Dzisiaj jest 04 czerwca 2025, 17:21

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Temperatura silnika - jaką macie ???

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 18
Rejestracja: 02 września 2008, 15:56
Lokalizacja: WOT
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 0

Post » 02 września 2008, 16:04

a ja mam pytanko co do temp silnika, odpalam moto i tak sobie stoi stoi z 10 minut wskazówka ledwo sie ruszyła ... przejechalem z 7 km i dopiero staneła w pionie :? normalne to jest ??

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 02 września 2008, 22:19

a czy ktorys z szanownych kolegow ma mozliwosc odczytania numeru fabrycznego nabitego na termostat?!
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 65
Rejestracja: 07 marca 2008, 13:31
Lokalizacja: czuć swąd
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 1996

Post » 02 września 2008, 22:44

fabiq pisze:a czy ktorys z szanownych kolegow ma mozliwosc odczytania numeru fabrycznego nabitego na termostat?!

fabiq o co ci chodzi? po co nr fabryczny? nie rozumiem


ja mam tak samo: jak jade do 120 - 140 to temperatura jest najwyzej do 1/4 skali. jak stoi chwile do temp idzie w gore. ajak na kole polatam to sie wetylator włącza :) ale przejade 500 metrow tak do 140 i znowu temp spada do 1/4 albo 1/3 skali

nie wiem czy to normalne czy nie...

pzdr
Adrenalina to najlepszy drag

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 03 września 2008, 07:26

qban pisze:po co nr fabryczny?
byc moze znajde zamiennik a raczej taki sam tylko montowany w czyms innym niz motocykl
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 232
Rejestracja: 17 lipca 2008, 16:35
Lokalizacja: Józefosła
Pochwały: 4
Motocykl: Tuono
Rok produkcji: 0

Post » 04 września 2008, 16:06

u mnie temeratura waha się w granicach 65-80 st. C zależy jak wolno ;) jadę (w korku dochodzi do 98).

 
Posty: 571
Rejestracja: 29 lutego 2008, 20:06
Lokalizacja: Warszawa/
Pochwały: 5
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Rok produkcji: 0

Post » 05 września 2008, 11:15

cziken929

Mam takie pytanie do ciebie jako fachowca. Mam taki problem w sc57, że wentylator mi nie zbija temperatury. Znaczy włącza się przy 103-4C a temperatura dalej rośnie do 111C nigdy nie czekałem dłużej więc nie wiem co się stanie ale wygląda na to że wentylator nie jest w stanie obniżyć temperatury. W czasie jady jest ok temperatura na trasie to około 75C, przed sezonem został wymieniony płyn chłodniczy i termostat ale to nie pomogło, poziom oleju w normie też wymieniony w tym sezonie. Wiesz co może być przyczyną?

fabiq,

Jeśli chcesz dobrać termostat to nr. fabryczny raczej nic ci nie da. Najlepiej to wyjmij swój termostat i polataj po sklepach z częściami samochodowymi dobierz termostat kształtem i temperaturą otwarcia. Kumpel tak zrobił w Afryce i kupił termostat od Tico za 25zł zamiast hondowskiego za 150zł.

ps. tu masz spis części http://fireblade.pl/down_servisowki.php

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 05 września 2008, 13:02

chodzi wlasnie o to ze mam dostep do wszystkich mozliwych czesci samochodwych, system komputerowy z jakim pracuje pozwala na podanie nr. oryginalnej czesci i po nim znajduje zamienniki, niestety po wpisaniu nr. naszego termostatu nic nie wyrzucil wiec trzebaby obadac termostat wizualnie a swojego nie chce wyciagac bo niby dziala, no nic moze jak kiedys bede wymienial to obadam temat
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

 
Posty: 39
Rejestracja: 03 września 2008, 21:56
Lokalizacja: Wrocław
Motocykl: 1000RR
Rok produkcji: 2005

Post » 26 września 2008, 20:03

Witam.


Dzisiaj troszkę się zmartwiłem, bo pośmigałem więcej po mieście i przeciskając się przez korek temp. silnika wzrosła mi do 107 stopni i utrzymywała się cały czas podczas jazdy w korku. Skakała od 103-107 stopni. Podczas normalnej jazdy jest około 80 stopni, czyli w normie. Wiem, że sc33 nie lubi korków .... Co będzie gdy temperatura powietrza będzie około 30 stopni i trzeba będzie się przeciskać w korku ? Czy termostat może być walnięty ? Jak jest u Was ? Macie takie wzrosty temperatur w swoich fajerach ? Proszę o pomoc.


Pozdrawiam serdecznie.

 
Posty: 18
Rejestracja: 14 lipca 2008, 18:33
Lokalizacja: Southampt
Motocykl: sc33-97
Rok produkcji: 0

Post » 26 września 2008, 23:27

motobandyta pisze:Mam taki problem w sc57, że wentylator mi nie zbija temperatury. Znaczy włącza się przy 103-4C a temperatura dalej rośnie do 111C nigdy nie czekałem dłużej więc nie wiem co się stanie ale wygląda na to że wentylator nie jest w stanie obniżyć temperatury.


Ja u mnie w szczuże zrobiłem osobny włącznik do wentylatora i jak podłączyłem odwrotnie kable +/- to wiatrak kręcił się w drugą strone i gotowała mi się woda...

Taka mała wskazówka :D
Witam wszystkich

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 28 września 2008, 22:22

ja mam nowy termostat i temp w trakcie jazdy to ok 75 stopni. Na postoju wentylator sie wlacza przy 103-104 i jak nie jest za goraco to zbija do 101 a jak jest goraco mocno to nie przekracza nigdy 106.... pozdro

 
Posty: 556
Rejestracja: 25 marca 2008, 20:25
Lokalizacja: NNM
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33 '98
Rok produkcji: 0

Post » 07 października 2008, 16:16

Ja wymienialem termostat ale na uzywany i moze z 3 razy mi sie wlaczyl przy 104C potem mialem 112C i znowu CENZURA. Gdzies mialem ten stary to jak znajde to podam Ci Fabiq numery i jak cos to bys poszukal zamiennika bo w serwisie chca za niego 250zl a chlopaki pisza ze u nich a ASO 125zl.

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 07 października 2008, 16:57

a jak bys mi go moze podeslal? jezdza tam w twoje strony moi przedstawiciele to podasz dane to zajedzie do ciebie ktorys i wezmie, wtedy bede mogl cos dopasowac bo po nr. seryjnym z katalogu nic mi nie wlazi a tak przejde sie na magazyn i obadam ktory bedzie pasowac
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości