5
Seyrus pisze:Witam dobilem w weekend 80 tys.

na liczniku

i co tera silnik do remontu zwrocic na cos uwage moze jakies rady porady , mysle nad remontem silnika zima , ale czy to sie oplaca czy lepiej sprzedac i kupic nowy , jak wyglada remont silnika chodzi mi oczywiscie o koszty
Martwie sie bo 80 tysi wybilo a ostatnio chodzil sobie z 3 min. na podworku dodalem gazu a on delikatnie zadymil , zastanawiam sie czy cos robic z silnikiem i tak mnie to meczy ze az musialem napisac na forum

(za bledy w formie zdan itd przepraszam jestem po 12 h pracy

)
czytajac ten post zastanawiam sie czy autor napisal go podchwytliwie czy ma cos z glowa???
90% procent motocykli w polsce na kombinowane przebiegi. jezeli nie specjalnie przez sprzedajacego. to z powodu jakiejs gleby slizgu itd. gdzie polecialy liczniki.
Przyjrzyjmy sie tematowi z drugiej strony w tym sezonie przystawialem sie do kupna gsxr 1000 k10 ktory wyjechal z salonu z 2011 roku. czyli rocznikowo mial 3 lata ale ale wiadomo ze. wyjechal z salonu w 2011 roku a ogladlem go w lutym br. czyli 2013 czyli jezdzone byl 2 sezony. przebiegu mial 28tkm... czyli super. przyjmijmy ze na sezon zrobil 14tkm. wiec patrzac na to z perspektywy czasu. motocykl typu cbr900rr sc33 z roku produkcji 99 na dzien dzisiejszy ma 14lat i przebiegu 50tkm. orgina?l smiechu warte...
zadajmy sobie teraz kazdy pytanie. ile ja,jako przecietny motocyklista robie km? j NP. OKOLO 10tkm.
a kupujac motocykl cieszymy sie ze kupilem 10 letni motocykl z przebieguem 35tkm...
wiec chlopie jazadam pytanie... czy jestes pewny ze twoj motocykl ma orginalne 80tkm czy przekrecone????