Dzisiaj jest 19 maja 2024, 19:02

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Zębatki i łancuch

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 17
Rejestracja: 05 października 2007, 21:11
Lokalizacja: Lublin
Motocykl: 900rr sc33
Rok produkcji: 0

Zębatki i łancuch

Post » 05 października 2007, 21:23

I jeszcze jedno pytanki zeby zagęscic troche liczbe pytań na forum. Jakie oryginalnie ida zebatki do sc33 1999 ile zębów?? i który zestaw będzie lepszy ten :http://moto.allegro.pl/item252175848_naped_z_did_do_cbr_900_lancuch_zebatki_.html czy ten :http://moto.allegro.pl/item252117629_zestaw_napedowy_do_hondy_cbr900.html ?????
Born to rider, rider to die!!!

Awatar użytkownika
 
Posty: 1896
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 05 października 2007, 23:02

przod 16 , tyl 42 zeby 108 ogniw lancuch http://www.didchain.com/honda400.gif

Polecam ten drozszy bo jest wzmocniony i na dluzej starczy... teoretycznie ;)

 
Posty: 17
Rejestracja: 05 października 2007, 21:11
Lokalizacja: Lublin
Motocykl: 900rr sc33
Rok produkcji: 0

Post » 06 października 2007, 09:26

Czyli ten did co dałem w linku wyzej ten zestaw tańszy byłby dobry tak??
Born to rider, rider to die!!!

Awatar użytkownika
 
Posty: 344
Rejestracja: 06 czerwca 2007, 20:12
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Rok produkcji: 2010

Post » 06 października 2007, 11:26

Z tego co wyczytałem w opisie aukcji to opłaca się bardziej ten tańszy ponieważ ma mocniejszy model łańcucha (hiperwzmocniony) a ten droższy niższy bo tylko superwzmocniony a zębatki są takiej samej firmy. Tylko czemu takie dziwne machlojki cenowe ? :roll:

W łańcuchach D.I.D'a masz takie oznaczenia modeli:

V - wzmocniony
VM - super wzmocniony
ZVM2 - hiper wzmocniony

 
Posty: 27
Rejestracja: 18 grudnia 2007, 19:04
Lokalizacja: WROCŁAW
Motocykl: FireBlade SC33 99
Rok produkcji: 0

Post » 18 grudnia 2007, 19:18

A ja mam obecnie tak :
Zebatka przód : 14 zębów
Zębatka tył : 44 zębów

Chciałbym przy tym zostać ,ale nie widziałem takich zestawów - tylko orginalne ilości zębów :/

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 19 grudnia 2007, 00:01

Kurcze ostatnio znalazłem sklep internetowy gdzie można było kupić zębatki do SC33 o różnych rozmiarach.... Poszukam i jak znajdę to dam znać

[ Dodano: Sro Gru 19, 2007 6:52 pm ]
http://www.sklepmotocyklowy.pl/index.php?site=produkty&dzial=lancuchy_i_zebatki

Awatar użytkownika
 
Posty: 900
Rejestracja: 07 września 2007, 23:16
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Rok produkcji: 2007

Post » 19 grudnia 2007, 23:57

WADER jakie masz osiągi na poszczególnych biegach na tym przełożeniu(jakie prędkości)??

 
Posty: 27
Rejestracja: 18 grudnia 2007, 19:04
Lokalizacja: WROCŁAW
Motocykl: FireBlade SC33 99
Rok produkcji: 0

Post » 20 grudnia 2007, 20:28

Jesli chodzi o osiągi na napędzie to:
W ten sposób nie sprawdzałem moto katując na biegach ,ale musze Ci powiedzieć ,że różnica w prędkości na seryjnym napędzie,a tego co mam to 5-10 km/h .Generalnie jak jade z nawigacją GPS to liczniki pokazuje to samo co GPS (GPS-jest wzorem).
A jak wiemy liczniki (większośc pojazdów) są z przekłamaniem na + o jakieś 5-10 km/h , zależnie od prędkości . To tak jak CENZURA Golfem na Autobanie 185 km/h cieszac sie za idzie wiecej niz ksiązka pisze---a w tak naprawde to licznik jest na + i dlatego wydaje sie wiecej.A naprawde masz 170 km/h

I TAK JEST W moto ,
Z tąd moje wnioski
Czyli przełożenia niewiele sie zmieniają -powiedzmy ucina Ci to Speed max na 6 biegu o około 15-20 km/h
Przy 100 km /h o 5-7 km/h - napewno jest dynamiczniejszy ,ale czy jest to tak naprawde odczuwalne to nie wiem bo nie mam porówniania.

Awatar użytkownika
 
Posty: 900
Rejestracja: 07 września 2007, 23:16
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Rok produkcji: 2007

Post » 21 grudnia 2007, 15:55

14/44 w porównaniu do 16/42 to moim zdaniem już bardzo wyczuwalna różnica...To mniej więcej tak jakbyś zamontował tylną zębatkę większą o jakieś 8 zębów (bo jeden ząbek na przodzie mniej liczymy jak jakieś +3 na tyle)a wyobraż sobie jak jezdzi bladziak na zębacie 50z.Ale fakt skoro niejezdziles na serii to niemasz porównania...dzięki

 
Posty: 27
Rejestracja: 18 grudnia 2007, 19:04
Lokalizacja: WROCŁAW
Motocykl: FireBlade SC33 99
Rok produkcji: 0

Post » 21 grudnia 2007, 18:09

Przepraszam koledzy -sprawdziłem dokładnie
Z przodu mam 15 zebów , a nie jak wczesnmiej pisałem 14
:)

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 21 grudnia 2007, 20:26

Ja się zastanawiam nad zmianą tylnej zębatki na 47. Koszt w tym sklepie co podałem to trochę ponad 100zł. Myślicie że efekty będą wyczuwalne??

 
Posty: 27
Rejestracja: 18 grudnia 2007, 19:04
Lokalizacja: WROCŁAW
Motocykl: FireBlade SC33 99
Rok produkcji: 0

Post » 23 grudnia 2007, 18:15

Myśle , że coś poczujesz w dynamice ,ale jak jezdzis więcej w trasach niż w miescie to zostań przy orginalnym napędzie .


Wróć do Ogólne (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości