Strona 1 z 1

Hamowanie fajera przy 87tys. przebiegu

Post: 20 marca 2014, 22:14
autor: Seyrus
Wczoraj hamowalem swojego fajera. ma juz przebieg ponad 87 tysi. i w zasadzie jestem bardzo zadowolony ale nie mam zadnego porownania wydaje mi sie ze wyszedl bardzo ladnie co o tym sadzicie ? podaje 2 linki na 4 i 5 biegu

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cb5 ... 83dae.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/828 ... 660cd.html

Post: 20 marca 2014, 22:31
autor: Czarny
:ooo: jak na 87 tyś.przebiegu to ładnie... 130 KM Wypluł :)

Post: 20 marca 2014, 22:36
autor: Seyrus
Dziekuej dokladnie to 87105 :) 131,5 :P mechanik mi powiedzial ze jeszcze drugie tyle pochula . na hamowni przy 300km/h kolo prosciutkie :) zero wyciekow nic sie nie poci. odbiore plastiki od malowania i siedzenia dalem do obszycia jak odbiore to zrobie fote i pochwale sie na forum :)

???

Post: 20 marca 2014, 22:37
autor: redjac
Nie wiem co z tymi hamowniami.... Też byłem ze swoim 954 i również zdziwienie mnie dopadło jak fajer wykręcił wartości wprost z dowodu... Czy te motocykle naprawde są takie dobre, czy z tymi hamowniami coś nie tak hehe

Post: 20 marca 2014, 22:42
autor: Seyrus
Wydaje mi sie ze to poprostu honda bo konkurencja w tych samych Poj. daje wiecej KM a ale nie przelicza sie to na zywotnosc tak sobie mysle ze nowy GSXR np K9 przy takim przebiegu to juz moze wypluc korbowud :P

Post: 21 marca 2014, 00:36
autor: scitec2
Moj sc 28 na hamowni wyplul 126,6km , mysle ze wynik byl by lepszy gdyby byl ustawiony bo seriwsu przed hamowaniem nie widzial chyba z 5lat, a filtr powietrza byl jak smola :wnerwiony: co do przebiegu to nie wiem czy relany bo mial wtedy 35tys hihi:

Post: 21 marca 2014, 03:22
autor: ferdas
ten pomiar to tak trochę nie najlepiej . już tłumacze . dla czego w usa nowe sprzęty mają około 160 koni na hamowni. ponieważ oni mierzą moc na kole czyli odliczając straty mocy skrzyni łożysk .,
jak popatrzy na tą dziwna kreskę na dole są właśnie straty mocy .
a że jest ich około 10 koni to mocy na kole masz około 120
jeśli byłeś przy próbie to może zauważyłeś że dolna kreska malowała się gdy mechanik już puścił gaz
mi taki pomiar przy przebiegu około 47tys pokazał 139koni co przekładało się na 128koni mocy na kole :D

Post: 21 marca 2014, 05:44
autor: roksc33
allferdas@wp.pl pisze:ten pomiar to tak trochę nie najlepiej . już tłumacze . dla czego w usa nowe sprzęty mają około 160 koni na hamowni. ponieważ oni mierzą moc na kole czyli odliczając straty mocy skrzyni łożysk .,
jak popatrzy na tą dziwna kreskę na dole są właśnie straty mocy .
a że jest ich około 10 koni to mocy na kole masz około 120
jeśli byłeś przy próbie to może zauważyłeś że dolna kreska malowała się gdy mechanik już puścił gaz
mi taki pomiar przy przebiegu około 47tys pokazał 139koni co przekładało się na 128koni mocy na kole :D

5
FABRYCZNIE MOC JEST MIERZONA NA WALE. A STRATY MOCY TO OPONY PRZENIESIENIE NAPEDU ITD. moj gsxr 1000 pokazal 164konie po stratach to bylo 131,5. z ciekawosci gosc za mna hamowal rocznego sc59 i jego pokazal 180koni ze stratami 139koni

Post: 21 marca 2014, 20:32
autor: Seyrus
wydaje mi sie tu cos nie tak ... z tego by wynikalo ze jak dobrze nasmarujesz kolo i masz dobra gume to masz wiecej koni ... :D niezle i jezeli to sa straty tak zwane po przeniesieniu to czemu sie tego nie dodaje hmm ?

Post: 23 marca 2014, 23:31
autor: motobandyta
czytam ten wątek już chyba po raz piąty i nadal ku..rczę nie mogę w to uwierzyć...
wciąż zadaję sobie to pytanie "Skąd się wziął w naszym kraju motocykl z przebiegiem powyżej 38 000 km?"
:diabel2:

Post: 24 marca 2014, 07:23
autor: ferdas
motobandyta, bo ten co kręcił zaspał i przewinoł cały licznik a drugi raz już mu się nie chciało i tak zostawił

Post: 24 marca 2014, 10:05
autor: Seyrus
Sprawa wyglodala tak ze ... jak biore moto swiat z 2005 roku to te motory maja taki sam przebieg jak teraz na allegro :) jak znalazlems wojego fajera to mial 77 tysi cos tak byl prawie za 10 tys zl
byly tez za 6-7 tysi z rpzebiegiem 30-40 tysiecy ... myslalem moze zrobie blad moze bd zalowal tak tez koledzy mowili ale sie skusilem bo ... bo chcialem motor z realnym przebiegiem :) i sie oplacilo bo gsxry kumpli zjada :D jak to fajer