Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 01:25

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Mam amortyzator skretu hyperpro ????

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 07 listopada 2008, 18:15

No to ladnie sobie w CENZURA tna, trzeba na wlasna reke szukac takich simmeringow bo ja nadal w swoim nie wymienilem tego, wiec jesli ktos by slyszal cos na temat jakis firm z duzym dostepem do uszczelniaczy i simmeringow na wymiar to dajcie znaka. Z tego co wiem to hyperpro csc ma wymiar 18x9x8

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 07 listopada 2008, 22:58

jak bede w robocie to obadam temat, zdaje mi sie ze mialem takie
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 50
Rejestracja: 06 stycznia 2008, 21:46
Lokalizacja: Wrocław
Motocykl: sc33 cbr rr
Rok produkcji: 0

Post » 19 listopada 2008, 15:46

No uwaga wczoraj odebrałem paczke mam olej i uszczelniacze bede działał jak znajde czas wiec o efektach poinformuje pozdro

 
Posty: 50
Rejestracja: 07 marca 2008, 16:54
Lokalizacja: rzeszów
Motocykl: honda cbr 954 rr
Rok produkcji: 0

Post » 19 listopada 2008, 16:04

mam amora hyperpro progresa i jest tak jak którys z forumowiczów napisał nawet jak go ustawie na 24 stopnie nie ma zadnej róznicy a jak trzeba to działa kilka razy sie przydał:)

zobacz z tym co piszesz ale wydaje mi sie ze jest w porzadku.

pozdro

Awatar użytkownika
 
Posty: 244
Rejestracja: 21 marca 2008, 00:43
Lokalizacja: Drzewica/
Motocykl: CBR 1000rr kosa z USA
Rok produkcji: 2005

amorek

Post » 19 listopada 2008, 22:03

witam. ja posiadam amorek skretu hyperpro z 24 stopniowa regulacja. kupilem go nowego ze sklepu i po zalozeniu myslalem ze on nie chodzi bo na ostatnim stopniu tlumienia spokojnie przekrecam kierownica,a posiadam tez mocowanie do gornej polki. ale z czasem zauwazylem roznice gdy stojac w miejscu spokojnie przekreca kierownica ale gdy tylko rusze amorek sztywnieje i trzyma sie. juz kilka razy uratowalo mnie przed gleba..wjechalem kiedys na kamien i po uderzeniu nawet nie poczulem bo amorek zadzialal.
"POLICJA "stoj bo strzelam .......... ze sprzegla hehe

Awatar użytkownika
 
Posty: 327
Rejestracja: 18 października 2008, 23:40
Lokalizacja: Wroclaw
Pochwały: 1
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2001

Post » 20 listopada 2008, 21:17

nie gadaj ze zamowiony zestaw ok 20 sierpnia dostales ok 20 listopada ; o

łooo srogo co za goscie

 
Posty: 26
Rejestracja: 04 grudnia 2008, 13:37
Lokalizacja: Katowice-
Motocykl: Honda CBR 900 RR FIREBLADE
Rok produkcji: 1999

Post » 29 grudnia 2008, 17:31

Jaki założyć amor do sc 33 99r. hyperpro z 24 stopniową regulację czy LSL z 9 stopniową regulacją?
W sc 33 zjawisko występuje rzadko no ale 3 razy w tym sezonie mi zatrzepotało kierą a nie chcę żeby to zjawisko przerodziło sie w pełną shime, bo to już kiedyś przerabiałem.

Awatar użytkownika
 
Posty: 50
Rejestracja: 06 stycznia 2008, 21:46
Lokalizacja: Wrocław
Motocykl: sc33 cbr rr
Rok produkcji: 0

Post » 22 kwietnia 2009, 03:01

Witam troszkę czasu minęło od zamówienia do otrzrymania przesyłki i do zabrania się przeze mnie do roboty ale po trudach wymieniłem uszczelniacze i olej. Dziś sie do tego zabrałem gdyż posiadam lsl wiec nie spieszyło mi się z hyperpro. Powiem tak jak ktos bedzie sie zabierał pierwszy raz to raczej mu to nie wyjdzie trzeba zastosowac kilka myków.
Oczywiscie mowimy o hyperpro z 9 stopniowa regulacja (ten starszy).
Problemem jest usunięcie starych uszczelniaczy aby nieuszkodzić czesci stałych amora:). oraz kulki ktora przy rozkladaniu na pewno wam wpadnie w olej a ona ma tam specyficzne miejsce i przy składaniu trza ją ułożyć i przytrzymać śrubokrętem aby nie wpadala ponownie bo bedzie lipa , następnie pamiętajcie o kolejności wszystkich wnętrzności.
Nie jest to proste na razie nie bede opisywal bo troszke by mi to zajeło a i tak w zrozumieniu nie opisał bym tego idealnie bo nie robiłem zdjec, podczas gdy zmieniałem uszczelniacze, ale jak ktos bedzie na mus chcial dam namiar i jak bede mogl pomoc nie ma sprawy.
Ale jak macie mozliwosc kupujcie tylko orginalne uszczelniacze bo kolega zaoszczedził 40zl ale po roku na innych uszczelniaczach zaczął się pocić :placze: .

 
Posty: 190
Rejestracja: 20 sierpnia 2008, 14:15
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 2
Motocykl: sc50
Rok produkcji: 0

Post » 01 czerwca 2010, 12:34

Odkopie wątek bo własnie zaczał przeciekać mój Hyperpro.

kakanogaja, czy masz dokładnie taki amor? http://www.gtamotorcycle.com/vbforum/sh ... 608&page=2

Bo nie widze tam żadnej kulki i generalnie piszą że naprawa to nic trudnego...

Więc chyba też zamówie ten zestaw naprawczy i sprobuje sam to wymienic.

Tylko jak zacząć rozkręcanie amora? Z tego co widze to chyba trzeba wpierw odkręcic to złote pokrętło a potem te grantową obudowe?

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 08 czerwca 2011, 00:06

mam amortyzator skretu Ohlinsa jak go odpowietrzyc moge ktora srubai jak ?? i gdzie moge kupic nowy olej do niego i jaki ??

[ Dodano: Sro Cze 08, 2011 12:09 am ]
ma 19 stopni regulacji
Oddam nerkę za cbr :)

Poprzednia

Wróć do Ogólne (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości