Dzisiaj jest 18 kwietnia 2024, 19:15

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Potrzebna szybka pomoc ! ! !

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 58
Rejestracja: 03 listopada 2013, 00:58
Lokalizacja: Miastko
Motocykl: Fireblade sc33
Rok produkcji: 1998

Potrzebna szybka pomoc ! ! !

Post » 03 listopada 2013, 12:14

Bardzo proszę o rade... Czy moge do mojego sc 33 jako dolewki użyć castrola półsyntetyka tyle ze zwyklego ( samochodowego ) a nie przeznaczonego specjalnie pod motocykle? Pilnie musze wykonać dolewke a u mnie w mieścinie nigdzie nie dorwe nawet najgorszej jakości żadnego oleju typowo do motocykli i zastanawiam sie czy jezeli użyje polsyntetyk samochodowy jako dolewke żeby uzupelnic poziom oleju to coś się stanie? Prosze o szybkie odpowiedzi :|

 
Posty: 928
Rejestracja: 13 lutego 2011, 15:44
Lokalizacja: Żory
Pochwały: 22
Motocykl: Cbr 900rr
Rok produkcji: 1999

Post » 03 listopada 2013, 12:43

moc zawsze mozesz, lecz ja bym nie polecal

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 03 listopada 2013, 13:15

takiego czegoś się nie robi :/ zabijesz piec............
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 58
Rejestracja: 03 listopada 2013, 00:58
Lokalizacja: Miastko
Motocykl: Fireblade sc33
Rok produkcji: 1998

Post » 03 listopada 2013, 13:36

Ok spoko, dlatego sie pytam, bo nie bylem pewien czy glupia dolewka zrobi roznice a kapnalem sie ze jezdzilem troche na minimum stanu, a po glupi olej na dolewke bede musial jechac po pracy 60 km :/

 
Posty: 168
Rejestracja: 06 lipca 2010, 14:59
Lokalizacja: Świdwin
Pochwały: 8
Motocykl: CBX 1000
Rok produkcji: 0

Post » 03 listopada 2013, 15:56

wiertło pisze:takiego czegoś się nie robi :/ zabijesz piec............

trochę Cie poniosło :)
zabić to możesz jeżdżąc bez oleju, co prawda powinno się dolewać takiego oleju jaki masz w silniku, z drugiej strony to awaryjnie lepiej jest dolać innego oleju jak jeździć bez

Awatar użytkownika
 
Posty: 936
Rejestracja: 29 stycznia 2012, 14:58
Lokalizacja: cbr-dtr
Pochwały: 22
Motocykl: motorynka wsk mz r6 sc28 sc33street
Rok produkcji: 99

Post » 03 listopada 2013, 16:26

też mam takie zdanie :one: jak tomekn
-1--2--klama i guma haha

Awatar użytkownika
 
Posty: 422
Rejestracja: 20 grudnia 2011, 19:55
Lokalizacja: Cieszyn
Pochwały: 11
Motocykl: SC-57
Rok produkcji: 2004

Post » 03 listopada 2013, 17:08

Pieca nie zabije, jedynie sprzęgło może ślizgać, bo różnicą głowną miedzy samochodowym, a moto jest dodatek do lepkości tarcz sprzęgłowych

Awatar użytkownika
 
Posty: 105
Rejestracja: 19 października 2012, 13:13
Lokalizacja: Kalisz
Pochwały: 1
Motocykl: Honda SC33
Rok produkcji: 1999

Post » 03 listopada 2013, 18:13

albo slizgac albo lepic :D tak sie zakleszczy ze do samego domu guma na 1 biegu :)

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 03 listopada 2013, 20:38

nie wiem ja wy. Pomieszajcie oleje to zobaczymy co wyjdzie ;)
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 105
Rejestracja: 19 października 2012, 13:13
Lokalizacja: Kalisz
Pochwały: 1
Motocykl: Honda SC33
Rok produkcji: 1999

Post » 03 listopada 2013, 22:42

rozne marki a taki "sam olej" lepkosc itd to bym mieszal jak bym wracal do domu z 500km ale samochodowy pachnie mi tu pieczonym dizlem :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 670
Rejestracja: 01 października 2011, 08:51
Lokalizacja: Śląsk Bytom
Pochwały: 10
Motocykl: 1000rr sc57a
Rok produkcji: 4

Post » 06 lutego 2014, 00:24

awaryjnie to mi się kiedyś tak stało w trasie że nie pamiętam co ale coś sie poluzowało i zgubiłem sporo oleju, a że do domu kilkanaście kilometrów to na stacji litr jakiegoś samochodowego
efekt
ledwością dojechałem sprzęgło się tak slizgało że przy ruszaniu musiałem się niemal nogami odpychać
to był litr dolewki żeby doszło do stanu minimum w moim byłym gsxf
stosunek 1:2 i już jest pojechane

 
Posty: 30
Rejestracja: 14 marca 2015, 03:38
Motocykl: xl600
Rok produkcji: 1988

Re:

Post » 14 marca 2015, 04:32

ferdas pisze:awaryjnie to mi się kiedyś tak stało w trasie że nie pamiętam co ale coś sie poluzowało i zgubiłem sporo oleju, a że do domu kilkanaście kilometrów to na stacji litr jakiegoś samochodowego
efekt
ledwością dojechałem sprzęgło się tak slizgało że przy ruszaniu musiałem się niemal nogami odpychać
to był litr dolewki żeby doszło do stanu minimum w moim byłym gsxf
stosunek 1:2 i już jest pojechane

SORY za wykopaliska ale gość mnie zabił :D :D :D
na 99% wypowiedż przedstawiciela handlowego "motula"


Wróć do Ogólne (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości