Dzisiaj jest 06 czerwca 2025, 23:16

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Ocenianie ogłoszeń z internetu - SC33

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 12 stycznia 2011, 23:08

Patryk2528 pisze:Mam SC33 od sezonu i na nic nie mogę narzekać ;) Bardzo zwrotny i do tego silnik nie do zaje*ania :mrgreen:


Też tak mówiłem 2 silniki i pół roku temu ^^

 
Posty: 44
Rejestracja: 22 kwietnia 2010, 22:57
Lokalizacja: Mrągowo
Motocykl: CBR SC28
Rok produkcji: 1992

Post » 12 stycznia 2011, 23:13

To musisz być naprawdę zdolny albo trafiłeś na dwa paździerze pod rząd :mrgreen: Ja swojego też nie oszczędzam zrobiłem nim koło 10tys i wymieniłem tylko olej i filtry, jak cykał od strzała tak cyka dalej ;) oleju nie bierze ani grama.

Awatar użytkownika
 
Posty: 279
Rejestracja: 15 kwietnia 2009, 19:39
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 929 RR
Rok produkcji: 2000

Post » 12 stycznia 2011, 23:29

O niezniszczalności fajera decydują przede wszystkim poprzedni właściciele ;) Jeżeli nie jeździli nim ciągle na gumie do odcięcia :diabel2: ,a jakoś tam dbali o niego to rzeczywiście dobry szatan jest i trwały bardzo ;)

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 14 stycznia 2011, 00:27

ja moim pierwszym silnikiem też zrobiłem chyba koło 14000km, skończył się gdy się nauczyłem gumować ^^

Awatar użytkownika
 
Posty: 124
Rejestracja: 08 marca 2009, 22:46
Lokalizacja: Białystok
Motocykl: cbr 1000 rr sc59 HRC
Rok produkcji: 2009

Post » 14 stycznia 2011, 00:41

a ja zrobilem z 20 kola km-ów na sc33 i ani grama oleju nie brał, a go nie oszczedzałem :tor, dlugie wypady, katowanie do odciecia,gleby , no ale podstawa do dobry olej i na czas wymieniać

 
Posty: 4
Rejestracja: 22 lutego 2011, 22:58
Lokalizacja: Katowice
Motocykl: Fireblade sc33
Rok produkcji: 1999

Post » 22 lutego 2011, 22:59

Witam Panowie jestem tu nowy szykuje sie do zakupy fireblade 900 sc33 z 99 roku tylko potrzbuje rad na co zwracac uwage przy zakupie tego moto gdzie patrzec dokladnie itd ogolnie jestem zainteresowany 2 maszynami oto linki :

http://moto.allegro.pl/honda-cbr-900-rr ... 91808.html

oraz

http://moto.allegro.pl/pilnie-sprzedam- ... 93404.html

 
Posty: 4
Rejestracja: 22 lutego 2011, 22:58
Lokalizacja: Katowice
Motocykl: Fireblade sc33
Rok produkcji: 1999

Pomoc przy kupnie fireblade sc33

Post » 22 lutego 2011, 23:21

Witam Panowie jestem tu nowy szykuje sie do zakupy fireblade 900 sc33 z 99 roku tylko potrzbuje rad na co zwracac uwage przy zakupie tego moto gdzie patrzec dokladnie itd ogolnie jestem zainteresowany 2 maszynami oto linki :

http://moto.allegro.pl/ho...1473391808.html

oraz

http://moto.allegro.pl/pi...1446093404.html

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 22 lutego 2011, 23:28

powitalnie sie klania na poczatek i linki nie dzialaja

 
Posty: 110
Rejestracja: 04 lutego 2011, 21:04
Lokalizacja: london
Motocykl: cbr900rr
Rok produkcji: 1999

Post » 22 lutego 2011, 23:35

no linki nie dzialaja... a ile zamierzasz przeznaczyc kasy?? na poczatek bo to istotne... jak chcesz ogonie Ci swoja heh niestety musze sprzedac bo weselicho mi sie szykuje i funduszy btrak no ale mam wysoka cene moze nikt nie kupi :)))heheh i ma Kobieta spasuje heheheh a tak serio ile chcesz przeznaczyc i wstaw jeszce raz te linki bo nie smigaja ..
kiera 2 koła i mina wesoła:)

 
Posty: 205
Rejestracja: 21 sierpnia 2010, 01:13
Lokalizacja: Rzeszow
Motocykl: Honda CBR 1000 RR Fireblade
Rok produkcji: 2004

Post » 23 lutego 2011, 00:47

MateuszO

 
Posty: 110
Rejestracja: 04 lutego 2011, 21:04
Lokalizacja: london
Motocykl: cbr900rr
Rok produkcji: 1999

Post » 23 lutego 2011, 09:38

Hmm no tes fighter wyglada nie zle jak na ta cene ale owiewki zmieniane od starszego modelu no i skoro fighter to nie wydaje mi sie zeby go oszczedzano a co do tego 2 giego gosc pisze ze mial lekkiego szlifa... Wydaje mi sie ze nie byl to lekki... Jesli chcesz dobrego fajera no to musisz troszke wiecej sianka dac to prawda ze blady to dobra maszyna nie do zajechania pod warunkiem ze sie o niego dba !! Zreszta jak o wszystkie inne sprzety wiec jak uda ci sie wyrwac dobry sprzet to badz pewny ze na nim polatasz ladnych pare sezonow a jak kupisz jakas okazje typu szybko sprzedam to prawdo podobnie skonczy sie to tak ze 2 gie tyle wladujesz w naprawy wymiany .. Jesli ktos ma dobrego sprzeta i chce go sprzedac to bedzie sie cenil sam wem bo szkoda mi mojego sprzedawac zeby ktos go zajechal...
kiera 2 koła i mina wesoła:)

Awatar użytkownika
 
Posty: 1040
Rejestracja: 12 lipca 2009, 11:36
Lokalizacja: Oberschlesien
Pochwały: 5
Motocykl: CBR 900 RR, CBR 1100 RR
Rok produkcji: 1997

Post » 23 lutego 2011, 10:29

ten pierwszy to wygląda na niezłą padake. Ten "fajter" wygląda na zdrowszego ale to opinia ze zdjęć więc może być całkiem na odwrót :P Weź kogoś kto się zna i jedz zobaczyc

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości