Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 00:02

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Jakie gumy do SC33

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 62
Rejestracja: 19 października 2010, 16:23
Lokalizacja: Opole/Kup
Motocykl: RC33 & SC33
Rok produkcji: 1998

Post » 18 kwietnia 2011, 09:27

Patryk2528, opona, którą pokazałeś, to tak po bieżniku jest Diablo Supercorsa, lub Diablo Corsa nie wiem z której serii. Ciekawe, czy w ogóle jeszcze je robią w fajerowych rozmiarach?

Dobra stronka swoją drogą... Wydaje mi się, ze niestety może być już nieaktualna, ale i tak okazuje się, że bo SC33 było dużo więcej gum, niż się spodziewałem.

Cóż to złego działo się na Qualifierce? Ja nie mam z nią złych doświadczeń. Jeździłeś na nowym komplecie, używkach, czy leżakach?

 
Posty: 97
Rejestracja: 22 stycznia 2010, 23:32
Lokalizacja: Konstanty
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 1999

Post » 18 kwietnia 2011, 10:13

na nowych, dot 2007 zimą 2009 zakładane. poniżej 10 stopni zdarzały mi się uślizgi tyłu.

 
Posty: 44
Rejestracja: 22 kwietnia 2010, 22:57
Lokalizacja: Mrągowo
Motocykl: CBR SC28
Rok produkcji: 1992

Post » 18 kwietnia 2011, 15:40

Strona aktualna jak najbardziej i nawet jest sporo gum na stanie (patrz zielone kropki). Kliknij u góry na zakładke home i wtedy po lewej stronie masz do wyboru różne języki w tym polski. Ja teraz mam u siebie diablo strade z tyłu i diablo z przodu, ale jak będę zmieniał to na metzelery m3 albo micheliny piloty.

Awatar użytkownika
 
Posty: 62
Rejestracja: 19 października 2010, 16:23
Lokalizacja: Opole/Kup
Motocykl: RC33 & SC33
Rok produkcji: 1998

Post » 19 kwietnia 2011, 15:52

No tak... 180 są prawie wszystkie... Ale 130 nie ma już prawie żadnych.

Morał dla mnie jest zatem taki, że albo Metzelery M3, albo Continentale SportAttack.

 
Posty: 44
Rejestracja: 22 kwietnia 2010, 22:57
Lokalizacja: Mrągowo
Motocykl: CBR SC28
Rok produkcji: 1992

Post » 19 kwietnia 2011, 19:50

Qualifier II jeszcze są ;) ale polecam Metzelery w porównaniu do Diablo trzymają lepiej, Qualifierów niestety nie dane mi było próbować.

Awatar użytkownika
 
Posty: 62
Rejestracja: 19 października 2010, 16:23
Lokalizacja: Opole/Kup
Motocykl: RC33 & SC33
Rok produkcji: 1998

Post » 20 kwietnia 2011, 08:25

Ja jestem jakoś pesymistycznie nastawiony do opon dwuskładnikowych... Niby Corsy III są 3 składnikowe i jeździ się na nich zawodowo... Ale po moich doświadczeniach z Road 2 jakoś nie mam przekonania... Gdybym desperacko chciał, żeby opony wystarczyły na jak najdłużej, to kupowałbym 2ct. Ale priorytet mam taki, żeby oponki jak najlepiej trzymały, więc 2ct nie wchodzi w grę. Chyba, że budżet zmusi :P

Awatar użytkownika
 
Posty: 13
Rejestracja: 01 lutego 2009, 14:13
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 1998

Post » 20 kwietnia 2011, 10:03

Jeżdzę na M3 z przodu i Diablo Rosso z tylu i obie opony uwazam za udane. Po delikatnym rozgrzaniu M3 swietnie hamuje i trudno nim zrobic uslizg, wychodza same stopale. Oczywiscie mowie tutaj rowniez o poprawnej pozycji, czyli dupa z tylu i podnozki dociazone, a nie jaja na baku i ciezar ciala na rekach. Na zakretach M3 trzyma bardzo dobrze i dwa lata temu w listopadzie to wlasnie diablo rosso na winklu mi puscilo tak ze poszedlem lowside, a M3 trzymalo git. Wczesniej mialem z tylu M3, ale tylko przez 1k km i to bylo tuz po zakupie bladego takze nie jestem w stanie duzo powiedziec, ale nie pamietam zeby ta opona na tyle sprawiala mi jakiekolwiek problemy.

EDIT: wlasnie zamowilem Bridgestone BT016 na przod, podobno dobra opona. Na pewno za jakis czas zdam relacje. http://allegro.pl/bridgestone-bt016-130 ... 80740.html

Awatar użytkownika
 
Posty: 378
Rejestracja: 21 sierpnia 2010, 22:42
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 4
Motocykl: CBR 900rr
Rok produkcji: 1998

Post » 20 kwietnia 2011, 10:28

Ja mam z tyłu BT16 i super się trzyma. Fakt że jest dość miękka i szybko się kończy, ale jednak w winklach trzyma dobrze, w marcu prawie ją już zamknąłem...

Z przodu mam Pirelli Diablo i też dobrze trzyma. Nie sprawdzałem jeszcze wyczynowo bo stoppie nie umiem, ale z przeczytanych opinii wynika że dobrze się trzyma i co ważne na mokrym jest bardzo dobra.

Awatar użytkownika
 
Posty: 249
Rejestracja: 03 kwietnia 2010, 23:55
Lokalizacja: koluszki
Pochwały: 1
Motocykl: był ls 650 /gpz sc 33/cbr 1100!
Rok produkcji: 1996

Post » 27 kwietnia 2011, 22:01

Ja założyłem w tamtym sezonie Continental SportAttack przód...nie żałuje.wcześniej były bridgestony które dla mnie nie zdawały egzaminu..długo sie rozgrzewały a już na koniec kadencji opony bieżnik miał kształt trójkątu. :wnerwiony: ..continentale spełniają swoje zadanie w 100%...no i ładniejszy wzór bieżnika..takie moje 2 grosze do tematu :P

Poprzednia

Wróć do Ogólne (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości