Dzisiaj jest 17 maja 2024, 17:32

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Ile km na pełnym zbiorniku?

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 15
Rejestracja: 25 kwietnia 2013, 16:22
Lokalizacja: Mragowo
Motocykl:

Post » 21 maja 2013, 19:31

Ja tylko Orlen..

Dobra sprawa wygląda tak... Mieszanka paliwa.. sruba wykrecona na 3 obroty w każdm gaźniku.

Dysze w każdym gaźniku o rozmiarze 115 i na nich jest jakiś symbol i chyba znaczek firmy czy cos w tym stylu bo jakby w takiej gwiazdce jest literka K..

Iglice..Leci podkladeczka taka 0,5mm i iglica na to.. chyba tak oryginalnie?

Myslalem żeby przestawić iglice ale nie ma na nich zadnych rowkow żeby przepinać podkladke i sobie ustawić.. jest gładka cała.. chyba ze robi się to inaczej.. ale przeszła mnie tez myśl żeby wyrzucić podkładeczki żeby iglica spadła nizej do komory..

Rezultat.. spalanie 15/100km hee...

Jakies sugestie? Pomysły?

Awatar użytkownika
 
Posty: 58
Rejestracja: 20 kwietnia 2013, 15:07
Lokalizacja: Jedlanka/Iłża/Radom
Pochwały: 1
Motocykl:

Post » 21 maja 2013, 21:45

kamil199402, polecam oddać to komuś kto ogarnia temat.. Nie jest to przecież jakiś mega drogi zabieg. Chyba że 100 km gumowania to może tyle paliwa iść :P

 
Posty: 15
Rejestracja: 25 kwietnia 2013, 16:22
Lokalizacja: Mragowo
Motocykl:

Post » 21 maja 2013, 22:03

He... zadnego gumowania, normalna jazda dynamiczna ;)

No tak wiesz pytam..moze akurat spotakal sie ktos z takim czyms.. moze jest jakis myk..przyczyna (to napewno)..Może ktoś cos doradzi...naprowadzi..

Awatar użytkownika
 
Posty: 49
Rejestracja: 24 stycznia 2013, 01:32
Lokalizacja: Zduńska Wola
Pochwały: 2
Motocykl: Honda CBR 1000RR
Rok produkcji: 2006

Post » 21 maja 2013, 23:28

kamil199402 pisze:He... zadnego gumowania, normalna jazda dynamiczna ;)

No tak wiesz pytam..moze akurat spotakal sie ktos z takim czyms.. moze jest jakis myk..przyczyna (to napewno)..Może ktoś cos doradzi...naprowadzi..


A może masz filtr powietrza zabrudzony ? ja jak w Kawie miałem zasyfiony to żarła ile jej wlałem :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 23
Rejestracja: 09 lutego 2012, 19:13
Lokalizacja: Narzym
Motocykl: Honda cbr 900rr Fireblade
Rok produkcji: 1998

Post » 22 maja 2013, 16:50

Ja mam spalanie w okolicach 6 litrów na 100km przy mieszanej jeździe. Ostatnio wyszło mi nawet 5,8 litra na stówkę i od wielu osób słyszałem, że te moto to ewenement pod względem spalania. Normalnie istny abstynent :) Twój można by napisać że popadł w paliwowy alkoholizm ;)

 
Posty: 15
Rejestracja: 25 kwietnia 2013, 16:22
Lokalizacja: Mragowo
Motocykl:

Post » 22 maja 2013, 18:52

He... a może spróbować pojezdzic bez filtra trochę ? mam akurat pelny zbiornik to zobaczyłbym ile km zrobie hmm...

Awatar użytkownika
 
Posty: 76
Rejestracja: 18 marca 2012, 15:04
Lokalizacja: Gliwice
Motocykl:

Post » 22 maja 2013, 19:02

raz na długiej trasie zrobiłem 270 ale miałem jeszcze. więc 300 bym zrobił. ale tak to zawsze ok 170 - 180 i pyk rezerwa

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 22 maja 2013, 19:11

kamil199402 pisze:He... a może spróbować pojezdzic bez filtra trochę ? mam akurat pelny zbiornik to zobaczyłbym ile km zrobie hmm...


tak sie nie robi jak widzisz ze zawalony filtr to wymień i posprawdzaj resztę dokładnie
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 49
Rejestracja: 24 stycznia 2013, 01:32
Lokalizacja: Zduńska Wola
Pochwały: 2
Motocykl: Honda CBR 1000RR
Rok produkcji: 2006

Post » 22 maja 2013, 22:28

kamil199402 pisze:He... a może spróbować pojezdzic bez filtra trochę ? mam akurat pelny zbiornik to zobaczyłbym ile km zrobie hmm...


Bez filtra to mistrzu nie jeźdź ,bo Ci syfu nawciąga ;) wymień na nowy i powinieneś zobaczyć różnicę w spalaniu , nie ma na czym oszczędzać...

 
Posty: 15
Rejestracja: 25 kwietnia 2013, 16:22
Lokalizacja: Mragowo
Motocykl:

Post » 23 maja 2013, 14:14

Hmmm... pomysle nad tym.. ale jeśli to nie to..to już sam nie wiem.. Ale przez filtr może być tak wielka roznica w spalaniu?

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 23 maja 2013, 14:16

raczej takie dojenie jak Ty masz to przez filtr wątpię żeby to było
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 19
Rejestracja: 23 maja 2013, 10:40
Lokalizacja: Jelenia Góra
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 24 maja 2013, 10:45

Jeśli synchro,ustawienie gaźników,wymiana filtra powietrza, ew świec, nic nie daje to możliwe że masz uszkodzony któryś z gaźników,wykręć świece i zobacz jaki kolor maja,przyczyną takiego spalania może być nieszczelny układ dolotowy (popękane króćce ssące itp)

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości