Dzisiaj jest 08 czerwca 2025, 01:28

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

jaka zębatka na przód lepiej?14czy15

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 03 lipca 2010, 20:50

tak mówię że o 2...
W sumie to da się ją wyrwać już na 16 zębach (wiem bo prawie fikołka zrobiłem) ... na 15 uważam że będzie po prostu łatwiej, przy 14 już jazda w trasie może być uciążliwa....

 
Posty: 366
Rejestracja: 02 grudnia 2007, 15:03
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 1
Motocykl: cbr sc57b
Rok produkcji: 0

Post » 03 lipca 2010, 20:52

no ale walisz ze sprzegła z 2?

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 03 lipca 2010, 20:53

poszła mi z gazu z 2 biegu... przepionowała... ale udało mi się tylko 1

 
Posty: 366
Rejestracja: 02 grudnia 2007, 15:03
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 1
Motocykl: cbr sc57b
Rok produkcji: 0

Post » 03 lipca 2010, 20:56

no to zakładaj 15 i dawaj znac co sie dzieje:)

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 04 lipca 2010, 01:02

Sam się nie mogę doczekać, liczę na znaczącą różnicę :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 33
Rejestracja: 06 sierpnia 2009, 11:49
Lokalizacja: slask
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 05 lipca 2010, 18:06

A ja ostatnio policzyłem i mam przełożenie 16x47 zębów :ooo: (jak się nie mylę to fabrycznie powinno być 16x44??) motorek fajnie daje ale ja głownie śmigam na trasie i nie wiem czy spalanie za bardzo nie podskoczy (według wyliczeń to na pełnym zbiorniku robię 250km i pod korek wchodzi ok. 15 litrów beny, co daje ok. 6l/100km z tym że nie wiem jakie jest przekłamanie w nabijanych kilometrach). Ktoś podał wzór na prędkość ale nie wiem czy jest dobry: 44 : 47 = 0,93 potem np. 120km/h x 0,93 = 111,6km/h rzeczywista prędkość. Co wy na to jak z czymś się pomyliłem to mnie poprawcie :D

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 05 lipca 2010, 22:07

Zrobiłem pierwsze 10 km na nowym napędzie .....
Wrażenia z jazdy fajne, straszny szatan się zrobił... 15x44 i na gumę idzie na prawdę gładko... wcześniej trzeba ją było lekko wybijać a teraz idzie jak w masełko od samego dołu... Gumy z 2 nie próbowałem bo zastępczo miałem gumę od cbr znajomego i była skatowana do 0 :)

[ Dodano: Pon Lip 05, 2010 10:07 pm ]
Ciężko opisać różnicę, różnica jest jak byście jechali o 1 bieg niżej :)

 
Posty: 366
Rejestracja: 02 grudnia 2007, 15:03
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 1
Motocykl: cbr sc57b
Rok produkcji: 0

Post » 06 lipca 2010, 15:23

Czyli po zmianie na PLUS?no i nadal pytanie 14 czy 15?:)

[ Dodano: Wto Lip 06, 2010 4:46 pm ]
Zamówiłem jednak 15:)

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 06 lipca 2010, 18:29

szczerze? jak jezdzisz w trasę lub po szybkich trasach to 16 i nauczyć się gumować ze sprzęgła xD jak tylko po mieście i do 220 to 15 xD

 
Posty: 366
Rejestracja: 02 grudnia 2007, 15:03
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 1
Motocykl: cbr sc57b
Rok produkcji: 0

Post » 06 lipca 2010, 20:17

a próbowałes na 15 stawiac z gazu?

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 06 lipca 2010, 20:55

z racji iż wczoraj wymieniałem łożysko miałem zastępcze koło z 0 bieżnika i wykatowane na torze (gorzej jak slik) więc nie, przed 5 minutami odzyskałem swoją oponkę ale jest jeszcze dość mokro więc dziś z 2 walczyć nie będę. Jak powalczę z ta 2 to dam znać jak poszło. Ale chociaż różnica jest znacząca (dodając mocniej gazu między progami podnosiłem na koło) o tyle może nie być wystarczająco by gładko szła na gumę. 14 na pewno by pomogło ale... ale wtedy spadek vmax już może być beznadziejny .... więc chyba zostaje nam sprzęgło :)

 
Posty: 366
Rejestracja: 02 grudnia 2007, 15:03
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 1
Motocykl: cbr sc57b
Rok produkcji: 0

Post » 08 lipca 2010, 18:39

no załozyłem 15 i przyznam,że jestem mile zaskoczony.Teraz mam 15na44 ale zapodam na tył 47,powinno wejsc chyba bez przedłuzania łańcucha????

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości