Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 12:36

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Avon Viper Sport - czy ktoś jeździł?

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 6
Rejestracja: 13 kwietnia 2009, 15:31
Lokalizacja: Pieszyce
Motocykl: Honda CBR 1000RR
Rok produkcji: 2004

Avon Viper Sport - czy ktoś jeździł?

Post » 13 kwietnia 2009, 16:27

witam
czy ktoś jeździł i ma swoja opinię na temat tych opon Avon Viper Sport ?
pozdrawiam

Awatar użytkownika
 
Posty: 900
Rejestracja: 07 września 2007, 23:16
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Rok produkcji: 2007

Post » 13 kwietnia 2009, 18:26

Ja miałem na tyle taką oponę i byłem w miarę zadowolony. Na nowej tylnej zrobiłem z 6000km nagrzewała się szybko i w miarę przyczepność zapewniała. Jedynie co mnie zdziwiło to po utracie w cześci środkowej bieżnika na wskutek lekkiego upalania okazała się cieniutka jak kartka papieru (to całe zbrojenie opony prawie nie istaniało co dziwne). Generalnie jak masz w dobrej kasie i nie robisz cudów na moto to będziesz zadowolony , a jak zamiatasz kolanem po winklach to szukaj coś lepszego.

Awatar użytkownika
 
Posty: 4
Rejestracja: 25 lutego 2009, 19:29
Lokalizacja: Kraśnik
Motocykl: cbr 900 SC33
Rok produkcji: 0

Post » 13 kwietnia 2009, 19:06

Sam jestem ciekaw takich oponek
w sumie cena nieco niższa, ale czy warto ?

Awatar użytkownika
 
Posty: 315
Rejestracja: 10 marca 2009, 20:10
Lokalizacja: Mogielnic
Motocykl: Honda CBR 954 RR, Silver Wing, CR250R
Rok produkcji: 2002

Post » 15 kwietnia 2009, 09:35

Ja jestem zdania

"Że wszystko co lepsze to jednak kosztuje" i na oponach nie ma co oszczędzać.

Ja na swojej Pirelce Corsa zdarłem nawet druty i jeszcze sporo pośmigałem :D :D :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 549
Rejestracja: 19 marca 2009, 22:10
Lokalizacja: Lublin /
Pochwały: 6
Motocykl: była sc50, jest sc57b
Rok produkcji: 2007

Post » 15 kwietnia 2009, 10:08

Ja polecam "Michelin Pilot Power 2CT". Są to opony dwuskładnikowe. Po środku twardsza guma a na bokach miększa. Świetnie się trzymają i w trasie i na zakrętach. Dobre na drogę i na tor. Polecam. Na dwóch rzeczach w motocyklu się nie oszczędza. Na oponach (chyba że do palenia gumy) i na hamulcach. W końcu tylko kilka cm łączy nas z asfaltem i tylko przyczepność opony zdecyduje czy wyhamujesz, nie dostaniesz uślizgu przy odkręcaniu (wyprzedzaniu na trasie) czy też nie zaliczysz low side w zakręcie. To sprawa życia i śmierci.

 
Posty: 43
Rejestracja: 01 lutego 2008, 11:45
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: sc33 '99
Rok produkcji: 0

Post » 28 kwietnia 2009, 08:52

a jeździł ktoś na shinko z przodu??
fire in da hole!

Awatar użytkownika
 
Posty: 900
Rejestracja: 07 września 2007, 23:16
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Rok produkcji: 2007

Post » 28 kwietnia 2009, 22:25

Ja nie miałem, ale z tego co słyszałem niejest zła. No i cena jest generalnie dobra rok temu na firmie mieliśmy w granicach 290zł cenę hurtową. A no i z tego co pamiętam ktoś tam do f4i w psie zakładał 17stke shinko i stopale dobre walił - więc może warto zaryzykować.

 
Posty: 175
Rejestracja: 21 listopada 2007, 11:58
Lokalizacja: NOL
Motocykl: GSXR 1000 K8
Rok produkcji: 0

Post » 29 kwietnia 2009, 20:19

Miałem AVON z przodu jak moto przypłyneło ze stanów.Rozstałem sie z nią w niesmaku.Moto zachowuje sie jak wąż,często łapało shimmy i masakra w zakrętach.Wymianka na Pirelli SC2 i uwierzyłem ze moto potrafi jeżdzić.NIEPOLECAM.
You can't fuck with

 
Posty: 5
Rejestracja: 18 sierpnia 2008, 19:35
Lokalizacja: kedzierzy
Motocykl: cbr 900 rr sc 33
Rok produkcji: 1998

Post » 04 maja 2009, 23:31

nie polecam (opony z szynka) w tamtym sezonie skusilem sie na taka oponke do mojej cebry na tył wczesniej mialem metzelera po parunastu kilometrach jak juz ja przytarlem zaczalem ja testowac w ostrych lukach strasznie uslizgiwala i tak do konca w koncu odsprzedalem ja napalencowi a sam przeszedlem na Bridgestona na dwa koła ,odrazu jak reka odjał niestety na oponach nieda sie zaoszczedzic nie w naszych plastikach szkoda życia jak kolega wyżej wspomniał za duza moc i zbyt mały styk opony z podlozem zeby ryzykowac pozdrawiam


Wróć do Ogólne (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości