Strona 1 z 1

Kierunkowskazy w SC33

Post: 23 kwietnia 2014, 07:03
autor: Marjanek
Witam ponownie wszystkich :)
Mam pytanie odnośnie tuningu optycznego :) niedawno kupiłem po długich latach wymarzony motocykl jest to Blady SC 33 z 1999r mam pytanie czy ktoś z Was ma jakiś namiar na zaślepki do owiewek i do zadupka w miejsce mocowania oryginalnych kierunkowskazów ( fabryczne są ciut szpetne ) tak aby zamocować inne akcesoryjne np.ledowe , hihi: jeżeli nie ma takich może ktoś z Was ma sprawdzony patent jak to zrobić ewentualnie może ktoś wie jakie inne kierunki o ładniejszych kształtach kolorach ( może białe z pomarańczową żarówką ) można podpasować do tego modelu :)) Dodam ze przeszukałem forum , internet i nic sensownego nie znalazłem czyżby motocykl był aż tak wiekowy ????
Pozdrawiam i proszę o pomoc :))

Post: 23 kwietnia 2014, 08:40
autor: exodus
poszukaj w sklepach z czesciami motocyklowymi - u mnie bez problemu mozna kupic i fajne kierunkowskazy i zaslepki fabrycznych otworow.

Ja kupilem wąskie kierunki z białym kloszem i żarówką - nie chce ledów, bo jedne już miałem i wg mnie slabo swieca. Kosztowały całe 7zł/szt ;) a zaslepki 20zł za komplet 4szt

Post: 23 kwietnia 2014, 10:26
autor: Marjanek
a możesz wrzucić zdjęcie tych kierunków ? może faktycznie żarówki ????

Post: 23 kwietnia 2014, 10:31
autor: exodus
tak na szybko znalezione - prawie identyczne jak te z linka ponizej, tylko z bialym kloszem i w sporo nizszej cenie ;) z przodu zamontowane tak, ze praktycznie opieraja sie o owiewke, z tylu normalnie

https://www.moto-akcesoria.pl/kierunkow ... awy,p,6680

Post: 23 kwietnia 2014, 21:24
autor: Marjanek
znalazłem zaślepki do owiewek z przodu zastanawiam się tylko czy je kupić i założyć a na nie kierunek ( wówczas będzie odstawał ) czy wyjąć stary i zamontować go tak aby przylegał do owiewki no z tyłu to problemów nie powinno być :)

Post: 23 kwietnia 2014, 22:52
autor: dodek
Moim zdaniem ta cała mania z kierunkowazami to przesada- podobnie jak kiedyś w autach była moda na białe klosze i siatexy tak teraz jest moda na ledy i na ucinanie tylnych błotnikow. Mało kiedy można spotkać stary motocykl z czymś nie grzebanym.

Faktem jest iż w sc33 ori kierunkowany są troche za wielgachne ale caly motocykl jesy napompowany. Co do przednich kierunkow - sa dostepne tzw łezki do przodu - mocowane idealnie i zakrywające otwór w owiewce bocznej. Jednak wyglada to jakby wcale nie bylo kierunkazu a o widoczności nie wspomnę.
Akcesoryjne żarówkowe kierunki tak, ale najtańsze ledowe bardziewie nie.

Post: 23 kwietnia 2014, 23:08
autor: pumba
Przerabiałem już temat z kierunkami przylegającymi tzw.łezkami i tak jak szybko je założyłem tak szybko zdemontowałem. Popieram,, dodka,, ;-)
Mam u siebie zamontowane z cbr 600 i jestem zadowolony.Jak znajdę to wrzucę fotkę B-)

Post: 24 kwietnia 2014, 07:38
autor: exodus
Problem z oryginalnymi kierunkowskazami jest taki, ze jak polozysz moto na parkingu, albo np przewroci sie na postoju to oryginalne sa tak dlugie, ze łamią wewnetrzne wypelnienie czachy i pozniej kierunki latają jak majtki na dziwce.

Ja zaraz po zakupie moto wjezdzajac na posesje (niziutki kraweznik) stracilem rownowage ( niski jestem) i praktycznie na postoju polozylem moto dosc lagodnie, bo zdazylem je troche przytrzymac i jedyne co sie stalo to wlasnie kierunek mi dziure w wypelnieniu wybil, tak to absolutnie nic - moto oparlo sie o kierownice i stopke

Gdybym mial wtedy kierunkowskazy krotsze, takie jak z linka, to zniszczen nie bylo by zadnych. A poza tym, moim zdaniem, mniejsze kierunki w sc33 wybitnie poprawiaja wyglad.