Strona 1 z 1

Skrzynia SC33

Post: 17 stycznia 2008, 00:36
autor: lukasz302
Witam !! Może ktoś wie gdzie można kupić elementy silnikowe nowe do CBR 900 RR Sc33? Mam do roboty drugi bieg i chciałem się zapytac ile to może kosztować w serwisie.Ile moga kosztować części np .Koła żebate 2 biegu, uszczelki ale tylko te potrzebne do wymiany przy rozbiórce.Jeśli wiecie coś na ten temat to napiszczie bo się waham czy samemu robic czy dac specowi.??? A co myślicie o tej firmie www.motonuff.pl . Niby maja zrobić skrzynie za 500zł. Jaka moze być jakość takiego wykonania??? Ja niesiedze aż tak w silnikach wiec pytam się bardziej doświadczonych. Pozdrawiam

Re: Skrzynia SC33

Post: 08 lutego 2008, 21:00
autor: turbass
lukasz302 pisze:Witam !! Może ktoś wie gdzie można kupić elementy silnikowe nowe do CBR 900 RR Sc33? Mam do roboty drugi bieg i chciałem się zapytac ile to może kosztować w serwisie.Ile moga kosztować części np .Koła żebate 2 biegu, uszczelki ale tylko te potrzebne do wymiany przy rozbiórce.Jeśli wiecie coś na ten temat to napiszczie bo się waham czy samemu robic czy dac specowi.??? A co myślicie o tej firmie www.motonuff.pl . Niby maja zrobić skrzynie za 500zł. Jaka moze być jakość takiego wykonania??? Ja niesiedze aż tak w silnikach wiec pytam się bardziej doświadczonych. Pozdrawiam


czesc,tez to prrzerabiam :roll: 2 koła i wodzik 1150zeta :shock:
u mnie jeszcze pamietnik poleciał

jesli masz wyj.....e same kola to jest patent koles latał natym w r1 3 latka

jak cos to napisz
pozdro

Post: 28 marca 2008, 15:04
autor: puczy
siema. ja wymieniałem 2 koła wodzik i pamięc. zapłaciłem tak jak kolega ale ze stanów mi kumpel zciągał. bo u nas w serwisie ponoć 2200 to wszystko. Złożyłęm i wszystko dobrze jest ze skrzynią. Prosta robota

Post: 28 marca 2008, 19:52
autor: kazan
w każdej skrzyni inny diabeł siedzi, ja znalazłem używkę w zajeb. stanie za 550zł (kompletną) więc po prostu przełożyłem, a gdybym nie miał na podmiankę to po rozbiórce się okazało do wymiany 3 lub 4 zębatki już nie pamiętam, 3 wodziki i bębenek, masakra by była

koła są w różnej cenie, od 200 do chyba 400 albo nawet 500 za sztuke, zależy które, wodziki są w cenie coś koło 300 z groszem

uszczelek tam praktycznie nie ma jakich zmieniać, blok jest skręcany na paste,miske też możesz zrobić na pastę, zostają ci tylko do wymiany ewentualnie uszczelki boczne (pokrywy sprzęgła, alternatora , zapłonu) ale to są jakieś grosze po 5 do 15zl za sztuke

Post: 28 marca 2008, 21:54
autor: Tomek RR
Kiedys musialem porywe sprzegla uszczenic na silikon gdy mialem awarie i chodzilo lepiej jak na uszczelce po zlozeniu bo lepszy byl docisk takiego precika co przechodzi przez silnik w sprzegle.A jezeli sie nie myle to w drugim moim silniku pod pokrywa alternatora tez mialem silikon także według mnie obejdzie sie bez kupowania uszczelek pod te pokrywy.Pozdrawiam i zycze powrotu do "zdrowia'' bo cieple dni juz sa :)

Post: 28 marca 2008, 22:59
autor: kazan
Tomek RR pisze:Kiedys musialem porywe sprzegla uszczenic na silikon gdy mialem awarie i chodzilo lepiej jak na uszczelce po zlozeniu bo lepszy byl docisk takiego precika co przechodzi przez silnik w sprzegle.A jezeli sie nie myle to w drugim moim silniku pod pokrywa alternatora tez mialem silikon także według mnie obejdzie sie bez kupowania uszczelek pod te pokrywy.Pozdrawiam i zycze powrotu do "zdrowia'' bo cieple dni juz sa :)


tu się zgodzę, jeśli mamy porządny!!! silikon, a nie ze stacji benzynowej (taki też nie będzie ciekł, ale duuużo krócej wytrzyma) to jest to nawet lepsze rozwiązanie jak papierowa uszczelka bo takie idą na boczki

Post: 29 marca 2008, 15:11
autor: LOLO
Silikon jest dobry tylko trzeba uważac żeby nie przesadzic, bo po założeniu dekla nie widzimy ile go wycisnęło do środka silnika i nie daj boże taki kawałek oderwany podczas pracy silnika dostanie się gdzie nie trzeba i z braku smarowania może byc koniec żywota naszego piecyka!!!!