Dzisiaj jest 20 kwietnia 2024, 01:16

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

smarowniczla do lancucha.;/

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 110
Rejestracja: 04 lutego 2011, 21:04
Lokalizacja: london
Motocykl: cbr900rr
Rok produkcji: 1999

smarowniczla do lancucha.;/

Post » 28 marca 2013, 14:54

Witam Panowie mam pytanko skladalem sprzeta do kupy i wpadlem na pomysl zeby zdemontowac smarowniczke bo strasznie fajda felge a ja tam lubie miec czysty sprzet i wyczailem ze idzie tam przewod podlaczony do silnika nie widzialem dokladnie bi juz wszystko poskrecalem pytanie moje jest czy mozna go poprostu odlaczyc ?? i czy trzeba wstawic cos na jego miejsce np zaslepka czy cos??/ dzieki pozdrawiam
kiera 2 koła i mina wesoła:)

Awatar użytkownika
 
Posty: 936
Rejestracja: 29 stycznia 2012, 14:58
Lokalizacja: cbr-dtr
Pochwały: 22
Motocykl: motorynka wsk mz r6 sc28 sc33street
Rok produkcji: 99

Post » 28 marca 2013, 15:03

Witam Gruby84 możesz jak najbardziej ;) odłączyć :one: a w czym to masz sc33 to chyba angol :ooo:
-1--2--klama i guma haha

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Post » 28 marca 2013, 15:03

Pewnie był podłączony do podcisnienia - tak jak kranik paliwa, do kolektora dolotowego. Jesli tak jest to musisz go zaslepić aby nie łapał lewego powietrza.

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 28 marca 2013, 15:46

toper-utl pisze:Pewnie był podłączony do podcisnienia - tak jak kranik paliwa, do kolektora dolotowego. Jesli tak jest to musisz go zaslepić aby nie łapał lewego powietrza.


dokładnie zaślepić i z głowy masz ;)
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 936
Rejestracja: 29 stycznia 2012, 14:58
Lokalizacja: cbr-dtr
Pochwały: 22
Motocykl: motorynka wsk mz r6 sc28 sc33street
Rok produkcji: 99

Post » 28 marca 2013, 15:48

wiertło pisze:
toper-utl pisze:Pewnie był podłączony do podcisnienia - tak jak kranik paliwa, do kolektora dolotowego. Jesli tak jest to musisz go zaslepić aby nie łapał lewego powietrza.


dokładnie zaślepić i z głowy masz ;)


pany ale zaślepić wężyk czy bezpośrednio przy silniku :dance:
-1--2--klama i guma haha

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 28 marca 2013, 15:51

bezpośrednio przy silniku to zrobić jak na leży :)
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 110
Rejestracja: 04 lutego 2011, 21:04
Lokalizacja: london
Motocykl: cbr900rr
Rok produkcji: 1999

Post » 28 marca 2013, 15:54

tak sc33 i tak angol no dzieki panowie na dniach zrzuce zbiornik i wywale to dziadostwo hehe

[ Dodano: Czw Mar 28, 2013 2:55 pm ]
cbrstreet a czemu piszesz ze chyba angol??
kiera 2 koła i mina wesoła:)

Awatar użytkownika
 
Posty: 936
Rejestracja: 29 stycznia 2012, 14:58
Lokalizacja: cbr-dtr
Pochwały: 22
Motocykl: motorynka wsk mz r6 sc28 sc33street
Rok produkcji: 99

Post » 28 marca 2013, 16:19

Gruby84 pisze:tak sc33 i tak angol no dzieki panowie na dniach zrzuce zbiornik i wywale to dziadostwo hehe

[ Dodano: Czw Mar 28, 2013 2:55 pm ]
cbrstreet a czemu piszesz ze chyba angol??


Gruby84 tylko Angole lubią się bawić w jakieś smarowniczki hihi: lenie :clap:
-1--2--klama i guma haha

 
Posty: 110
Rejestracja: 04 lutego 2011, 21:04
Lokalizacja: london
Motocykl: cbr900rr
Rok produkcji: 1999

Post » 28 marca 2013, 16:23

No powiem ci ze masz racje bo mak paru znajomych i wszyscy maja smarowniczki zreszta nawet jak widze sprzeta na ulicy mowa o londynie ja tam wole sam sobie przesmarowac i podlubac heheh sama przyjemnosc
kiera 2 koła i mina wesoła:)

Awatar użytkownika
 
Posty: 936
Rejestracja: 29 stycznia 2012, 14:58
Lokalizacja: cbr-dtr
Pochwały: 22
Motocykl: motorynka wsk mz r6 sc28 sc33street
Rok produkcji: 99

Post » 28 marca 2013, 16:33

Gruby84 pisze:No powiem ci ze masz racje bo mak paru znajomych i wszyscy maja smarowniczki zreszta nawet jak widze sprzeta na ulicy mowa o londynie ja tam wole sam sobie przesmarowac i podlubac heheh sama przyjemnosc


No ba :dance: też lubię sobie posiedzieć i ogarnąć sprzęt :one: kolega miał smarowniczkę w yamaha fazer to ten jego łańcuch był zawsze uje....any że szok :D strasznie to wyglądało :diabel2:
-1--2--klama i guma haha

Awatar użytkownika
 
Posty: 173
Rejestracja: 05 listopada 2010, 09:49
Lokalizacja: Sosnowiec
Pochwały: 2
Motocykl: 900RR sc33
Rok produkcji: 1997

Post » 28 marca 2013, 16:35

Dokładnie samemu przesmarować to sama przyjemność:) tak samo jak omyć moto, podłubać w piękne popołudnie:) Ah

Awatar użytkownika
 
Posty: 936
Rejestracja: 29 stycznia 2012, 14:58
Lokalizacja: cbr-dtr
Pochwały: 22
Motocykl: motorynka wsk mz r6 sc28 sc33street
Rok produkcji: 99

Post » 28 marca 2013, 16:36

scitec2 pisze:Dokładnie samemu przesmarować to sama przyjemność:) tak samo jak omyć moto, podłubać w piękne popołudnie:) Ah


scitec2 dokładnie tak jest :brawo: :one:
-1--2--klama i guma haha


Wróć do Ogólne (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości