Dzisiaj jest 06 czerwca 2025, 23:00

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Dziwne żężenie podczas przyspieszania

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 49
Rejestracja: 09 czerwca 2009, 11:21
Lokalizacja: Barcin By
Motocykl: FIREBLADE 900 RR SC33
Rok produkcji: 1996

Dziwne żężenie podczas przyspieszania

Post » 09 czerwca 2009, 11:34

Witam!!!

Bladego mam od miesiąca więc nie mam go jeszcze opanowanego :P Blady na luzie chodzi idealnie w pełnym zakresie obrotów, nie słychać żadnych niepokojących dzwięków. Jedynie lekko kosz sprzęgłowy ale to normalka w każdej japonii.
Problemem jest lekkie terkotanie takie (grrrrrrrrr) przy ostrym dodawaniu gazu w niskim zakresie obrotów tak do 4-5tyś póżniej jest idealna cisza (oprócz wydechu :D ). Odgłos wydobywa się z okolicy zegarów, lub spod baku (ciężko ustalić bo dzwięk się niesie) nie jest on głośny niepokojący, takie łagodne (grrrrrrrrrrr).
Naciągłem rozrząd napinaczem bez zmian. Co mechanik to inna opinia, zawory, rozrząd, zębatka przednia, wałek zdawczy i inne dziwne opinie. Może pomożecie mi w diagnozie lub polecicie dobry warsztat lub osobą prywatną w temacie.

Ps. Co sądzicie o bestbike w bydgoszczy bo tam się umówiłem na 18.06.09

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 09 czerwca 2009, 11:52

Ja stawiam na odkrecona jakas srubke lub kolektory, zanim wybierzesz sie do serwisu obejrzyj dokladnie moto i podokrecaj srubki

 
Posty: 49
Rejestracja: 09 czerwca 2009, 11:21
Lokalizacja: Barcin By
Motocykl: FIREBLADE 900 RR SC33
Rok produkcji: 1996

Post » 09 czerwca 2009, 11:57

Kolektory czyli co z nimi konkretnie? Śróbki sprawdziłem w pierwszej kolejności, nie wsiadł bym bez tego na nowozakupione moto.

Awatar użytkownika
 
Posty: 60
Rejestracja: 08 marca 2009, 01:34
Lokalizacja: Śląsk
Motocykl: CBR900
Rok produkcji: 1999

Post » 11 czerwca 2009, 15:20

Ten typ tak ma kolego. Przy odkręcaniu przy 4-5k rpm jest takie chrupanie ;P
Lonewolf

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 11 czerwca 2009, 20:09

Chrupanie?hm hm moj tak nie ma,nic nie chrupie :D na szczescie w poniedzialek moze bede na kartodromie na torze wiec podjedz moze cos sie obczaji,ale nie obiecuje ze bede na 100%.

 
Posty: 25
Rejestracja: 01 stycznia 2008, 19:46
Lokalizacja: Marklowic
Pochwały: 1
Motocykl: sc33 96r
Rok produkcji: 0

Post » 11 czerwca 2009, 21:01

Mam identycznie tak samo jak piszesz, jeśli to to samo to są przepustnice w gaźnikach maja lekki luz i przy pewnym zakresie obrotów wpadają w wibracje wydając taki dżwięk. Spokojnie można tak jeździć, mam tak już 5 sezonów.
marblade

 
Posty: 556
Rejestracja: 25 marca 2008, 20:25
Lokalizacja: NNM
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33 '98
Rok produkcji: 0

Post » 11 czerwca 2009, 23:59

Jak mechanicy dawali rozne opinie to tutaj jeszcze wiecej ich uslyszysz bo tu nikt nie wie co to za dziwek grrr spod baku lub zegarow. SC33 wpada w wibracje wlasnie w tym zakresie obrotow co piszesz 5tys a powyzej znowu ustaje. Takze bez obaw i nie wsluchuj sie tak bo coraz to nowe dzwieki bedziesz slyszal, jak cos bedzie nie halo to napewno bedzie charakterystyczne, smigaj i ciesz sie z jazdy.

Awatar użytkownika
 
Posty: 60
Rejestracja: 08 marca 2009, 01:34
Lokalizacja: Śląsk
Motocykl: CBR900
Rok produkcji: 1999

Post » 12 czerwca 2009, 00:18

ok... chrupanie to może złe słowo... u mnie jest takie leciuteńkie metaliczne cykanie jak gdyby. I nie, to nie panewki :PPPPP
Lonewolf

Awatar użytkownika
 
Posty: 310
Rejestracja: 24 marca 2009, 22:27
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1997

Post » 14 czerwca 2009, 21:00

marblade pisze:Mam identycznie tak samo jak piszesz, jeśli to to samo to są przepustnice w gaźnikach maja lekki luz i przy pewnym zakresie obrotów wpadają w wibracje wydając taki dżwięk. Spokojnie można tak jeździć, mam tak już 5 sezonów.


a to ciekawe... :ooo: To jak ty robisz synchronizacje skoro twoje przepustnice latają jak wściekłe? hihi:
Co mówią wakuometry?

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 14 czerwca 2009, 22:40

moze roczniki 96-97 tak maja ja dzis sluchalem i nic takiego nie slysze w tym przedziale obrotow,chyba ze wydech zaglusza :diabel:

 
Posty: 556
Rejestracja: 25 marca 2008, 20:25
Lokalizacja: NNM
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33 '98
Rok produkcji: 0

Post » 15 czerwca 2009, 00:39

Teraz wychodz beka :D i wez tu o cos zapytaj, przeciez to jest paranoja smiech na sali :D pozdro dla Crazyego, pogoda lipa co nie?

Awatar użytkownika
 
Posty: 310
Rejestracja: 24 marca 2009, 22:27
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1997

Post » 15 czerwca 2009, 07:17

W moim bladym z '97 nic nie cyka, nic nie chrupie, ale miałem na 3 zaworach większe luzy i wcześniej był słyszalny grzechot przy przyśpieszaniu do około 4-5 tys.rpm. Winę też miał poniekąd napinacz, bo ktoś tam grzebał i rozkręcił sprężynę.

Następna

Wróć do Ogólne (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości