Strona 1 z 7

Ktora opone polecacie

Post: 06 stycznia 2009, 21:59
autor: nemo
Co sadzicie o oponach Michelin Pilot sport do CBR?
Lepsza jest moze DUNLOP D209 Qualifier ?
Do spokojnej jazdy... ;]

Post: 06 stycznia 2009, 22:58
autor: Boban
kumpel ma piloty i jest mega zadowolony

Post: 06 stycznia 2009, 23:14
autor: cziken929
jesli cenisz sobie duze przebiegi i dosc dobra przyczepnosc to Michelin. Jeśli jednak zalezy Ci na extremalnych strategiach ulicznych bierz Qualifiery o mieszance soft-front, medium-tył... Powinienes spokojnie leciec kolanem po publicznych przy 170. Oba komplety opon nie mają skali porównania a ich przeznaczenie inne (chodzi mi o uniwersalnosc michelina i konkretnosc qualifiera - konkretnosc targania np. po torze)

Post: 06 stycznia 2009, 23:21
autor: tomogt
mam qualifiera wlasnie -d 209- komplet-znika w oczach ale klei sie nieziemsko-jednak wracam do metzelera sportec m3

Post: 07 stycznia 2009, 00:13
autor: kiki1989
ja natomiast zakupiłem przed zimą micheliny pilot power, nie moge powiedziec na ich temat nic wiele bo zrobiłem na nich ponad 1000 km, jednak po tak krutkim użytkowaniu zauważyłem że moto dobrze trzyma się asfaltu, oponki się szybko nagrzewają, zdażyło się zamknąc opone i nie było żadnych poślizgów nawet podczas redukcji. Szczerze polecam te oponki, nie spotkałem się jeszcze ze złą opinią na ich temat, a tak nawiasem mówiąc to świetnie wyglądają :)

Post: 07 stycznia 2009, 00:21
autor: synek
ja ma pilot powery i często zdarzają mi się uślizgi :/ szczególnie własnie przy redukcji. nie jeżdżę jakoś bardzo ostro i wydaje mi się że nie powinno tak być. nawet w upały i po dłuższej jeździe. opony są chyba z 2007r. więcej ich chyba nie kupię...

Post: 07 stycznia 2009, 04:21
autor: Tytus
chyba 3 sezony temu kupowalem nowki kpl pilot sportow do swojej 954 i zjachaly sie do drutow w 8 tys a w zamian dawaly slaba przyczepnosc w zakretach , co chwile uslizgi przodu i tylu... Jedynie co fajnie to wyczucie zerwania przyczepnosci, pod koniec ich zywota ;) moglem bez problemu na 1 i 2 biegu przy wyjsciach z ostrych zakretow slajdem isc bez obawy o zlapanie naglej przyczepnosci :)

slabe nie polecam wtedy kiedy je kupowal to jeszcze nie bylo pilot powerow ktore wg opini uzytkownikow sa dobre...

Post: 07 stycznia 2009, 09:20
autor: Pająk
Ja jezdziłem na Pirelli Diablo i stwierdzam ze zajebiste opony szybko sie nagrzewają i kleją sie do drogi, uślig tylnego koła odczuwałem jedynie przy redukcji.

Post: 07 stycznia 2009, 09:51
autor: blazej33
Ja latam na Pilot Power II i jest optymalnie tj. żywotność/przyczepność

Post: 07 stycznia 2009, 10:47
autor: moto18
ja w tamtym sezonie miałem Michelin pilot road 2 CT i byłem zadowolony , tylko jak była nie rozgzana to wiadomo lubiła uslizg ale potem jak by ją przykleił ....

Post: 07 stycznia 2009, 11:32
autor: blazej33
2CT czyli mamy oponę z dwoma mieszankami co powoduje, że nasi koledzy uznali...

"RoadRacing World called it "the best motorcycle street tires I've ever ridden"

trochę informacji na temat technologi 2CT
Tech 2CT

Post: 07 stycznia 2009, 12:28
autor: cziken929
Jak pisał Synek Pilot Power to kopa straszna a kosztują mase. Kolega który jeżdzi po torze nową Yamahą R6 był tak wkur..ony, ze po 15 minutach łacznie z rozgrzewką uciekł z toru bo powiedział, że na tych oponach napewno walnie. Sam testowałem GIXA 1000K6 bo kumpel mnie prosił, żebym polatał i powiedział cos na temat tego moto. Miał właśnie powery nówki i z przodu zębatję mniejszą o ząb. Bosze dramat :evil: Non stop drift i power slide bez checi i nie w tym momencie co trzeba. Tomogt Sportec M3, M1 super tak jak supercorsa pro czy rensport no jeszcze bettlax BT01. Kolega natomiast pisze, że potrzebuje do spokojnej jazdy, czyli takiej jaką uprawia mój brat na TL1000. Lata On na pilot sport i są to dobre opony ale nie dla takich debili jak np. ja :mrgreen:

[ Dodano: Sro Sty 07, 2009 11:30 am ]
BATTLAX a nie BETTLAX :wink: oczywiscie firmy Bridgestone :mrgreen: