Strona 1 z 1

Dynojety i sportowy filtr czy warto?

Post: 11 lipca 2009, 23:45
autor: wirus1
Mój fajer ma przeletowy tłumik carbon, miał filtr k&n, gdy byłem na regulacji i synchro gaźników wywalili ten filtr bo moto miał mniej koni i dzióry w przyspieszeni na hamowni. Mam pytanie czy jak założył bym dynojety i sportowy filtr doda mu to troche mocy i momentu? Mechanicy na kamiennej powiedzili że doda jedynie w wysokoch partiach obrotów od 7000rpm ale znacznie pogorszy dół. Czy to prawda? Ma ktoś z was taki zestaw? Ewentualnie jaki stage (poziom) dynojetów wybrać?

Post: 12 lipca 2009, 01:08
autor: goOly19
roznica jest zapewne w osiagach ale i w spalaniu ... o czym sie ja przekonałem :( :(

Post: 12 lipca 2009, 07:03
autor: banshee
Ja mam taki zestaw, ale z seryjnym kominem.
Dół stracisz, jak założysz stage3 lub wyżej.
Mam u siebie jedyneczkę i pierwsza jazda po montażu to mega pozytywne wrażenia!!
U mnie poprawił się cały zakres i nawet czuje to wyraźnie moja pasażerka :D
Co chwile mnie trąca, jak moto na przyspieszeniu idzie w górę hihi:
Spalanie? Robię ostatnio więcej km poza miastem i wychodzi 5,8l/100km - wzrosło o jakieś 0,5l.
Wydaje mi się, że wynik mógłby być większy, gdybym non stop wykorzystywał to co mi daje moja RR :D

Post: 12 lipca 2009, 23:12
autor: wirus1
Banshee gdzie kupiłeś dynojety mnie bardziej interesował by stage 2. Na ścigacz.pl nie widziałem stage2.

Post: 13 lipca 2009, 08:02
autor: banshee
Ściągnąłem sobie z USA razem z innymi gratami, więc wyszły mnie równe 0 $ :P
Nie znajdziesz "stage 2", następne po 1 jest 3.

OT: Wirus wrzuć nam wykres z hamowni do drugiego tematu! :)

Post: 13 lipca 2009, 14:46
autor: wirus1
Wykres wrzyce wieczorem bo zostawiłem go w aucie w garażu.