Strona 1 z 2

zdlawiony blady

Post: 12 stycznia 2009, 20:41
autor: ralfxx
Witam
kumpel ma bladego rok 98 sprowadzony z niemcowni w brifie ma napisane 100hp. W jaki sposób dokładnie były dławione fireblady z niemcowni, dodam że rozebraliśmy gaźniki i dysze główne są 115, nie ma kryz w krućcach i ostatnio zdemontował wałki i wysokość krzywki jest na ssacym 36mm z małym haczykiem, nr vin:JH2SC33D2VM102181. Dodam jeszcze ze po zmianie przełożenia 15/46 nie chce iść na gume z dwójki ze sprzęgła lekko się podrywa tak ze 30 cm i kupa.
Czekam na sugestie pozdrawiam

Post: 12 stycznia 2009, 22:36
autor: RudiszRR
Modul sprawdzaliscie ?

Post: 12 stycznia 2009, 22:40
autor: ralfxx
jeszcze nie, ale jakby był moduł to by się nie wkręcała do odcinki czy się mylę. W sumie jak może być moto na gaźnikach dławione na module zapłonowym?

Post: 12 stycznia 2009, 23:15
autor: cziken929
Wysokość krzywek IN-36.04 EX-35.80
Dysza główna - 120
Dysza biegu jalowego - 40
Jesli nie ma zwężek w króćcach ssących to sprawdźcie czy pokrywy membran "dzwonki" nie są niższe i czy przepustnica iglicowa otwiera sie do końca. Czy da sie palcem wsunąć do końca, czy zapiera sie. Trzeba jeszcze sprawdzić iglice i porównać z moto "normalnym"

Post: 13 stycznia 2009, 08:16
autor: RudiszRR
Mzoe byc dlawione na module kumpel mial podobnie jak Ty w SC28. Sprawdz moze jakis twoj kumpel ma taka RR niezdlawiona.
Cziken dostales regler albo PW ?

Post: 13 stycznia 2009, 09:41
autor: cziken929
Kolego na PW nic nie doszło, doszedł natomiast regler w 100% sprawny i co najważniejsze od 954. Sisi już zamienił moto na 1000RR sc57 :wink: Także dzięki Rudisz za konkretność :D

Post: 13 stycznia 2009, 15:44
autor: RudiszRR
To nie wiem moze CENZURA uzytkownikow :D A dawno to do Ciebie doszlo bo kasy jeszczce nie dostalem a za inne czesci juz dawno przyszla.

Post: 13 stycznia 2009, 21:12
autor: cziken929
w piątek przyszło

[ Dodano: Wto Sty 13, 2009 8:12 pm ]
kase bedzie nie biduj :mrgreen:

Post: 03 listopada 2009, 21:15
autor: PS BXL
Witam.
Zeby nie zakladac nowego tematu pisze tu.

Znalazlem w Belgii takie ogloszenie

http://www.kapaza.be/Motos/Honda/218768 ... _2200.html

Widac ze moto tak samo jest dlawiony na 72kW czyli 100koni.
Wiec moje pytanie czy ktos wie w jaki sposob dlawiony jest taki blady z Belgii (bo z postow powyzej nic konkretnego nie mozna wywnioskowac).
Czy ktos odblokowywal takiego bladego.

I jeszcze jedno, czy takie moto w czasie rejestracji w Polsce ma wpisywane 72kW czy 96kW jak zwykly blady (znajac nasze urzedy to nigdy niewiadomo) .
Czy sprawdzaja z dokumentow ze moto bylo ograniczone,czy wpisuja standardowo dane.

Post: 04 listopada 2009, 12:27
autor: janusz72
Ja też takiego mam fajera ale mój mial zwężke w krućcach gażnika i w końcówce tlumika. Co do mocy to w dowodzie będzie 72KW chyba że zrobisz zrobią ci na przeglądzie inaczej !

Post: 04 listopada 2009, 13:51
autor: cziken929
Starsze motocykle przeważnie były dławione mechanicznie i miały słynne zwężki na dolocie i kryzy gdzieś w tłumikach. O wiele lepiej jest zrobić koncernowi jakieś zwężki bardzo tanim kosztem niż produkować np. inne wałki rozrządu czy sterowniki.

Post: 04 listopada 2009, 17:36
autor: crazyduck
czy to wazne ile masz w dowodzie?wazne ze masz moc miedzy nogami rotfl2: