Dzisiaj jest 06 czerwca 2025, 23:58

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Jak powinien reagować moto na maxymalne odkręcenie manetki

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 33
Rejestracja: 06 sierpnia 2009, 11:49
Lokalizacja: slask
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 27 czerwca 2010, 21:01

Szukałem i nie znalazłem odpowiedniego tematu a interesuje mnie prędkość fajera bo nie wiem czy mi licznik przekłamuje, np przy 120km/h na 6 biegu mam ok 4000obr/min i sprawdzałem na 1-dynce do odcięcia to pokazało ok. 130km/h??? Pytanie czy takie prędkości są na oryginalnym zestawie napędowym czy coś jest zmienione na zębatkach??? Może ktoś sprawdzić na fabrycznym przełożeniu jakie są wartości na liczniku??

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 27 czerwca 2010, 21:17

jak masz na 1 130 jest git 2 to okolo 170 -180

Awatar użytkownika
 
Posty: 660
Rejestracja: 02 marca 2009, 21:45
Lokalizacja: Olesno
Pochwały: 4
Motocykl: HONDA CBR 1000RR
Rok produkcji: 2004

Post » 27 czerwca 2010, 21:33

crazyduck pisze:jak masz na 1 130 jest git 2 to okolo 170 -180


Dokładnie kolego 1-130km/h a 2-180 km/h i wszystko gra :one:

Awatar użytkownika
 
Posty: 63
Rejestracja: 17 lutego 2008, 23:58
Lokalizacja: Rybnik
Motocykl: SC 33
Rok produkcji: 99

Post » 28 czerwca 2010, 01:02

kamil_900rr jakie masz zębatki tzn ile zebów?? U mnie przy standardowych zębatkach 16/42 przy 4000 na 6 biegu mam 110 km/h. Trzy lata temu miałem tego samego fajerka i przy 4000 miałem 120km/h tylko nie pamietam już jaki napęd miałem wsadzony.

Awatar użytkownika
 
Posty: 272
Rejestracja: 25 stycznia 2009, 10:45
Lokalizacja: pomorze
Pochwały: 1
Motocykl: gazela, SC33 :)
Rok produkcji: 0

Post » 28 czerwca 2010, 07:06

Przełożenie na łańcuchu w SC33 nie ma wpływu na stosunek wskazań obrotomierz/prędkościomierz.

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Post » 28 czerwca 2010, 09:05

No chyba że w sc28 z linką prędkości ( bo kolega nie okreslil dokładnie co ma). W innym wypadku jak najbardziej potwierdzam.

Awatar użytkownika
 
Posty: 272
Rejestracja: 25 stycznia 2009, 10:45
Lokalizacja: pomorze
Pochwały: 1
Motocykl: gazela, SC33 :)
Rok produkcji: 0

Post » 28 czerwca 2010, 12:49

Znaczy że sc28 ma linkę napędzaną z kola a nie ze skrzyni?

Awatar użytkownika
 
Posty: 33
Rejestracja: 06 sierpnia 2009, 11:49
Lokalizacja: slask
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 28 czerwca 2010, 14:50

slamann pisze:
crazyduck pisze:jak masz na 1 130 jest git 2 to okolo 170 -180


Dokładnie kolego 1-130km/h a 2-180 km/h i wszystko gra :one:


No to pasuje bo na 2-jce to mam tak ok 180km/h czyli pasuje :mrgreen:

makanaky - nie wiem jaki mam napęd muszę policzyć zęby na zębatce, a licznik mam już nie na linke tylko sterowany elektronicznie (SC33 rok 99r) ;)

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Post » 28 czerwca 2010, 15:00

tak, z tego co pamiętam to do 95 roku była linka, 96-97 czujnik przy zebatce, a 98-99 czujnik w bloku silnika/skrzyni.

kamil_900rr - stosunek obrotow silnika do predkosci w twoim przypadku zawsze bedzie taki sam, niezaleznie od ilosci zebow zebatek. więc to że masz na budziku 180 na 2 nie oznacza że masz seryjne zebatki.

Poprzednia

Wróć do Ogólne (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości