Dzisiaj jest 01 maja 2024, 00:46

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

zdlawiony blady

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 1007
Rejestracja: 29 sierpnia 2009, 22:04
Lokalizacja: podlasie,
Pochwały: 2
Motocykl: sc33 98r. CZARNA
Rok produkcji: 0

Post » 04 listopada 2009, 20:44

janusz72 pisze:Ja też takiego mam fajera ale mój mial zwężke w krućcach gażnika i w końcówce tlumika. Co do mocy to w dowodzie będzie 72KW chyba że zrobisz zrobią ci na przeglądzie inaczej !


A wiesz skad pochodzi ten Twoj Blady, moze tez z Belgii albo Niemiec ?
Jezeli tak to pewnie ten z mojego ogloszenia jest W taki sam sposob dlawiony.

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 04 listopada 2009, 20:56

kolega sprowadza moto z francji i niektore maja naklejki gdzie jest moto dlawione :D

 
Posty: 1007
Rejestracja: 29 sierpnia 2009, 22:04
Lokalizacja: podlasie,
Pochwały: 2
Motocykl: sc33 98r. CZARNA
Rok produkcji: 0

Post » 04 listopada 2009, 22:18

o co chodzi z tymi naklejkami,mozesz cos podpowiedziec

Awatar użytkownika
 
Posty: 63
Rejestracja: 17 lutego 2008, 23:58
Lokalizacja: Rybnik
Motocykl: SC 33
Rok produkcji: 99

Post » 10 czerwca 2010, 00:35

Obawiam sie ze mój fajer tez jest zdławiony tylko teraz rodzi się pytanie gdzie? Na gaznikach wygrawerowane jest symbol VP 8 A . Czy to oznacza że moto było dławione na rynek austryjacki ? Ktoś się dobrze orientuje w temacie? Ku ....rwa normalnie ręce opadają jest to mój drugi SC 33 z 1999 r i to nie jest ten motor co poprzednio. Pomóżcie.

Awatar użytkownika
 
Posty: 166
Rejestracja: 02 września 2008, 09:11
Lokalizacja: Świdnica
Pochwały: 3
Motocykl: Były dwie SC33
Rok produkcji: 1999

Post » 12 czerwca 2010, 07:01

Duża różnica na zdławionej SC33 jest?

Awatar użytkownika
 
Posty: 63
Rejestracja: 17 lutego 2008, 23:58
Lokalizacja: Rybnik
Motocykl: SC 33
Rok produkcji: 99

Post » 12 czerwca 2010, 10:05

Znacznie wyczuwalna różnica. Na wyższych biegach to silnik nie chce sie kręcić wyżej niż 8 tyś. Na jałowym biegu w 130 konnym fajerze przy odkręceniu manetki wskazówka ochoczo pnie sie w górę a w zdławionej mozolnie jak w starszych sześćsetkach. Nie wiem od czego zaczać poszukiwania przyczyny czy moduł wymienić czy z gaznikami ( oznaczone VP 8 A ) coś jest porobione. Gorzej bedzie jak coś z rozrządem jest porobione. pozdrawiam

 
Posty: 13
Rejestracja: 10 czerwca 2012, 09:34
Lokalizacja: Piaseczno
Motocykl:

Post » 10 czerwca 2012, 10:36

Czy zna ktoś magika z warszawy, który zdejmie blokadę?
Loud pipes save lives.

Poprzednia

Wróć do Ogólne (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości