2008, 21:08
Lokalizacja: Częstocho
Motocykl: CBR 900RR
Rok produkcji: 1999

Post » 18 grudnia 2009, 20:24

toper-utl pisze:Z tego co wiem to w sc33 dolny lmit dla ssacych nie wynosi 0,11 , a 0,13 mm . Chyba że nie o to moto chodzi.dla mnie większa jest szkoda z 3 krotnego rozbierania niż jazda z 13 setkami na ssacym.

zgadzam sie ze to aluminium a nie stal i rzeczywiscie moze byc tak, ze taka klikukrotna regulacja moze spowodowac wiecej szkody niz pozytku jak zrobi sie to moze mało umiejetnie albo wogole ,ze robi sie to wielokrotnie ale z drugiej strony to moj motor i chyba ja decyduje na czym jezdze i jakie nastawy i regulacje przeprowadzam a nie martwie sie tym jakie ewentualne wyimaginowane problemy moze miec nastepny wlasciciel (sprzedalem motor z wymienionymi wszystkim rzeczami eksploatycyjnymi jak lozyska i siimery kol, uszcelniacze zawieszenia, lozysko glowki ramy,rozebrane i wypolerowane hamulce, wymienione wszystkie plyny wszystko podokrecane momentami z serwisowki i wlascieiel po mnie ma wiele kkm-ów bezawaryjnej jazdy a nie rozdupcomy sprzet :) . Wracajac do tematu wyszedlem z zalozenia ze jak mam silnik na wierzchu (rozebralem caly motor do golej ramy i wszystko wymienialem) to regulacie chce zrobic w ten sposob aby tolerancja luzow zarowno w jedna i w drugo strone pozwolila mi jezdzic nastepne 24 tysie bez ponownej regulacji, wyszedlem z zalozenia, ze zostawiajac luzy w dolej granicy tolerancji ryzykuje tym , iz luz moze mi sie szybciej skasowac i doloze sobie znowu za jakis czas wiecej roboty niz przy wyciagnietym silniku na stole,
moje podejscie jest tego tamatu wymaga potepienia ?? :)

Co do pourywanych gwintow to faktycznie wyglada to tak, ze jak kupilem kiedys VF750F to w silniku gwinty trzymajace glowice byly prawie wszystkie pourywane tak samo jak kupilem FZR-e ale zrobilem to , naprawilem w sposob tak, ze nigdy juz przyszly wlasciciel nie bedzie mial z nimi problemu i nigdy juz ich nie wyrobi, motory spzredalem i do tej pory wlasciciele jezdza bezawaryjnie :) , wiec nie dotyczy mnie zarzut spzredazy badziewia

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 20 czerwca 2010, 01:09

Jak to jest z tą regulacją rozrządu ?
Znaczniki mają być na wale na 0 , na literce T ? czy Raczej na Kresce I koło literki T (na prawo od niej od razu obok).

Wałki oczywiście przy sobie na równi z głowicą, ale jak to będzie z wałem ? W serwisówce nie mogę ogarnąć , właśnie składałem rozrząd po wymianie silnika i mi chodził na 2 gary ... ustawiłem IDEALNIE na literkę T oraz znaczniki na równi z głowicą i zastanawiam się czy tu nie tkwił mój błąd... Wrrr pomóżcie proszę bo mi sezon ucieka :(

[ Dodano: Nie Cze 20, 2010 12:10 pm ]
Z tego co przeglądałem serwisówkę ma być na wale Linia Koło Likterki "T" oraz na wałku ssącym IN oraz na wałku wydechowym EX po zewnętrznych stronach głowicy na równi z jej powierzchnią.
Tak ma być ???? W zeszłym roku znajomy mi ustawiał ten rozrzad i on miał znaczniki od wenętrznej strony głowicy... Jak to w końcu ma być ?

 
Posty: 20
Rejestracja: 14 września 2009, 13:32
Lokalizacja: Janikowo
Motocykl: Honda CBR 900 RR sc33
Rok produkcji: 1999

Post » 21 czerwca 2010, 08:59

pierwszy cylinder ustaw w górnym martwym punkcie na suwie sprężania, na wale linia koło literki T ,a znaki na wałkach IN i EX na zewnątrz .Ostatnio robiłem regulację zaworów :-) podaj maila to Ci wyślę fotki jak ma być ustawiony wał.
Pozdrawiam Marek

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 21 czerwca 2010, 10:12

pekal1@o2.pl :) ale w sumie to wszystko co chciałem wiedzieć :)

[ Dodano: Wto Cze 22, 2010 3:34 pm ]
Dobra... po licznych zmaganiach (ktoś kiedyś odwrotnie przykręcił koła na rozrządzie) rozrząd ustawiony :)

Poprzednia

Wróć do Ogólne (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości